~42

1.4K 44 144
                                    

Ema u ul ne preherin e Aleksit mbi organin e tij dhe filluan te putheshin eger. Aleksi kapi te pasmet e Emes dhe i shtrengoi dhe e afroi me afer organit te tij.

Ema nderthuri gishtat e saj me floket e Aleksit dhe filloi te levizte mbi organin e tij.

A: Umm- renkoi lehte mes puthjes Aleksi- jepi my caramel leviz- tha Aleksi autoritar dhe Ema filloi te levizte me shpejt.

Aleksi po ndjente nje kenaqesi te cilen nuk e kishte ndjere me asnje vajze tjter qe ishte palluar. E donte gjithcka te Emes. Gjithcka ajo vete ishte gjithcka per te ishte dashuria e tij.

Shtrengoi fort te pasmet e saj dhe iu afrua afer veshit dhe u kafshoi fundin e veshit.

E: Ehmmm- renkoi Ema dhe lakoi koken mbrapa nderkohe Aleksi po e puthte ne qafe dhe me pas afer gjoksit.

Ema ndjente kembet e saj te lagura ne maksimum. Filloi te levizte me shpejt ndersa Aleksi kapi dhe shtrengoi fort te pasmet e saj dhe u afrua afer veshit te saj.

A: Ngadaleso. Le ta shijojme- tha Aleksi me zerin e tij te trashe dhe te ngjirur dhe Ema mori fryme thelle.

E: Hem- renkoi Ema dhe filloi te levizte me ngadale por me fort.

A: Ohh yehhh detka (baby) иди на мою конфету, двигайся по моему члену и почувствуй, насколько она сильна ( vazhdo karamelja ime leviz mbi k@rrin tim dhe ndjeje sa i forte eshte per ty) uhhh bebe- renkonte Aleksi.

Ema kaloi duart poshte bluzes se Aleksit dhe filloi tia hiqte.

E: Hmm perfekte- tha ajo dhe filloi te puthte qafen e Aleksit dhe kafshonte nderkohe Aleksi shetiste duart e tij neper trupin e saj.

Nuk duroi dot me e mori ne krahe dhe e hodhi ne shtrat. Hoqi pantallonat dhe qendroi vetem me bokset e zeza qe i tregonin fare qarte te fryren.

Hipi mbi Emen duke mbajtur peshen e trupit me duart e tij dhe bicepsi i tij u forcua duke nxjerre ne pah muskujt dhe damaret ne qafe dhe krah.

Filloi te puthte Emen eger dhe me pas filloi te zbriste gradualisht me poshte.

Ema ishte hipnotizuar nga puthjet e Aleksit vetem ne nje momente gjeti veten vetem me te brendshme.

Filloi te merrte fryme shpejt dhe frika e pushtoi. Po i vinin ndermend kujtimet e te shkuares dhe filloi ti mbusheshin syte me lot.

Aleksi e kuptoi u ngjit ne nje nivel me te e puthi dhe po e shihte ne sy.

A: Nuk ka asgje ne rregull. E shkuara nuk ekziston. Jemi vetem ne te dy une dhe ti. Kjo eshte hera jote e pare dhe ti je e imja ne rregull. Je femra e Aleksit. Je femra ime. Shpirti im. Nuk do ta kujtosh ate dite. Do te te bej te ndjesh aq shume kenaqesi sa te me lutesh mos ndaloj- tha qete Aleksi dhe Ema ndjeu siguri.

E puthi perseri e para dhe vendosi kofshet rreth hijeve te tij. Ai filloi te zberthente recipetat dhe i hodhi ne toke.

A: Uhh le ti shijojme pak keto pufkat e ngrenshme- tha Aleksi dhe u sul drejt gjoksit te saj. Po i puthte, kafshonte, thithte dhe Ema vetem renkonte.

E: Hemm Aleks- tha ajo dhe ai vazhdonte duke puthur- mmm

A: Me thuaj e vetmja ime.

E: Ehh- renkoi ajo dhe po shihte Aleksin.

Ai zbriti me poshte dhe hoqi te mbathurat e saj.

A: Kaq i bukur dhe kaq i lagur vetem per mua- tha ai dhe u afrua afer organit te saj dhe filloi ta perkedhelte me gjuhe.

E: Ahh ehmm Aleks- renkoi lehtas Ema duke vendosur doren ne floket e tij.

A: Renko emrin tim karamele- tha Aleksi dhe vazhdoi te levizte gjuhen shpejt dhe te thithte dhe lepinte klitin e saj.

