Tashme dielli i kishte lene vendin henes dhe te gjithe kishin mbaruar fotot e shumta me ciftet e dasmes.
Nje muzike e lehte vallezimi u degjua ne sfond dhe babai i Emes dhe i Sofit shkuan ne tavolinen e tyre per te pasur nderin e vallezimit me vajzat e tyre.
Dolen ne skene dhe filluan te kercenin lehte nderkohe Aleksi u ngrit dhe shkoi drejt tavolines ku mamaja e Emes po qendronte.
A: E kam nderin per nje vallezim me ju zonje?- pyeti Aleksi duke zgjatur doren dhe perkulur pakez si kavalier.
M.E: Patjeter- tha mamaja e Emes duke qeshur cilter dhe shkuan ne mes te skenes te perndjekur dhe nga Luisi me mamane e Sofit.
M.E: Bir dua te te bej nje pyetje- tha mamaja e Emes drejt Aleksit.
A: Sigurisht zonje.
M.E: Nuk dua te me therrasesh me zonje dua te me thuash mama nqs sigurisht per ty nuk eshte problem. Mamaja jote bir. Cfare i ndodhi asaj?- pyeti ajo e merzitur.
A: Nuk ka rendesi zonje. Mos merzitemi ne kete dite kaq te bukur. Thjesht ta dini qe e ndjej qe ajo eshte krenare sonte per zgjedhjen e te birit.
Ne ato momente muzika ndaloi dhe Aleksi u drejtua drejt mikrofonit. Kishte pergatitur nje suprize...
A: Khem- rregulloi Aleksi zerin dhe te gjithe kthyen koken.
A: Pershendetje te gjitheve. Ju falenderoj qe sonte u bashkuat me ne në kete dite e cila kurorezoi jo vetem dashurine time me Emen por edhe dashurine e Luisit dhe Sofit. Si fillim dua te falenderoj prinderit e Emes dhe Sofit per gocat qe kane rritur. Do thoni ju pse po i falenderoj une. Epoo le te themi shoku im kishte pak turp te mbante fjalim- tha duke qeshur Aleksi dhe e gjithe salla shpertheu ne te qeshura.
A: Perpos shakave. Seriozisht shume faleminderit per vajzat qe keni rritur. Si dashurine time te jetes Emen ashtu dhe Sofin te cilen e kam si Abi dhe Selena.
A: Perpara se te njihesha me Emen kam qene teper njeri egoist dhe i ftohte por pasi njoha Emen u ktheva perseri Aleksi i vjeter. Me pare nuk besoja ne mrekulli por mrekullite ndodhin. Jane para meje 2 mrekullite e mia. 2 qeniet te cilat se shpejti do te me zbukurojne diten do me me therasin dashuri dhe babi. Nuk besoja ne zot dhe as nuk lutesha. Dhe ja ku jam une Aleks Dalsani sic e konsideroja veten zot i gjithckaje. Lutem cdo mengjes per shendetin e familjes sime dhe njerezve qe me qendrojne prane e me falin dashuri.
A: Me keto fjale doja te thoja qe cdo njeri e meriton nje jete te lumtur. Sado gabime te kete bere momentet e lumtura cdo kush i meriton. Lumturia eshte e vetmja menyre qe e ben njeriun te kuptoje menyre e te jetuarit. Pa lumturi je si nje i vdekur mes te gjalleve. Frymon kot.
A: Doja tiu uroja lumturi dhe sa me shume dashuri vllait tim Luisit dhe Sofit te cilet jane shume te vecante per mua. Dhe pervec faktit qe mezi pres t behem bab nuk e keni idene se me sa gezim po pres te behem xhaxh. E kush do ta mendonte Aleks Dalsanin me beb😂- tha ai duke qeshur dhe te gjithe qeshen po ashtu.
A: Tani kam nje surprize per Luisin dhe Sofin. Pa cohuni pak dhe ejani drejt skenes- tha Aleksi dhe te gjithe po prisnin surprizen e tij madje as Ema nuk e dinte per cfare behej fjale.
A: Atehere- tha Aleksi duke u afruar afer Sofit dhe Luisit- kam nje super lajm per te gjithe- tha Aleksi dhe beri me shenje drejt kamarierit te hapte deren e salles.
A: Sonte pervec dasmes Sofi dhe Luis do te bejme baby gender reveal per bebin e Luisit dhe Sofit- tha Aleksi dhe ne salle filluan te hynin 2 kamariere me karoca te cilat mbanin bluza roze dhe blu.
A: Atehere secili do te marre nje prej bluzave sipas ndjesive qe ka do te jet vajze per bluzat roze apo cun per bluzat ngjyre blu- tha ai dhe te gjithe filluan te zgjidhnin.
YOU ARE READING
Our Thug Life💸❤️
RomantikHistoria ime e dyte. Kjo histori flet per 2 shoqe te ngushta qe nga femijeria qe vendosin te jetojne se bashku ne nje apartament. Jane ne fakultet por kane mendje te cmendur dhe mendojne vetem per prapesira. Cfare do te ndodhe me dy shoqet dhe per m...