~8

771 44 29
                                    

Pas 1 muaji
Gjithcka ishte ne vije. Gocat kishin filluar pune dhe ishin ambientuar ne shtepi. Ishin vertet te lumtura dhe i gjithe muaji iu kishte shkuar me budalliqe. Kishin mbaruar dhe muajin e fundit te vitit te 3 te universitetit dhe tani ishin te lira.

S: Zhulsee zgjohu- tha Sofi duke e tundur.

E: Ca do mi zdromse.

S: Cohu praa.

E: SDUAAAA. IK ZHDUKU MOS TE TA BEJ VARRIN NE MES TE DHOMES. UNE FLE GJUME TI NA CAN BYTHEN- tha duke bertitur me nerva Ema nderkohe qe qendronte me syte e mbyllur.

S: Moj s degjon zhurme ti?- tha Sofi dhe Ema ngriti koken dhe filloi te degjonte nje zhurme sikur behej party.

E: Sa esht ora o goc?

S: 3 e nates.

E: Ouu sesht mengjes?

S: Ncc.

E: E pushuan- tha Ema dhe sapo u shtrine te flinin degjojne qe ne sfond vendoset nje kenge rok me ze akoma me te larte se me pare.

E: Do ja u q* ropt- tha Ema dhe u ngrit me te shpejte veshi shapkat dhe doli bashke me Sofin.

Kenga vinte nga hyrja pak me tutje se e tyre. Ishte ne te majte ne fund te korridorit.

Meqe ishin te reja ne pallat nuk i njihnin komshinjte por ishin te sigurta qe personat prapa asaj dere ishin ne moshe te re.

Ema trokiti lehte por askush se hapi deren. Brenda shtepise degjoheshin renkime dhe te tjere qe kendonin me te madhe dhe therrisnin pije,pije.

Sofi nuk duroi me dhe filloi te trokiste me gjithe forcen dhe me pas te godiste deren me kembe qe te degjohej.

Dera u hap nga nje vajze bjonde me kacurrela dhe e suvatuar deri ne detaj. Me buzet e fryra dhe e veshur vetem me te brendshme.

X: Me falni keni ngateruar diten e kostumeve me festen tone- tha ajo dhe sapo u be te mbyllte deren Ema vendosi doren ne dere dhe po mundohej te mbante veten me ato nerva ne kulm qe kishte.

Nuk foli asnje fjale po hyri brenda dhe goditi me shpatull vajzen duke bere qe ajo te sprapsej pak.

Hyri ne shtepi gjithe nerva dhe ishte nje dere pakez e hapur dhe brenda saj ishte nje leshkuqe dhe nje djale brun i dukej i njohur i cili ishte mbi leshkuqen dhe po e pallonte.

Kaloi me koken lart dhe hyri ne sallon dhe ndaloi muziken dhe te gjithe u kthyen nga ajo. Ishin diku tek 30 veta duke pire dhe duke u kenaqur.

Hipi mbi tavolinen e vogel ne mes te atij salloni gjigand dhe i pa te gjithe me nje shikim vrastar.

E: E para keni eduakte ju njerez- tha ajo duke thirrur me ton te eger dhe te gjithe e shihnin te cuditur- cme shihni si debila heeeee. Ora 3 e 30 dhe pellisni si lope te dala nga stalla.

S: Djem mami dhe goca babi- tha Sofi me percmim duke i pare nga koka tek kembet- KUSH ESHT ORGANIZATORI KETU????- tha ajo duke bertitur me te madhe dhe disa vajza u tremben.

X: Cfare eshte duke ndodhur ketu??- tha dikush prapa turmes dhe te gjithe kthyen shikimin nga ai dhe Sofi ngeli dhe ndjeu zemren ti dilte nga vendi. Zeri i tij burreror dhe i trashe e beri te dridhej.

U kthye dhe pa qe ishte Luisi. U cudit ama e mori veten dhe u drejtua drejt tij i cili ishte pa bluze. Filloi ta shtynte me sa force kishte por ai nuk levizte nga vendi. Sigurisht trup muskuloz cfare pritet.

S: Cfare beni ju heeee. Deshironi vdekje apo jooo.

