~36

999 42 64
                                    

Po ecnin me makine me Aleksin dhe i vendosi doren ne kofshe.

Cuditerisht u ndje shume mire dhe nuk i tha asgje. Nga ana tjeter ai filloi ta levizte nga pak doren duke zgjuar ndjenja eksitimi Emes.

Sapo u be te fliste i ra telefoni.

E: He pallosh i motres ca do?

M: Ueu cne Ema Gjoni kaq e qet pasi i kemi nxjerr gjumin.

E: Isha zgjuar se te me kishe nxjerre gjumin te sqaroja un ty. Nejse ca t duhej?

M: Ic mi t mora njeher t t pyesja ca po boje edhe t tallja ca bythen meqe s me merrte gjumi po cne duket qe paske nerva te gricesh sot- tha duke qeshur Matoja.

E: Me beso kam nerva po s kam koh.

A: Kush esht n telefon- tha Aleksi gjith nervozizem kur pa qe ishte djale dhe Ema i beri me shenje te pushonte.

Aleksi mori telefonin e saj dhe doli jashte makines.

A: Kush je ti qe i bie telefonit te Emes?

M: Mateo Gjoni jam ti kush je qe merr celularin e motres sime.

A: Mateo ti je mo pall muti.

M: Aleks ti je mor trap. Uee po cne me celin e motres time ti more.

A: Ashtu nje mhb ta shpjegoj kur t vish n vile.

M: Aha meqe ra llafi nsr kemi takim me xhaxhin dhe tet ate- tha Mateo duke qeshur dhe Aleksi gjithashtu.

A: Okej- tha Aleksi dhe i kaloi telefonin Emes.

M: Ku po shkoni juve?

E: Ka marre pallati flake edhe do shkojm t shikojm ca ka mbetur pstj fls per te gjitha.

M: Okej ciao amore.

E: Amore e sateme pallosh- tha Ema dhe e mbylli celularin.

A: Edhe thash cne mbiemer te njejt me Mateon.

E: Nga njihesh me tim vella ti?

A: Jemi shok q ne klase te 4 me Mateon dhe Kristin dhe jan dhe avokatet tane.

E: Holly shitt. Mos me thuaj qe ti je..

A: Joooo s ka mundesi. Ema ti je ajo goca?

E: Hahahahah oo zot sa jemi zene te vegjelllll. Si qenke ti more ai camarroku qe mezi prisja te vinte qe te ziheshim.

A: Eee ca esht jeta. Rastesia mbreteresha e botes.

E: Pas meje kuptohet- tha Ema krenare dhe Aleksi e pa duke qeshur.

E nga ta dinin ata qe ishin ata 2 femijet qe ziheshin qe te vegjel por dashuria e tyre e pare qe ne vogeli.

Te duash qe 6 vjec sic Ema donte Aleksin esht e cuditshme ama thone qe dashuria e femijeve eshte dashuria me e paster qe ekziston. Dhe e tille qenka vertet.

Po shiheshin te dy te lumtur dhe me pas arriten afer pallatit ku zjarrfiksit po nxirrnin mobiljet e djegura dhe asnje rrobe nuk kishte dale "gjalle" prej andej.

E/S: Ufffff jaaaa na u dogjen te gjitha rrobattt- tha Ema dhe Sofi gjithashtu...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now