Kishte ndaluar ne ane te rruges dhe po mundohej te qetesohej. Po mendonte per Emen dhe ato cka i beri. Ishte e padrejte.
Gjate kohes kur po ecte me makine kishte mbyllur syte dhe sapo i hapi pa nje makine me shpejtesi te vinte nga ana tjeter e rruges qe e beri te ndryshonte drejtim dhe te frenonte gozhde.
Mori telefonin ne dore dhe i telefonoi Emes.
E: Aman jam kurioze po tani cfare do?- tha ajo dhe dukej qe nga zeri e dobet.
A: Do takohemi.
E: Ashtu them dhe un
A: Ema e kam seriozisht.
E: ....
A: Ema. Ema. Aloo- fliste Aleksi dhe 1000 mendime po i kalonin neper koke- dreq- mermeriti ai dhe u nis perseri me makine.
Mori telefonin dhe telefonoi dike ne celular.
A: Simone vlla.
S: Ho me plak ca ka ndodh?
A: Do te te drg nje numer gjurmoje pak dhe me drg adresen me mszh. Ke 3 minuta kohe- tha ai eger.
S: Ne rregull- tha Simone dhe pasi mbylli telefonin i erdhi me mesazh vendodhja.
Ishte nje vend thelle ne nje pyll te vogel. Ndaloi makinen, hapi kroskotin dhe nxori armen e tij te zeze dhe kishte iniciale te gdhendura me ar 24 karat tek pjesa mbajtese "Frenk Dals 1990". Ishte arma e xhaxhait te tij i cili ja kishte blere kur kishte lindur.
Nxorri 2 karikatore me plumba nga kroskoti dhe i vendosi ne xhep. Karikoi armen e tij dhe e vendosi ne brez.
Filloi te ndiqte me GPS e celularit vendodhjen e Emes vetem ne nje moment gjen ate te shtrire ne bar.
Mendoi direkt per keq dhe shkoi me vrap drejt saj duke e tmerruar dhe ajo u hodh perpjete duke rene ne nje grope me balte pak me tej.
E: Ato robt o idjot dreqi.
A: я сказал, что с тобои́ случилось что-то ангел (thashe se te ndodhi dicka engjell)- tha duke shfryre i lehtesuar Aleksi.
E: Hiii arme esht ajooo- tha e entuziastmuar Ema duke pare drejt Aleksit.
A: Poo?- tha ai me nje ton te cuditur dhe pyetes.
E: Amazing🔥😈- tha Ema e gezuar dhe djallezore.
A: Cfar po mendon ajo mendja jote djallezore?
E: Shiko do te flasim vetem nqs bejm nje mundje bashk. Po fitova un do ma japesh te gjuaj njeher dhe nqs me pelqen do me blesh nje mua bashke me leje perdorimi- tha Ema dhe Aleksi po e shihte super i cuditur.
A: S duhet te kesh frike nga mua tani q kam arme?
E: Unn- tha ajo me gisht nga vetja- tyy- tha me ironi dhe drejtoi gishtin nga ai duke qeshur- hahahahahahah je i madh te betohem😂😂s kam frik pse duhet te kem😂
U ulen dhe ishin perballe njeri-tjetrit. Ema u ngrit ne gjunj dhe filloi te kapte floket bisht duke pare ne sy Aleksin dhe mendja e tij filloi te thurte skena erotike vetem kur...
YOU ARE READING
Our Thug Life💸❤️
RomanceHistoria ime e dyte. Kjo histori flet per 2 shoqe te ngushta qe nga femijeria qe vendosin te jetojne se bashku ne nje apartament. Jane ne fakultet por kane mendje te cmendur dhe mendojne vetem per prapesira. Cfare do te ndodhe me dy shoqet dhe per m...