~60

828 45 151
                                    

Nga ana tjeter ne dhomen e Sofit hyri nje djale plot muskuj.

X: Holaa komshije- tha ai duke qeshur.

S: Komshija e sateme. Hajde me zgjidh duart ktu- tha ajo dhe ai shkoi duke qeshur.

X: Falendero qe me moren ne pune se e shkreta ti cdo hiqje- tha ai duke i liruar litaret.

S: Irsi do rrish urt plak. Si esht gjendja jashte?

I: Si lesh. Krijoi trazira si gjithmon Emushja sic i plq- tha ai dhe Sofi po qeshte.

S/I: Tipike e Emes.

S: Cdo gje sipas planit?

I: Po. Sof ti lajmerojme cunat mos behen merak.

S: Jo. Kur te vije koha esht teper rrezik. E sigurt qe do hidhen direkt ne sulm.

I: Okej po iki se mos dyshojne.

S: Okej- tha Sofi dhe po qendronte ne qetesi duke qeshur si djall.

Flashback..
(Irsin nqs e mbani mend ishte shoku i ngushte i gocave qe punonte ne palester dhe ka dale pjeset e para ne skene)

Irsi ishte ne palester dhe po merrej me disa cuna vetem kur degjoi emrin e Aleksit dhe Luisit te permendeshin nga dy cuna.

Mori telefonin beri foto 2 djemve dhe me pas foli me Emen per biseden qe djemte bene.

E: Ne rregull Irs do takohemi live dhe do te bisedojme- tha Ema dhe me pas mbylli telefonin.

Diten kur hyne ne shtepine e re takuan Irsin dhe ai u shpjegoi qe dikush i quajtur Petro do ti rrembente ne shtepine e re.

2 komshinjte e rinj ishin djemte e palestres dhe kur Ema i pa pa hyre ne pallat ishte e sigurt qe ata do te binin ne gracke.

E: Sof.

S: Urdhero.

E: Ata kane vene kamera ne shtepi.

S: Edhe une ate po mendoja. E sigurt qe do te vijne te na urojne si komshinjte e rinj.

E: Do sillemi normalisht. Dhe do besh sikur eshte turp kur te vijne te trokasin dhe tua mbyll deren dhe ata nuk dallohen qe jane me mision.

S: Pa merak. Irsin e kishin pranuar si roje?

E: E kush se pranon ate si roje me ate trup- tha Ema duke qeshur dhe hyne brenda.

Gjithcka e planifikuar..
Dhe jo nga 2 vajza dosido..

End of flashback

Kishin kaluar 3 dite qe nga rrembimi i vajzave dhe djemte sa nuk po cmendeshin.

Iu mungonin kaq shume vajzat. Te vetmet e tyre.

Kishin 3 dite qe nuk vinin gjume ne sy dhe vetem kerkonin per to. Ishin duke u cmendur sidomos Aleksi pas asaj video.

Fajsonte veten per ate cka asaj i ndodhi dhe qe nuk e mbrojti.

Kurse Luisi vetem mendonte si te shpetonte gruan e jetes se tij dhe motivin e buzeqeshjes se vellait te tij.

Nga ana tjeter vajzat ishin duke u trajtuar ne kujdesin intesiv pas gjithe atyre provokimeve. Ndodheshin ne nje bodrum me minj dhe Sofi ishte si mos me keq.

Kishte nje dhimbje te papare barku dhe vetem qante. Edhe plaget ne trup ishin te medha.

E: Sof mos..qaj shpirt..do te te shpetoje motra ty- thoshte Ema me lote ne sy dhe veshtiresi pasi e kishin lene ne toke te gjakosur.

S: Emm me dhemb shume barku. S kam frike nga keta kopilat por me dhemb barku- tha ajo dhe Ema shpertheu ne lote.

E: Esht faji im qe te mora ne kete mision. Duhej te qendroje me Luisin.

S: Emm ihh- tha Sofi duke renkuar nga therrja e barkut- kemi dhene premtimin bashke ne te mire bashke ne ferr- tha Sofi dhe Ema e pa mendueshem.

E: Sof. Mos ndoshta je shtatezane?

S: Nuk e di Em ndoshta- tha ajo dhe shpertheu ne lote.

Me veshtiresi u afrua duke u zvarritur me gjakun qe i kullonte dhe perqafoi Sofin.

E: Erdhi fundi tani eshte koha- tha Ema dhe therriti me te madhe qe Irsi ta degjonte.

E: OOOOOO MALETTTTTT E SHQIPERISEEEEEEEE- uleriti ajo dhe Irsi mori sinjalin dhe u largua per ne vilen e Aleksit.

Pas 2 oresh.

Dera u hap dhe ne dhome vjen Petroja i cili ishte dehur dhe merr Emen dhe e terhoqi ne cepin e dhomes.

E: Me lesho Petro- tha ajo qete.

P: Sonte je e imja- tha ai dhe e shtriu poshte vetes.

E: Me lesho maniak largohu- filloi Ema te bente rezistence por dreqin fryma po i merrej dhe frika e pushtoi. Jo perseri.

Jo perseri e njejta tentative por kesaj here te realizohej.

E: Ndihmeeee- therriste Ema ndersa Sofi uleriste me te madhe dhe qante ne pamundesi te ndihmonte shoqen e saj.

Dera u hap nga nje roje i cili iu afrua Petros i cili vrenjti vetullat dhe u cua menjehere.

P: Bushter- tha Petro dhe kapi per flokesh Emen i drejtoi armen ne koke dhe po qendronte ne drejtim te deres vetem kur 2 zera e ndaluan.

L: Sof.

A: Leshoje Petro- tha Aleksi.

E: Al..alekss- tha Ema duke qeshur dhe Aleksi uli pakez koken si te jepte nje pohim dhe Ema gjuajti Petron ne bark u shtri e pengoi me kembe dhe Aleksi e gjuajti me plumb ballit ndersa Luisi ne te njejten kohe rojes...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now