~19

875 41 51
                                    

S: Cfare do Luis?

L: E para mua mos me fol me nerva se kam dhe un nerva po do ti shohesh. Nuk dija asgje Sof te betohem- tha Luisi dhe vendosi duart ne faqet e saj dhe e puthi lehtas.

S: Luis e di ti qe shoqja ime me e mire motra ime qe e njoh qe kur kemi lindur dhe ja di ndjenjat e saj me se miri sot ka qare per here te pare per nje djale. I pari djale pas vllezerve tane. E di ti qe ka qendruar 3 ore ne dhome duke qare dhe pasi ka dale me tha qe Aleks Dalsani per mua esht kapitull i mbyllur. Si mund ta thote ajo kur ajo e do me shpirt.

L: Shiko un kam nje jete qe e njoh Aleksin. Ai esht i xhindosur me veten. Nuk po mundet te kuptoje veten ama me beso nuk esht ky Aleksi qe njoh.

S: Ema nuk e lejon me ti afrohet.

L: Ne rregull shpirti im. Te dua shume ne rregull mos i mendo me ato budalleqe qe the. Te dua shume ama shume fare- tha Luisi dhe e puthi ne buze me pas e perqafoi fort dhe e puthi ne koke.

S: S do shkosh n shtepi sot?

L: Nk do jem n shtepi kto dit pasi kemi disa pune me babin edhe xhaxhin dhe do rrim n vil. Po pa merak do vij te te takoj- i tha Luisi dhe i qeshi embel e perqafoi dhe njeher e puthi ne buze hyri n makine dhe u largua.

S: Emm erdha un- tha Sofi kur hyri ne shtepi.

E: Hajdee- tha Ema dhe po qendronte duke qeshur.

S: Uouuu cfare ndodhi o goc?

E: Asgje u rikthye Ema e meparshme- tha ajo dhe po qendronte duke ngrene cokollata.

S: Ne fakt me thene te drejten me pelqen shume ajo Ema para 4 oresh.

E: Epo ja q s do jet me. Nejse.

S: Em flasim pak per Aleksin.

E: Flasim. Esht nje idjot,psikopat,debil, injorant, skizofren, zdroms, legen, bushter e shum e shum te tjera.

S: Ama n fund s ke cti thuash esht yll- tha duke qeshur Sofi.

E: Hahahahhahaha okej esht porrr porrrr ka gjithmone nje porr nga pas esht kurvar dreqi e mori.

S: S ke cti besh. S ka len vrim pa e fut😂😂- tha duke qeshur Sofi dhe Ema e goditi me jastek duke qeshur dhe filluan lufte me jasteqe. Ato dinin si t rregullonin humorin njera-tjetres.

E: Ca do bojm?

S: Do flejm te dyja oce oce sepse neser jemi pun.

E: Ahuuu dhe tiii. Ora 00:47 ku ke par ti Ema Gjonin t fleje q n ket or.

S: Okej ca do bojm.

E: Cohu hajd dalim.

S: Ku do shkojm mi?

E: Merr njady patatina Lays,dy redbulla ne frigorifer, 4 cigare dhe hajd se do dalim.

S: Aha lene e kapa ca do bojm- tha Sofi dhe mori gjerat qe i kerkoi Ema veshen 2 xhaketa sportive te zeza dhe atletet e zeza adidas.

Sic ishin me rrobat e shkurtra te gjumit dolen bashke me patatinat dhe redbullin ne dore dhe mbyllen deren e shtepise.

Po ecnin dhe ishin ngjitur deri ne nje koder qe kishte pamje nga Tirana dhe u ulen ne bordurat e saj.

Ora kishte shkuar rreth 01:07 dhe po qendronin te dyja dhe hapen patatinat dhe redbullat dhe filluan te pinin.

S: Hiii o zhulsee.

E: Ca pate mi?

S: Kam harru me marr cakmak- tha Sofi dhe Ema filloi te qeshte.

E: Ca do boje ti pa mua?- tha Ema dhe nxori nje cakmak nga xhepi.

S: Do ngelja pa cigare- tha Sofi dhe ndezi cigaren bashke me Emen.

Sa shume shijonte. Panorame fantastike e nje qyteti te zhurmshem qe ne darke kishte sadopak qetesi nen shoqerine e nje redbulli dhe cigareje per te tymosur. Fantastike per te mbytur ndjenjen e merzise dhe per ta bere me me shume adrenaline kete nate fantastike...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now