~22

985 43 142
                                    

I xhindosur i hipi makines se Luisit dhe u nis te ndiqte Emen. Duke ecur nje dore e mbante ne timon dhe tjetren e leviste prapa kokes i stresuar.

Dicka thelle brenda tij e grryente por nuk mundej ta shpjegonte cfare. Shtoi shpejtesine per te shfryre sado pak dufin.

Shtrengoi doren fort ne timon dhe filloi te godiste timonin.

A: TE DUAAAA- tha ai duke uleritur me te madhe ne makine dhe duke i rene timonit- te duaaaa te dua dreqi e marrte te duaa- tha ai dhe filloi te qante.

I madhi Aleks Dalsani playboy me i deshirueshem nga te gjitha vajzat po qante per nje vajze. Po shprehte dashurine per te.

Po i dukej sikur po i merrej fryma. I dha me shpejt makines dhe mbylli syte te qetesohej vetem kur nje makine me shpejtesi po vinte nga ana tjeter e rruges dhe dicka ndodhi.

Nga ana tjeter Luisi dhe Sofi po qendronin ne heshtje te dy nen perqafimin e njeri-tjetrit.

L: Tani s kemi as me cfar t ikim ma mori Aleksi makinen. Do zoti s ma ka shkatrru😂😂

S: Po skagj e jotja esht sikur esht e atij.

L: Thu ti cerr i vogel skgj po kam punu 1 muaj per ta bler un pa thuj ti😂😂

S: E shef qe skgj. Punon dhe nje muaj tjeter dhe uala u mbyll si muhabet😂😂

L: E zgjuara ime ti- tha Luisi dhe e puthi fort Sofin vetem kur zilja e telefonit e nderpret.

L: Alo.

X: Zoteri pershendetje. Jam Serena.

L: Po he moj goc se na trembe thash ca kishte ndodh. He o Seren- tha Luisi drejt saj.

S: He mer burr te pelqeu imitimi. Si e kam bo fiks si ato q t marrin nga spitali ose policia😂- tha duke qeshur nga ana tjeter Serena ndersa Sofi po e shikonte keqmasi Luisin.

Luisi e vereu dhe e hapi me ze te larte qe ta degjonte dhe Sofi.

S: Nga je o idjot.

L: N te sateme. Do vish?

S: Jo rrofsh se pranoj si ftes sepse ktu e kam mamin. Dhe cne s qenke ktu. Apo prit- tha Serena dhe beri sikur hapi xhepin- ueu s te paskam as ne xhep- rha Serena dhe Sofi filloi te qeshte.

L: Kam dal.

S: Uuu me kunaten besoj😂

L: Me ate jam me ate- tha Luisi dhe puthi lehtas Sofin.

S: Okej lere ik se flasim me von- tha Serena dhe u be te mbyllte celin.

L: Po ti pr ca m re?

S: Po luajm e vertet apo guxim me Abin, Tonin, un dhe Simone dhe me ra guxim dhe ja t mora cel.

L: Aha po ju pa ne luani?

S: Ik tashiiii mos na caj drrasat se na cmende- tha Serena dhe mbylli celin.

Luisi vendosi celin ne xhep dhe pa shikimin e Sofit.

L: Esht ime moter moj te kam then- tha ai drejt Sofit dhe ajo u skuq nga turpi.

S: Thash kush ishte.

L: Maksimumi ndo1 nga ato gocat qe ju kam dhen numrin per one night stand- tha Luisi dhe mezi po mbante te qeshuren.

S: Oreee majmun. Te vdiqa ee kaq po t them- tha ajo dhe e goditi ne shpatull ndersa ai e mori ne perqafim.

L: Te dua shum e di kte besoj- tha ai dhe ajo ngriti koken e lumtur duke qeshur dhe e puthi ne buze...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now