~65

852 43 89
                                    

Ishte mengjes dhe tashme te gjithe ishin mbledhur te gjashta ciftet bashke me Mateon,Marian,Kristin dhe Grejsin.

Cunat ishin shtrire ne divane dhe 3 te tjere prisnin ne kembe per ti hequr nje pjese te qimeve te kembes.

Te paret ishin Aleksi, Luisi dhe Toni.

E: Aleks gati je?- pyeti Ema duke bere gati dyllen (keshtu e quaj une😂) dhe letrat.

A: Jo- tha ai pakez i friksuar.

E: Hajde tani- tha ajo dhe ai u nis te ulej.

A: Shpirti im sikur ta mendosh dhe njeher- tha ai si qenush.

L: Bobo gjith ky mafioz shiko ku ka perfunduar. Po le nam mor burr i dheut bo si femije- the Luisi si trimosh.

E: Epo hajde na ndero kunat- tha Ema duke qeshur.

L: Heh une- tha duke qeshur ne siklet Luisi dhe duke bere me gisht nga vetja- c me duhet qe flas- tha ai me te vogel- hajde se nuk te dhemb po he- tha ai plot vetebesim duke u shtrire.

Ema i vendosi ne fillim dyllen me pas letren.

E: Gati je?

L: Hiqe moj pa frike- tha Luisi plot trimeri dhe Ema e hoqi menjehere.

L: AAAAAAA QIJAAAA ROBTTTTTT SA ME DHEMBIIIIIIIIIIII. AAAAA HUUUU HUUUUUU- filloi ti frynte ai kembes dhe shkoi me vrap ne kuzhine kurse gocat sa nuk po iu binte te fiket nga te qeshurat.

E: Haahahahahahaha ooiiiiii saaa qeshaaaaaa hahahahhaha- qeshte Ema duke fshire lotet qe i binin pa pushim.

Ne ato momente vjen ne dhome Luisi me ne qese me akull ne kembe dhe Ema me Sofin filluan te qeshnin perseri me te madhe.

E: Hahahahhahaha oooo vdiqaaa te betohemm huuu- ja bente Ema dhe fshinte lotet.

S: E madhe je pz- tha Sofi duke fshire gjithashtu lotet dhe beri toke me Emen.

Sapo ndaloi u pa ne sy me Sofin dhe perseri filluan te qeshnin me lot.

Pas 8 minutash te qeshura ishte radha e Aleksit te hiqte qimet.

E: Hajde shpirt- i tha Ema dhe ai u ul dhe sapo Ema do te vendoste dyllen ne kembe telefoni i Aleksit ra.

A: Ooooo me rob shpie telefoni- tha ai i gezuar duke u bere te ngrihej dhe pa emrin e nje prej miqve te tij qe te mbante me muhabet per 2 ore por me mir te degjonte ate sesa te hiqte qimet.

E: Hahhaha- qeshi Ema dhe hapi telefonin e tij.

E: Personi qe kerkoni eshte i paarritshem per momentin ju lutem mos na cani trapin- tha Ema dhe te tjeret po qeshnin.

X: Aleks Dalsanin kerkoj- tha personi nga ana tjeter.

E: Ore jemi sekretaria telefonike dhe mos i bini me celularit se na cani bythen- tha Ema dhe mbylli telefonin ne pamundesi qe personi tjeter te kthente pergjigje.

Ema vendosi dyllen ne kemben e Aleksit dhe Aleksi e pa me nje shikim lutes.

A: Deri ne tre mirke?- tha ai.

E: Okej. Njeee..dyyy...- tha Ema dhe terhoqi letren.

A: AAAA qifshaaa..- u nis te shante Aleksi por mori fryme thelle dhe e la me aq- huuu sapo me dhe nje ide per tortura- tha ai dhe u cua prej divanit per tu vendosur djemte e tjere.

Kishte nga ata qe uleriten si Luisi kishte dhe nga ata qe kafshonin grushtin dhe buzen qe mos nxirrnin ze...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now