~33

1K 41 56
                                    

Sofi ishte ne gjendje te keqe. Vetem levizte koken dhe nuk fliste fare.

L: Jeta ime. Shpirt me shiko- tha Luisi dhe mori fytyren e saj mes duarve dhe po e tundte lehte.

S: Hmm- thoshte Sofi me shikim ne mur.

L: Nuk je mire jet eja ngjitemi lart- tha ai dhe Sofi e pa tmerrueshem.

S: S jam mire, s jam mire, s jam mire, s jam mire jo jo s jam mire un jam shume mire- thoshte Sofi duke levizur koken dhe u fiksua me fjalet e Luisit.

L: Ooo Toni do vdesesh i shar me robt- tha Luisi me t vogel dhe po e shihte i shqetesuar Sofin.

Mori telefonin dhe i ra Andreas doktorit qe ata kishin per cdo rast qe nuk u vonua me shume se 15 minuta.

A: He m plak ca ka ndodh?- tha Andrea sapo hyri ne vile.

L: Nuk esht mir plak.

A: Okej qetesohu do i bej nje gjilpere qe ti dale droga dhe duhet te rrije shtrire per 2 ore me pas duhet t fleje gjume.

L: Kujdes ku i fut duart se te fus plumbin kokes- tha kercenueshem Luisi.

A: Luis dil jasht plak se kshu sic e ke nis s kam pr t arrtitur tia bej.

L: Jo

A: Luisss- tha ai me ton t eger- jam shoku jot esht kunata ime boll se le nam- i tha ai dhe Luisi doli nga dhoma.

Pasi i beri gjilperen Andrea doli nga dhoma dhe Luisi u ngrit me te shpejte.

L: E ke prekur me dore te betohem te masakrova.

A: Po boll mor burr se jemi shoke qe femije. Jam doktor un s jam maniak- tha Andrea dhe Luisi i dha doren dhe e falenderoi.

Hapi syte dhe ndjeu nje dhimbje te tmerrshme koke. Hapi ngadale syte dhe pa Luisin duke i perkedhelur faqen dhe floket.

L: Zemerushe u zgjove- tha ai dhe e puthi ne buze.

S: Cfare ndodhi?

L: Ca s ndodhi thuaj- tha duke qeshur Luisi- hengret nutella por Toni shoku jon debil e kishte perziere me droge. Dhe ju u droguat me nutella😂

S: Oiii koka sa me dhemmbb- tha Sofi duke vendosur doren ne koke dhe u ul ne krevat.

Luisi i zgjati nje kokerr per dhimbjen e kokes dhe nje gote uje. Pasi e piu po shihte Luisin plot dashuri.

S: Cfare te mire kam bere per te te merituar ty?

L: Ti je miresia vet o jeta ime- tha ai dhe e puthi ne buze me pas e perqafoi-te dua shume ne rregull s ka asgje qe e ndryshon kete gje.

S: Edhe une te dua shume- tha Sofi dhe vazhduan te qendronin te perqafuar.

****
Ema po flinte gjume nderkohe nga ana tjeter Aleksi kishte hapur driten ne tavolinen e studimit dhe po merrej me disa dokumenta.

Ktheu koken dhe pa Emen duke fjetur gjume paqesisht me floket e leshuara mbi jastek dallge-dallge. Buzet pakez te hapura qe kishin marre nje ngjyre te kuqerremte dhe dora e majte e vendosur poshte jastekut dhe e djathta poshte faqes se majte.

Dukej kaq e qete dhe me lapsin ne dore mori nje flete te bardhe dhe te paster dhe filloi ta pikturonte ate.

Kishte shume kohe pa bere nje pikture ne flete te bardhe dhe ajo ja zgjoi kete ndjenje e cila u zhduk prej asaj dite. Asaj dite...

Po e shihte kaq i fiksuar sikur donte ta zhbironte me sy. Mbaroi pikturen dhe vendosi ne nje prej sirtareve ne tavoline dhe u ngrit duke shkuar drejt shtratit.

U ul ne anen tjeter dhe po e shihte admirueshem femren e pare dhe te vetme qe ishte shtrire ne shtratin e tij.

Ngadale u ngrit filloi te zhvishej dhe te vishte rrobat e shtepise. Mori nje pale tuta te zeza sportive dhe u shtri pa bluze duke lene ne pah muskujt e shumte dhe tatuazhet neper trup te ekspozuara.

U shtri ne shtrat dhe u afrua shume afer me Emen. Po e shihte qete dhe filloi te kalonte gishtat neper floket e saj te gjate qete sepse nuk donte te zgjohej.

U ngrit pakez fare dhe u afrua dhe e puthi ne cepin e buzes lehte dhe me pas ne qafe duke thithur aromen e saj prej cokollate...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now