~41

1.1K 44 193
                                    

L: Ca po ndodh ketu?- tha Luisi duke kafshuar picen qe Sofi i drejtoi dhe po shihte Emen dhe Aleksin.

A: Po ta them keshtu. Te prezantoj me kunaten tende te re- tha Aleksi duke qeshur dhe Luisi dhe Sofi filluan te kolliteshin.

L: Uje se m ngeci- tha Luisi dhe Aleksi po qeshte.

A: Ca t ngeci mer plak?

L: Pica idjot- tha Luisi me shikim te eger drejt Aleksit dhe me pas mori pak uje.

S: Hajde u trashegofshi- tha Sofi dhe u ngrit perqafoi dhe u puth me Emen me pas perqafoi Aleksin.

Te njejten gje beri dhe Luisi. Perqafoi Emen qe e konsideronte tashme si moter dhe me pas beri nje takim karakteristik cunash.

L: Kam nje lajm.

A: Jeni shtatezane?

S: Ca thua more😂😂

E: Shpirt si mund te jesh kaq i trashe. Si mund te jene shtatezane kur vetem femrat ngelen shtatezane😂

A: Per ate punen e trashesise varet ne cfare zona flasim. Ka zona qe jam i trashe.

E: Ne zonen e kokes.

A: Po pra dhe un po them qe jam i trashe sidomos ne ate zone- tha Aleksi dhe po shihte djallezisht Emen.

L: Nejseee. Ta them cfar mendimi kam?

S: Thuaje shpirt- tha Sofi dhe e puthi ne buze.

L: Ateher Aleks padronet na dhane nje pune per transportin e armeve. Dhe duhet te shkojme ne Dubai per te lidhur kontraten dhe behet dhe nje ballo qe duhet ta perfaqesojme ne.

E: Kush jan padronet?- tha kurioze Ema.

L: Baballaret tane- tha duke qeshur Luisi- por ne ceshtje pune i therrasim padronet.

A: Okej flasim me vone per detajet.

L: Dhe marrim gocat me vete me ate rast bejm dhe pushime. Marrim dhe Abin,Tonin,Simonen,Selenen,Mateon,Kristin, Grejsin dhe Marian.

E/S: Kush esht Grejsi dhe Maria?!- thane Ema dhe Sofi dhe pane djemte eger.

A: Qetesohu bebushe jane kusherirat tona qe Mateos dhe Kristit ka qe vitin e 3 gjimnaz qe ju ka ren ne mendje po ato u larguan jashte shtetit dhe para 1 muaji erdhen prap ketu. Prandaj ja u bejm suprize- tha Aleksi dhe te 3 po qeshnin.

S: Shif pisat e mutit s na kane thene.

L: Po ata mezi ja u kan mbajtur t fsheht madje mbaj mend ka ardh nje radh Mateoja dhe Kristi na kerkuan tiu fshihnim telefonat se per pak sa nuk ja u kishit zbuluar ju😂😂- tha Luisi dhe gocat u menduan per pak dhe me pas u kujtuan dhe filluan te qeshnin.

S: Eeee.

L: Ta ve- tha Luisi dhe Sofi e pa provokueshem.

S: Ktu?

L: Pse t ishte vend tjeter do vije- tha provokueshem Luisi dhe Sofi vazhdoi lojen.

Kaloi gishtin tregues ne qafen e tij dhe me pas doren ne kraharor deri ne pllakezat e barkut.

S: Sigurisht qe po- tha Sofi ndersa Luisi ishte duke pelcitur.

A: Oppp shkene matture. Ju lutem ka minorene mes jush.

L: Boll na bere si kuckat qe ju thyet thoi Aleks. Sikur se ke fut ndo1 her- tha Luisi dhe u ngrit dhe hodhi Sofin ne shpatull.

S: Luis ooo budall ca po ben- tha Sofi ndersa Luisi i gjuajti ne te pasme.

L: Faleminderit per picen dhe kalofshi sa me mire. Naten e mire- tha Luisi dhe u nis drejt deres.

S: Emmm me ndihmo.

E: Po ti po shkoje me qejf mi pr ca t t ndihmoj😂- tha duke qeshur Ema- hajde naten e mire- tha Ema dhe akoma duke qeshur.

A: Mos bertisni shum😂.

L: Nuk dalin zhurmat nga dhoma ime as nga e jotja plak😂

A: Per fat t keq si kemi provuar ndo1 her po ja do i shofim sot- tha duke qeshur Aleksi nderkohe Ema u kthye me fytyre nga ai dhe hipi mbi organin e tij dhe filloi ta puthte eger...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now