E: Ahhhhhhhh jepiiiiiiii ahhhhhhhhhh- renkonte Ema dhe ngrinte trupin dhe shtrengonte fort floket e Aleksit.

A: Renko emrin tim macke ta marrin vesh te gjithe qe je vetem e imja- tha ai dhe me dy levizje pa qe Ema po vinte.

E: Ahhhhhhhhhh bejbiiiiiiii jepiiiiii- uleriste Ema me te madhe nga kenaqesia qe po i pushtonte trupin.

E: Aleksssssss- therriti ajo dhe ra rendshem ne shtrat.

A: What a fucking delicious pussy you have baby- tha Aleksi dhe filloi perseri te lepinte gjithe lengun e saj.

E: Kushedi dhe sa te tjerave ja u ke bere kete- tha ajo xheloze.

A: Asnjeres. Babai me ka thene gjithmone femres tende dhuroi kenaqesi dhe vetes ndersa me kurvat palloi, shfry dufin dhe lodhu ne maksimum.

E: Duhet ta takoj babin tend- tha Ema duke qeshur dhe filloi perseri te puthte Aleksin

Pasi Ema mori veten kaloi mbi Aleksin dhe filloi ta puthte ne qafe me pas po ulej drejt muskujve te barkut. I puthi dhe me pas lepiu vendin ku kishte puthur.

Kaloi gjuhen ne V- ne e tij te theksuar dhe ngadale vendosi gishtat ne llastiku i bokseve dhe u be ti ulte.

Aleksi nga ana tjeter ishte duke prekur qiellin e 7 dhe nje orgazme me shpejt sesa duhej po i shkonte ne mendje. Kur ajo vendosi gishtat e saj te holle ne llastikun e brekeve dhe u be ta ulte ndjeu nje dridhje ne trup.

E ndaloi sepse nuk donte ta detyronte. Sidomos ne nje moment te tille.

A: Zemer jo mos e bej. Nqs nuk je gati as mos e mendo te sforcosh veten- tha ai ndersa Ema e shtyu lehtas nga shpatullat dhe vazhdoi punen e nisur.

Ohh ajo vajze donte ta cmendte fare.

Hoqi bokset e tij dhe ngeli e habitur nga madhesia e tij. E kishte imagjinuar por jo kaq te madh dhe te trashe.

A: Te pelqen karamele- tha ai kur pa fytyren e saj te cuditur.

E: E adhuroj. E kam enderruar por kurre kaq shume- tha ajo dhe vendosi doren dhe filloi te perkedhelte lart-poshte.

A: Uhh e ke imagjinuar dmth.

E: Cdo nate- tha ajo dhe filloi ta lepinte majen.

A: Uhhh bejbii- tha Aleksi dhe lakoi koken prapa dhe vertiti floket e saj pas dores dhe i terhoqi lehte ato.

Filloi ta lepinte, thithte dhe levizte me dore lart poshte dhe renkimet e Aleksit kishin mbushur dhomen.

A: Uhhh Em hiqe jam duke erdhur- tha Aleksi ndersa ajo vazhdoi akoma.

A: Uhhhhh yeahhhh bejbii- renkoi fort Aleksi dhe u derdh.

Ema u ngrit dhe filloi te puthte Aleksin eger dhe me pas ai e pozicionoi poshte tij.

A: Je gati te jesh e imja.

E: Gjithmone- tha Ema dhe Aleksi e puthi dhe futi majen brenda saj.

Filloi te renkonte mes puthjes nga dhimbjet dhe kafshonte buzet e Aleksit dhe cirrte kurrizin e tij gje qe e bente ate me te etur.

Filloi te levizte mes puthjes per te larguar dhimbjet asaj dhe filloi te levizte me shpejt kur pa qe trupi i saj u clirua mund te depertonte me thjeshte dhe se dhimbjet po i iknin.

E: Ehhhh zemerrr jepiii.

A: Uhhhh keramele te dua- renkonte ai nderkohe qe levizte shpejt brenda saj.

E: Ahhhh fuck me harderrr daddy- renkonte me te madhe Ema dhe ai vazhdoi me shpejt derisa arriti kulmin dhe therriti dhe ai.

A: Renko emrin timm vogelushee- renkoi ai me te madhe dhe levizi dhe 2 here shpejt.

E: ALEKSSSSSS- uleriti ajo dhe u derdh bashke me te dhe ai jashte saj.

A: Te dashuroj e vetmja ime.

E: Te dashuroj i vetmi im- tha Ema e lodhur e puthi fort dhe u struk nen perqafimin e tij te ngrohte dhe e mori nje gjume i lehte dhe i qete...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now