~43

1.4K 39 71
                                    

Sapo arriten dhome Luisi e hodhi Sofin ne shtrat dhe hoqi bluzen.

L: Pa ta degjojm si ishte ajo qe the atje- tha djallezisht Luisi dhe filloi te puthte qafen e Sofit.

S: Mmm ate qe degjove- tha Sofi dhe anonte koken nga kenaqesia e puthjeve ne qafe- ahh- renkoi ajo kur ndjeu qe Luisi e kafshoi.

L: Mos me renkime ose nuk do te permbahem dot me- tha ai dhe filloi te zbriste me poshte.

I hoqi bluzen ngadale duke i prekur belin dhe gjoksin me gishta duke bere qe trupin e saj ta pershkronte nje dridhje.

L: Perfekte. Dhe vetem te miat- tha Luisi dhe filloi te puthte gjoksin e saj dhe te luante me to duke i thithur dhe lepire dhe Sofi renkonte mbytur nga kenaqesia e dhuruar.

Ngadale me gishtin tregues beri nje vije mes gjoksit te saj deri ne fund te barkut dhe Sofi harkoi shpinen.

Filloi ta puthte ne mes te gjoksit me pas duke zbritur me poshte tek tutat e saj spotive.

I hoqi ngadale dhe qendroi vetem me mbathjet prej dantelle qe per Luisin e tregonin trupin e saj kaq te mrekullueshem dhe te parezistueshem.

Vendosi doren lehte mbi te mbathurat e saj dhe pa qe ishte shume e lagur.

L: Uhh jet je ber det akoma pa te prekur mire- tha ai ndersa Sofi ishte me sy mbyllur dhe po merrte fryme shpejt.

Zbriti poshte saj dhe hoqi ngadale me dhembe te mbathurat dhe tashme po shijonte lakuriqsine e saj.

S: Ehhh jepii ahhh- renkonte Sofi dhe shtrengonte floket e tij.

L: Eja zemer eja per mua eja bertit emrin tim jeta ime- psheretiu Luisi mbi vaginen e saj duke leshuar frymen e nxehte mbi te dhe kofshet e saj filluan te dridheshin deri ne momentin qe uleriti fort.

S: AHHH LUIISSS- bertiti ajo dhe filloi te merrte fryme me shpejtesi.

Luisi u ngrit ne kembe dhe hoqi tutat sportive bashke me bokset dhe la organin e tij te lire.

L: Je gati te jesh e imja ne cdo kuptim jeta ime- pyeti ai Sofin dhe ajo hapi syte dhe e puthi.

S: E jotja jam dhe do te jem gjithmone- tha ajo dhe e puthi perseri- pas kesaj nate s ka femer tjeter.

L: Pas kesaj nate nuk ka mashkull tjeter. Edhe nqs do kete do ti vras dhe afer teje s do te rrijne - tha ai dhe filloi ta puthte dhe vendosi organin e tij ne hyrjen e saj.

Futi majen dhe Sofi filloi te gervishte kurrizin e tij me thonj.

Beri nje te shtyre te forte dhe futi gjithe organin brenda ndersa ajo mbylli syte fort nga dhimbja.

S: Ahhhhh Luisss me dhemmmbb- tha ajo duke qare.

L: Shhh jeta ime qetesohu do te kesh dhe pak dhimbje me pas do te jesh me mire- tha ai duke e puthur ne buze dhe me pas filloi ta puthte ne qafe.

Qendroi per pak minuta pa levizur qe te mesohej me pranine e tij dhe filloi te levizte ngadale ndersa ajo i kafshonte shpatullen.

S: Ahhh Luiss- renkonte Sofi dhe Luisi doli prej saj.

L: Nuk mund te vazhdojme keshtu jeta ime. Ke shume dhimbje dhe me dhemb shpirti te te shoh duke qare. Jam idjot qe nuk prita. Te lendova. Me fal- tha ai dhe syte i ishin mbushur me lote.

Te shihte femren per te cilen jepte jeten dhe shkaterronte boten me lote ne sy ishte shkaterruese per te.

S: Por ti nuk me lendon mua. Un te dua shume- tha ajo si femije dhe e perqafoi.

Pasi qendruan pak te perqafuar Sofi ndihej me mire dhe akoma me gati.

Hipi mbi Luisin dhe ai po e shihte i cuditur.

L: Sof zbrit posht ke dhimbje- po i thoshte ai ndersa ajo nuk priti me futi organin e tij brenda saj dhe filloi te levizte.

S: Ahhh me shpejtt- thoshte nga kenaqesia qe po ndjente.

Rrethoi fort duart ne qafen e Luisit dhe e perqafoi dhe anonte koken prapa nga kenaqesia ndersa Luisi ishte cmendur duke e pare ate mbi trupin e tij dhe duke levizur torturueshem me organin e tij.

Me nje levizje te shpejte pa dale prej saj e vendosi poshte tij dhe filloi te levizte shpejt duke u degjuar ne dhome renkimet e shumta te te dyve dhe perplasja karakteristike e trupave.

S: Ahhhh jepiii my babyy- renkonte Sofi me ze te larte ndersa Luisi levozte shpejt.

L: Uhhh te dua te dua. Je gjithcka per muaaa.

S: Ehhh te duaaaa. Jam e jotja foreverrrr- tha ajo dhe u derdh dhe bashke me te dhe Luisi jashte saj.

L: Ishte akti me i bukur qe kam bere.

S: Seksi me i bukur doje te thoje?

L: Jo sepse ne nuk bem seks ne bem dashuri. Te dua dashuri.

S: Te dua shpirti im sa mire qe hyre ne jeten time.

L: Jam shume i lumtur qe ekziston engjelli im- tha ai dhe e puthi ne koke dhe me pas mori ne kraharorin e tij te nxehte prej emocioneve Sofin dhe e perqafoi.

L: Naten e mire jeta ime.

S: Naten e mire Luisi im- tha ajo e puthi lehtas ne kraharor dhe e mori gjumi...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now