~50

1K 39 43
                                    

Kishin pothuajse 1 jave e 4 dite qe merreshin me pergatitjen e gocave dhe me rregullimet e fundit te planit per te marre hak ndaj armikut te tyre.

Po qendronin ne sallon dhe ne nje cep ndodhej Luisi me Sofin duke u puthur, ne nje cep tjeter Toni dhe Abi duke pare njeri-tjetrin plot dashuri, ne nje cep tjeter Selena dhe Simone duke punuar plot pasion ne laptop me disa hakime te veshtira dhe ne nje cep me tutje te sallonit Aleksi dhe Ema duke bere nje ndeshje boksi.

A: O duce po na mjafton palestra o goc.

E: Ta tregoj un ty palestren. Shkon dhe i flet asaj kurves ta kap ta shqyej.

A: O shpirti im po sigurisht qe do ti flisja sepse esht sherbetore. Do punoj ajo si jap kot leket un.

E: Qepe. Kafshonte dhe buzen ajo shtremsja e dreqit kokesqetulla- tha Ema dhe Aleksi filloi te qeshte me te madhe dhe u shtri ne toke duke mbajtur brinjet me dore nga ai epitet i saji.

A: Hahahaahahahahaahahah iiii sharrrrr sa kammm qeshhhhh- filloi te thoshte Aleksi dhe Ema i hipi siper dhe po e shihte kercenueshem.

L: OPPP- thirri Luisi nga divani- ca beni more jo seks ne syt tone- tha Luisi dhe Ema pa Aleksin kercenueshem dhe me pas Luisin sikur do ta masakronte.

A: Ide e bukur por ne dhome. Apo jo amore- tha Aleksi dhe shkeli provokueshem syrin Emes dhe mezi po mbante te qeshuren nderkohe ajo e goditi ne kraharor dhe ai filloi te qeshte.

E: Do me besh vrasese para misionit- tha Ema dhe Aleksi po qeshte akoma me shume.

A: Pa merak do te te mbroj qe lart ne qiell- tha Aleksi dhe Ema rrotulloi syte dhe shkoi drejt Luisit dhe e goditi fort pas koke.

Aq shume kerciti saqe dyy ciftet e tjera kthyen koken dhe po shihnin te cuditur nderkohe qe Luisi kishte rene nga divani prej asaj gjuajtje dhe Aleksi po mekej.

L: Po ca beni moj se na i solle boten verdalle- tha Luisi dhe te gjithe po qehnin me te madhe dhe Ema me Sofin bene qepalla.

L: Uaaa po qeshni qeshni kenaquni ju c keni se tek Luisi i shkret i shfryni nervat- tha me ironi Luisi dhe te tjeret vazhdonin te qeshnin- do na lesh cyryk ndo1 dit o kunate- tha Luisi drejt Emes dhe i shpupuriti floket.

****

Ishte Pasdite dhe te gjithe po qendronin te qete nen shoqerine e partnerit nderkohe po prisnin 2 te ftuara speciale per misionin e tyre. Me te tjeret ishin bashkuar dhe Mateo bashke me Kristin dhe po qendronin ne qejfin e tyre deri ne momentin kur ra dera.

M: Prisni njeri?- pyeti Mateoja dhe Ema dhe Sofi i pane te dy vllezerit me buzeqeshje djallezore.

K: Plak s me pelqen e qeshura e atyre dy luciferave perballe- tha Kristi me ze te ulet drej Mateos.

M: As mua- tha Mateo.

A: Cuna lum ju per keta vllezer qe keni- tha Aleksi me krenari- momenti erdhi- tha Aleksi dhe te tjeret po qeshnin.

Hapi deren dhe brenda hyne ato te dyja qe e perqafuan menjehere Aleksin dhe po e puthnin ne faqe.

A: Hajde hajde si ne shpine tuaj- tha me ironi Aleksi kur ato hyne menjehere brenda ne shtepi.

Hyne ne sallon dhe ngelen te shtangura dhe syte e tyre u mbushen me lot. Lote gezimi.

Ndersa ata te dy i shihnin te shtangur me zemren qe sa nuk po iu dilte vendit.   

M/K: Ma..maria/Gre..grejss-thane te cuditur Mateoja dhe Kristi.

M/G: Ma..mateo/K...Krist- thane vajzat me lote ne sy.

Po shiheshin intesivisht ne sy dhe nuk e kishin vene re qe ishin vetem ne sallon dhe te tjeret kishin dale ne oborr.

M: Maria je ti- tha Mateoja dhe lejoi lotet te vershonin ne faqet e tij dhe ajo iu hodh ne krahe duke e perqafuar duke qare dhe rrethoi kembet ne ijet e tij.

Te njejtin veprim beri dhe Kristi i cili e puthte vazhdimisht ne koke Grejsin dhe u gezua kaq shume qe ajo ishte rikthyer.

M: Maria te dua- tha papritur Mateo dhe Maria qeshi mes loteve dhe i dha nje puthje plot ndjenje Mateos dhe me pas u perqafuan fort.

M: Te dua Mateo- tha ajo dhe ai buzeqeshi i lumtur.

G: Krist si je?- pyeti pak ne siklet me faqet e kuqe Grejsi dhe ai e pa duke qeshur dhe e puthi menjehere.

K: Te dua bella- tha Krisiti- me djeg shpirti pa ty me pervelon zemra pa prezencen tende- tha Kristi dhe e puthi perseri plot ndjenje.

U bashkuan perseri por a do te vazhdonin se bashku pergjithmone? Asgje s eshte e sigurt ne kete jete. Gjithcka qe duhet te bejme eshte te shijojme te tashmen dhe me vone te mendojme te ardhmen ditet qe na presin qofshin te lumtura apo te trishta.

Per ata te gjithe nje gje ishte e sigurt. Ishin nje familje e madhe plot jete,dashuri dhe lumturi e cila s do te mposhtej kurre nga askush as nga armiqte. Se bashku formonin fuqine dhe se bashku formonin te pathyeshmit. Sepse kjo ishte jeta e tyre se bashku deri ne fund...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now