Rrezet e zbehta te diellit binin mbi syte e saj duke e bere te kthehej nga ana tjeter dhe te vendoste doren mbi jastekun e Aleksit i cili ishte bosh. U tremb? Sigurisht. 1000 mendime po i kalonin neper koke se ku ai mund te ishte.
U ngrit me te shpejte prej krevatit dhe veshi te brendshmet pa recipeta dhe nje bluze te tijen.
E: Alekss, Alekss- po therriste neper dhome po ai nuk ndodhej atje.
Doli me te shpejte nga dhoma dhe zhurma te cuditshme vinin nga kuzhina.
Po kontrollonte per dicka per vetembrojte dhe mori ne nje komodine atje afer nje pistolete te vogel e cila perdorej per qitje nga afer.
Po afrohej ngadale pa u ndjere dhe u fut ne kuzhine me pistoleten e ngritur por u cudit nga pamja qe pa.
A: Miremengjes shpirt- tha Aleksi i cili ishte me kurriz.
E: Huuu qenke ti- tha Ema dhe fshiu shenjat e gishtave ne pistolete dhe e la mbi tavoline dhe shkoi perqafoi nga prapa Aleksin i cili po gatuante makarona me pane,proshute,kerpudhe.
A: Po cne me arme qe n pik t mengjesit- tha Aleksi duke qeshur.
E: Prej teje sepse u tremba mendova se mos ishe larguar dhe me kishe lene vetem. Dhe degjova zhurma dhe u nisa per vetmbrojtje- tha Ema duke qeshur dhe Aleksi u kthye me fytyre nga ajo.
E hipi Emen mbi banak dhe e puthi ne faqen e majte me pas ne te djathten fort me pas e perqafoi.
A: Si mund te iki une te te le vetem ty ketu. S ka per te ndodhur ndo1 here shpirti im.
E: Te dua shume- tha Ema me syte mbyllur ne qafen e Aleksit.
Aleksi largoi koken prej qafes se saj ku po e puthte dhe e pa ne sy plot dashuri.
A: Dhe une te dua. Te dua aq shume saqe sta shpjegoj dot me fjale ama do te ta tregoj me vepra- tha ai dhe mbeshtolli fytyren e saj me duart e tij- dhe mos e co me neper mend ate mendim te te le ty vetem. Kurre- tha ai dhe me pas e puthi lehte dhe plot dashuri.
Pas kishin mbaruar mengjesin Ema doli ne ballkon dhe me pas dhe Aleksi dhe e perqafoi duke vendosur duart rreth belit te saj dhe mbeshteti koken ne shpatullen e saj duke pare pamjen e servirur.
U ulen ne lekundeset e ballkonit duke qendruar nen perqafimin e njeri-tjetrit- dhe po pinin nga nje kupe me kafe te ngrohte.
Qielli ishte i vrenjtur dhe dukej sikur do te binte shi i rrembyeshem.
E: E di- foli Ema duke thyer heshtjen dhe mori plotesisht vemendjen e Aleksit- me pelqen shume shiu.
A: Pse?- pyeti kurioz Aleksi.
E: Sepse ditet me shi jane teper qetesuese per trurin dhe streset e teperta gjate dites. Te mbush me qetesi ashtu sic mbush rruget plot uje. Te jep ndjesine melankolike por ne fund ndihesh mire. Ne vetmi zakonisht te lejon te mendosh me kthjellet por nen shoqerine e personit te zemres te jep nje ndjesi qe s di ta shpjegoj. Sikur..
A: Sikur je larg gjithckaje dhe koha ndalon nuk mendon asgje pervecse personit prane dhe momentet me te bukura dhe me te trishta te cilat shfaqen si metrazh i shkurter- tha Aleksi duke perfunduar fjaline e Emes dhe me pas po shiheshin ne sy.
Shiu filloi teper i rrembyeshem dhe Aleksi kishte nje ide teper te cmendur...
***
Pershendetje zemrat e miaaa. Me falni qe ua vonova pjesen por kishte watti nje problem dhe nuk e postoja dot pjesen dje. Ju puthh dhe per kompesim keni dhe nje pjese tjtr.❤️❤️
YOU ARE READING
Our Thug Life💸❤️
RomanceHistoria ime e dyte. Kjo histori flet per 2 shoqe te ngushta qe nga femijeria qe vendosin te jetojne se bashku ne nje apartament. Jane ne fakultet por kane mendje te cmendur dhe mendojne vetem per prapesira. Cfare do te ndodhe me dy shoqet dhe per m...