~12

747 44 68
                                    

Kishin kaluar plot 1 jave pa i pare djemte dhe kishin rene rehat por edhe ishin shqetesuar cuditerisht.

Ema ishte ne merak te madh per Aleksin dhe ndihej cuditshem kundrejt tij. I dukej shume i oashem dhe i bukur por kishte frike ta pranonte.

Ishin ne shtepi dhe Ema nuk ndihej mire. Donte te qendronte pak vetem e ndjente te nevojshme.

E: Cerr un po dal pak.

S: Ku do shkosh mi ne gjith kte shi- tha Sofi duke hequr vemendjen nga televizori- cfare ndodhi?- tha ajo dhe po shihte Emen e merzitur.

E: Aman bad mood. Dua t rri pak vet te marr pak ajer mos u merzit ti po u merzite ha pak nutella😂- tha Ema duke qeshur dhe Sofi e gjuajti lehte ne krah.

S: Oki po mos u vono shum.

E: Jo,jo nuk vonohem- tha Ema dhe po doli nga pallati.

Pa njeher celsat e makines ne dore dhe i futi ne xhep. Nxori telefonin dhe ndjeu nje ndjesi shume te keqe te kaplonte trupin dhe syte ju mbushen me lot dhe filloi te qante.

Kishte disa dite qe Mateo ishte i semure me temperature dhe e donte aq shume Mateon saqe i semur t ishte vetem qante.

Po ecte duke qare me ngasherima dhe ishte lagur e gjitha nga shiu. Po ecte qete dhe vendosi kufjet ne vesh dhe po degjonte nje muzike te qete.

Duke ecur ne dalje te lagjes u perplas me nje djale. Thjesht e pa dhe u be te largohej pasi s kishte pike fuqie te merrej me te. Madje dhe po i merreshin mendte dhe po i mbylleshin syte nga lodhja.

X: Bukuroshe s kerkon as.....fa..lje...- degjohej zeri i tij qe sa vinte dhe largohej por mblodhi forcat mbylli syte fort dhe i hapi perseri. Zeri filloi te qartesohej dhe shikimi.

E: Cfare do?

X: Eja pra shkojm ne hotel dhe ta tregoj.

E: Hiqi duart nuk kam fuqi te merrem me ty- tha Ema dhe ai i kapi duart e afroi afer vetes dhe po i afrohej Emes rrezikshem.

Ema filloi te humbiste forcat edhe pse vazhdonte te luftonte ai ishte me i fuqishem dhe ajo e lodhur dhe pafuqi. Do ti jepte puthjen e pare nje pedofili rrugesh ku ka me bukur.

Sapo gjunjte do i preheshin nje grusht u perplas ne fytyren e "pedofilit". Hapen syte dhe sheh Aleksin qe po e gjuante me grushta dhe po e shante por s po arrinte ta degjonte dot cfare po i thoshte.

E: Ndalo Aleks- tha ajo me ze te ulet por ai nuk e degjoi. Mori fryme thelle dhe foli normalisht por shume e lodhur- Aleks boll- tha ajo dhe po merrte fryme me veshtiresi.

Aleksi ndaloi dhe sapo e pa shkoi me vrap drejt saj. E pa qe ishte zverdhur komplet buzet i ishin zbardhur dhe poshte syve kishte rrathe te zinj.

A: Ema- tha ai dhe e kapi direkt ne krahe sapo iu afrua dhe asaj i ra te fiket. Ishte e lagur e gjitha dhe duhet ta conte urgjentisht ne spital.

A: Ema, duro. Duro edhe pak arritem - thashte ai drejt saj ndersa ecte si i cmendur.

Arriti ne spital hapi deren e sediljes prapa dhe e mori ne krahe Emen e cila po digjej nga temperatura...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now