L: Ju cfare beni ketu?- tha ai akoma i cuditur.

S: Jetojme perballe- tha ajo dhe po e shihte gjithe inat- dhe prishem gjumin per bythen tuaj qe beni party ne kete ore. Njerez psiqike.

L: Edhe po bem puna jone jemi ne shtepin tone. Ju ku shkoni te veshura ne kete menyre- tha ai kur pa Sofin me pantallona super te shkurtra te lira ne trup ngjyre gri dhe nje crop trop gri qe ja tregonte trupin super hot.

Ato harruan fare si ishin te veshura dhe u nisen sic ishin. Sofi pa veten dhe pa drejt tij.

S: Te q*fsha ropt- tha ajo me te vogel dhe me te shpejte mori nje xhakete qe ishte atje- kushdo qe e ka do ja jap kur t dal nga shtepia- tha ajo dhe Luisi po e shihte eger. Te njejten gje beri dhe Ema. Djemte ishin shokuar dhe i shihnin te etur per to. Trupi i tyre te zgjonte imagjinaten ama vetem imagjinaten pasi nuk mundeshi ta benin realitet. Vetem 2 do te ishin ata dhe te vetmit per te shijuar trupin e tyre.

Duke u pare eger ne sy me Luisin Ema ishte kurioze te gjente per Aleksin. Jo se i interesonte thjesht u cudit si ka mundesi qe nuk ishte me shokun e tij.

E ato momente nje djale ndezi muziken perseri dhe Sofi e pa e cuditur ndersa Ema super e nevrikosur dhe ja ku shpertheu.

U nis drejt tij dhe i ra nje shpulle te forte. Ai ra poshte dhe ajo u kthye me kurriz dhe sapo do nisej drejt Sofit e cila ishte pak me larg. Sapo do te ikte djali qe e goditi e zuri nga floket dhe e terhoqi drejt tij.

E: Me lesho sh**rdhate- tha ajo neper dhembe dhe kapi duart e tij por ai u tregua me i shpejte i kapi duart prapa kurrizit.

X: Leshoje ate Flori nqs nuk do te te vras- tha dikush dhe Ema ktheu koken dhe pa Aleksin. Uouuu ishte pa bluze dhe dukejjjj uffff hotttt.

F: Aleks mos fol- tha ai dhe Ema perfitoi nga shperqendrimi i tij dhe e goditi mes kembeve duke e ngritur kemben per mbrapa. Ai nga dhimbja cliroi duart e saj dhe ajo i perdrodhi krahun hoqi xhaketen sportive qe mori ne varse pa ja liruar krahun atij djalit dhe e hoqi nga koka. Ia vendosi rreth qafes e ngriti ne kembe duke e terhequr permes bluzes dhe e hodhi ne toke si lecke.

E: Me mua te shkrutra duart djale i mbare. Dhe kte- tha ajo dhe mori nje gote dhe ja plasi ne koke dhe ai u turbullua- e ke si dhurate.

F: Do te te denoncoj more vesh- tha ai kur ajo po ikte drejt deres. Mbylli syte mori fryme thelle dhe u nis drejt tij. E terhoqi nga jaka e bluzes dhe e ngriti pak nga toka.

E: Degjom ktu ti. Mua mos me acaro shume nqs e do jeten. Me beso s me dhimsesh te te vras. Se kam ber por e bej nqs duhet. Prandaj kurse kercenimet dhe shto ditet e tua te jetes. As mos e co neper mendje te marresh hak ose te betohem per koken e tim vellai qe do te ta rrjep lekuren do te te torturoj derisa te me lutesh per meshire- tha ajo dhe e leshoi rendshem ne toke.

E: Dhe ju te tjeret nqs del nje fjale jashte kesaj dere do tiu gjej dhe do tua bej gropen. Ne rregull- tha ajo dhe askush s po fliste- NE RREGULLL?????- tha ajo dhe te gjithe tunden koken- eja Sof ikim- tha ajo kur pa qe Sofi do te shkonte te godiste ate djalin.

Shkuan ne shtepi dhe u shtrine ne shtrat te flini por ja qe fati nuk ishte me to...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now