~68

845 44 166
                                    

Tashme ishin ne minibusa te vegjel te cilet po i conin drejt aeroportit ku do te merrnin avionin e tyre privat drejt udhetimeve per ne Maldive.

Ishin ndare ne 2 minibuse. Ne minibusin e pare ishin Ema, Aleksi, Sofi, Luisi, Abi dhe Toni dhe ne minibisin e dyte Selena, Simone, Mateo, Maria, Kristi dhe Grejsi.

E: Oiiii u mpivaaa- tha Ema e lodhur duke pare ne telefon- me hahet buk mua.

A: Ca i hahet ducit tim- tha Aleksi dhe preku barkun e Emes dhe cuditerisht nje nxehtesi i kaploi trupin dhe per nje moment imagjinoi Emen shtatezane.

E: Dua akulole eve cokolate🥺- tha ajo dhe Aleksi e puthi ne faqe dhe ne buze.

L: Edhe akullore edhe cokollate s mjaftohet kunata- tha Luisi duke qeshur dhe ne kembim mori nje te goditur ne krah nga Sofi.

S: Ti qepe se po me hahet dhe mua- tha ajo gjith nerva dhe Luisi akoma po ferkonte krahun kurse Aleksi po qeshte dhe ia beri me shenje sikur ti thoshte "Shife c te ben gruaja".

L: Po sa t rend q e ka doren mer burr- mermeriti ai ne drejtim te Aleksit dhe ai filloi te qeshte pasi lexoi buzet e Luisit te shprehnin ate fjali.

Pas 6 oresh.

E: Edhe sa rrug kemi?- pyeti Ema e cila kishte shtrire sediljet me Aleksin dhe ishin shtrire duke pare nje film te mbuluar me nje batanie pellushi dhe te perqafuar.

A: Besoj dhe 4 ore- tha Aleksi dhe Ema u ngrit dhe shkoi me vrap ne tualet.

A: Bebbbb- thirri Aleksi dhe te gjithe pane te shqetesuar dhe u ngriten ne kembe dhe ndoqen nga prapa Aleksin.

(Barazpesha e avionit perlesh🤣🤣👆🏻)

S: Emmmm- thirri Sofi e shqetesuar dhe po trokiste ne deren e banjes.

Nga banja del Ema e gjitha e zverdhur dhe nje hije te zeze poshte syve.

E: Jam..mire- tha Ema dhe u leshua e pafuqishme po mos ishte per Mateon qe ishte atje afer ta kapte ne krahe.

M: Shpirt i vellait- tha Mateo i shqetesuar dhe e ngriti ne krahe dhe e la ne sedilje.

A: Luis shko merr alkolin ne banak- tha Aleksi dhe Luisi nxitoi ta merrte.

S: Emmm hapi syte- po qante Sofi por ndjeu pak dhimbje dhe u perkul dhe Aleksi e terhoqi duke i prekur shpinen.

A: Kunate mos u shqeteso do lendosh nipin ose mbesen- tha Aleksi dhe Kristi e mori dhe e uli ne sedilje.

L: E solla- tha Luisi dhe Aleksi tundi koken ne shenje falenderimi.

A: Shiko kunaten se po qan- i tha ai Luisit dhe Luisi menjehere shkoi drejt Sofit.

L: Jet mos qaj te lutem. Do permendet thjesht lodhje. Ose..- tha Luisi dhe qeshi.

S: Ose cfare?- tha e trembur Sofi.

L: Ose do behesh teze dhe un xhaxha- tha ai dhe Sofi e perqafoi.

S: Shpresojme te jete kjo- tha Sofi dhe Ema filloi te permendej.

E: Cfare ndodhi?- tha Ema duke prekur ballin me dore.

A: Te ra te fiket shpirt. Sapo te zbresim do shkojme tek doktori.

E: Jam mire shpirt- tha ajo dhe i perkedheli faqen.

A: Jo do te shkojme tek doktori. Dhe nuk ka kundershtime- tha Aleksi duke mos e lejuar Emen te flase me shume.

S: Shpirtt i motres- tha Sofi dhe e perqafoi fort.

E: Mos u shqeteso. Demton bebin- tha Ema dhe Sofi u ul me te ne sedilje.

S: Ti kunat shko rri me Luisin. Kemi koh pa ber muhabet tamam me Emen- tha ajo dhe Ema po qeshte nderkohe te tjeret u ulen ne vendet e tyre pervec Luisit dhe Aleksit.

A: Jo- kundershtoi ai dhe si kembim mori nje shikim vrases nga ana e Sofit.

S: MOS ME KUNDERSHTO MUA TI MORE VESH. BASTARD MUTI. ZHDUKU PA TE PUSHKATUAR- tha ajo duke bertitur dhe Aleksi pa nqs i kishte veshet akoma ne rregull.

A: Okej pra mos ulerit. Na shurdhoi- tha ai pak me inat dhe ne fjaline e dyte iu drejtua Luisit.

S: Poshtersira- tha ajo dhe i goditi te dy me atleten e saj te ciles iu shmangen por jo te dytes e cila e kapi Luisin ne kembe.

L:Njeher s ta pash hajrin mer plak- tha me inat Luisi drejt Aleksit dhe u ulen ne sedilje dhe filluan te flisnin rreth punes bashke me cunat e tjere ndersa gocat po flisnin se bashku per biseda gocash...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now