~26

952 41 65
                                    

Po afroheshin afer pallatit dhe Ema kishte vendosur muzike ne makine me ze te larte.

Uli zerin dhe po shihte Aleksin.

E: Aleks

A: Urdhero macke.

E: Ku po shkojm?

A: Do t shkosh n shtepi?- pyeti ai pasi e kaloi pallatin.

E: Ua shyqyr thash se do m coje shpi.

A: Po te duash te coj vij dhe un- tha ai djallezisht dhe Ema rrotulloi syte.

E: Po ora esht 4 nga do shkojm tani?

A: Xhirro me makin ndoshta- tha ai me ironi.

E: Mos perdor ironi me mua se te helmova kaq po te them- tha Ema dhe po e shihte me vetulla te ngrysura.

Aleksi filloi te qeshte dhe me doren e tij kapi faqet e saj duke i shtrydhur dhe duke nxjerre buzet e saj te fryra.

A: E di sa e lezetshme dukesh me nerva. Si beb i vogel qe nuk i japin lodren qe do- tha ai dhe i kapi hunden.

E: S jam beb- tha ajo dhe pa nje market te hapur dhe u kthye nga Aleksi- ndalo makinennnn- therriti ajo dhe ai ndaloi menjehere.

A: Cfare ndodhi? Mire je? Cfare pate? Ndihesh mire? Cfare bera? Ke lendova?- filloi ai te fliste shpejt dhe Ema po qeshte me t madhe.

A: Me trembe e cmendur- tha ai dhe u mbeshtet ne sedilje rendshem.

E: Hahahhahahahahaha ooo te betohem sa kisha pa qeshur kaq shumeee😂😂😂😂😂hahahahahaha- vazhdonte Ema duke qeshur dhe Aleksi iu afrua shume afer.

A: Vdes per te qeshuren tende- tha ai dhe e puthi ne cepin e buzes- dhe sa per ate djalin do flasim po mos prishim momentin- tha ai dhe e puthi perseri ne cepin e buzes.

Ema u largua hapi deren dhe doli dhe hyri menjehere ne market. Fluturat po luanin valle ne barkun e saj dhe po qeshte e lumtur.

Nga ana tjeter kur Ema hyri ne market Aleksi po shihte te pasmet e saj.

A: Ti do me cmendesh mua me shum sec me ke cmendur- tha ai parkoi makinen ne cepin e rruges mori portofolim dhe mbylli makinen.

Hyri ne market vetem kur sheh Emen me karroce dhe e kishte mbushur plot cokollata dhe patatina. Kishte marre vere te kuqe dhe 3 nutella.

A: He e bere furnizimin e muajit- tha duke qeshur Aleksi dhe u afrua ne kasa.

Kasieria po shihte Aleksin flirtueshem dhe ai e pa por nuk beri asgje.

X: Ju zoteri me cfare mund tiu ndihmoj?- pyeti ajo provokueshem dhe Ema ishte gati ti hidhej ne fyt.

E: Te vendosesh ne qese produktet dhe te marresh leket dhe qepesh gojen.

X: Me falni me mua e kishit?

E: Jo. E kisha me surratin tend te shpifur dhe suvatuar. E peshtire- tha ajo drejt saj dhe kishte marre flake nga nervat.

Nderkohe Aleksi po kafshonte buzen qe mos qeshte dhe po i vinte mire qe ajo u be xheloze per te.

X: Cfare te duket vetja ty moj. E di cfare te bej un ty.

E: Me ha mutin- tha Ema dhe Aleksi s mundi me po filloi te qeshte me te madhe.

X: Jam ne orar te punes po ta tregoja une ty- tha ajo dhe Ema po shtrengonte duart...


Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now