~61

800 41 50
                                    

E: Sofffff- tha Ema dhe shkoi drejt Sofit menjehere- Luis shpejt duhet..ta nxjerrim..jashte- tha ajo me veshtiresi dhe filloi te kollitej dhe nga goja po nxirrte gjak.

A: Emaaaa- therriti i shqetesuar Aleksi dhe e mori ne krahe- do flasim bashke per te gjitha- tha ai me pak inat dhe shqetesim.

E: Al..eks- tha ajo me veshtiresi- Khemm khemm- u kollit ajo- dije..qe..gjithcke e bera..per juu- tha ajo dhe ngadale po mbyllte syte.

A: Mos guxo te mbyllesh syte Ema. EMAAA- therriti ai me te madhe dhe ajo hapi syte- mos guxo te mbyllesh syte. Nuk ta fal te betohem- tha ai dhe lotet filluan ti binin ne fytyre.

E: Te dua Aleks...te dua mos e harro- tha ajo dhe mbylli syte.

A: EMAAAAAA JOOOOOOOO- uleriti ai me te madhe dhe hapi menjehere makinen sapo arriti ne spital- MENJEHERRRREEEEEE NJE DOKTORRRR- uleriti ai me te madhe qe me shume mundesi mund te ishte degjuar deri ne katin e 5 te spitalit.

Menjehere e moren ne barele dhe e futen ne urgjence. Po i mjekonin plaget e marra prej zinxhireve dhe te prerat me thike.

A: O zottt te lutem mos i ndodhe gje- lutej me lote ne sy Aleksi nderkohe ne spital hyn Luisi me Sofin.

L: Soff te lutem mos me ler- po thoshte Luisi dhe bashke me Aleksin u perqafuan dhe po qanin.

Ne deren e spitalit hyri Irsi dhe Aleksi sapo e pa iu sul dhe filloi te godiste me grushta dhe ai nuk po bente rezistence apo ti kundervihej.

A: Pse nuk na the me pare heeee. Jane ne ate gjendje vetem se ti na the se ishin mire.

I: Iu premtova. Insistova tiu thosha te nderhyja dhe te dilnin dhe thoshin jo. Sme lejjonin. Edhe kur iu thashe nuk ishin ne djeni. As une vete nuk isha ne djeni se ishin kaq keq- tha ai me lot ne sy.

A: Lutu mos i ndodhe gje sepse djallin ke per te pare me sy- tha Aleksi dhe u drejtua perseri per ne dhomen e Emes.

Kishin kaluar plot 5 ore dhe te gjithe ishin mbledhur familja e Emes dhe e Sofit dhe Toni,Abi,Selena dhe Simone dhe te gjithe po prisnin ne ankth.

A: Pse po vonohen kaq shum kta robq*ret.

Doktori doli dhe po hiqte dorashkat.

A: Si eshte doktor?

D: Kishte plage teper te renda dhe te infektuara. Per momentin sapo u zgjua ama duhet te beni shume kujdes.

A: Ne rregull doktor faleminderit- tha Aleksi dhe u ul ne stol.

Mamaja e Emes: Xhan hyr dhe shikoje Emen ti me vone hyjme ne- tha ajo duke perkedhelur floket e Aleksit.

A: Faleminderit- tha ai dhe perqafoi mamane e Emes dhe pa dhe te atin e Emes i cili i tundi koken ne pohim dhe e perqafoi dhe ate.

Hyri brenda dhomes dhe pa ate e cila ishte e zverdhur dhe me tela aparaturash neper gjithe trupin.

E: Aleks- tha ajo me syte m elot dhe u be te ngrihej kurse ai e ndaloi u ul afer saj dhe e puthi ne buze.

A: Mos leviz. Do te lendosh plaget- tha ai dhe filloi te perkedhelte floket e saj dhe me pas faqen e saj- pse e bere?

E: Aleks. Ka ardhur koha te dish jithcka- tha ajo dhe ai po e shihte konfuz.

E: Ateher besoj se ke degjuar per Cavos mafjen me te madhe Shqiptaro-ruse- tha ajo dhe ai tundi koken- ajo mafje jam une dhe Sofi- tha ajo dhe Aleksi po e shihte krejtesisht i cuditur.

A: Ju..ju jeni Cavos?- tha ai dhe Ema pohoi.

A: Holy shit- tha ai dhe filloi ti kujtohej misioni i tyre, sesi ajo e vrau dike pa iu dridhur qerpiku, torturat, levizjet ne boks,super shenjestra te gjitha- kam jetuar ne nje cati me Cavos holy shit- tha ai akoma i cuditur me syte e hapur.

E: E beme kete pasi na kishte erdhur nje mesazh qe na kishin zbuluar. Mafia e ashtu quajtur Petro na kishte kuptuar qe ishim ne dhe na dergoi mesazh qe do te na vriste familjen dhe te gjithe njerezit qe donim.

E: Ne cdo dokument apo gjithcka prinderit tane dhe cdo familjar del i vdekur ne nje aksident dhe ai s kishte si ti gjente. Por diten kur erdhet ne apartamentin tone spiunet e tij na kishin ndjekur ishin dy komshinjte ngjitur dhe me kercenuan qe do te te vrisnin. Me erdhi nje video gjate kohes kur hyne ne shtepi qe po te shenjestronin me snajper ty dhe Luisin. Pata frike. Ata na rrembyen por planin e tyre e kisha kuptuar me kohe. Dhe e dija qe do perfundonim atje. Irsi u mor me te gjitha dhe diten e parafundit ai poshtersire- tha Ema duke marre fryme thelle dhe lejoi lotet te dilnin- me tregoi nje foto sikur ju te dy ishit te qelluar dhe te vdekur. Nuk po gjenim asnje kontaktim sepse kishte venddosur bllokues sinjali poshtersira dhe kam uleritur e qare aq shume sa nuk e ke idene. Me dhunuan por edhe Irsin e kishin zbuluar. Nje djale tjeter qe ishte spiun e shpetoi dhe me pas ai erdhi tiu thoshte. Gjithcka e beme per ju madje isha gati te jepja jeten kur mendova se ti mund te kishee..- tha ajo dhe filloi te qante me te madhe dhe Aleksi e perqafoi fort dhe po i ferkonte shpinen.

A: Shhh gjithcka mbaroi je me mua tani asgje e keqe nuk do te te ndodhe- tha ai dhe e puthi ne buze...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now