~35

1K 45 6
                                    

Pasi Ema u qetesua nen perqafimin e Aleksit ngriti koken dhe po shihte Aleksin me admirim.

A: Cfare ka karamele- tha ai dhe po i buzeqeshte dhe i ceku hunden ndersa ajo e perqafoi fort sikur te kishte frike se mos ai largohej.

E: Te lutem mos u largo- tha ajo dhe u struk ne kraharorin e tij ndersa ai e perqafoi fort dhe e puthi ne koke.

A: Kurre karamele. Edhe sikur mos jetoj do te te mbroj nga lart. Dhe per kete te betohem- tha ai dhe po e puthte ne koke.

E: Aleks.

A: Urdhero karamele

E: Faleminderit- tha ajo dhe e puthi ne faqe.

A: Ske pse me falenderon bukuroshe- tha ai dhe i shpupuriti floket.

E: Hejj- tha ajo duke qeshur dhe e goditi pak ne kraharor ndersa ai filloi ta guxhuliste.

E: Hahahahhahaha oiii brinjett mos aman se me bie te fiket- tha ajo duke qeshur dhe Aleksi po qeshte gjithashtu.

A: Per te qeshuren tende jap dhe jeten ne rregull. Te qeshur dua te te kem gjithmone.

Ema e pa duke buzeqeshur dhe i vendosi doren ne faqe duke ja perkedhelur dhe ai po i perkedhelte koken dhe floket.

Nuk priti me. Boll kishte pritur. Ky ishte momenti. Sapo u afrua ta puthte u hap dera furishem.

S: Emmmm.

E: Robt Soooooffff- uleriti gjithe nerva Ema dhe brenda hyri Luisi me vrap.

A: Ca ka ndodh mor burr- pyeti Aleksi kur pa ata te dy te hallakatur qe hyn ne dhom menjehere.

S: Em ka marr pallati flakk.

E: SIIIIIIIIII????? SHPEJTTTTTT. MOSSSSS RROBATTT E MIAAAAA- tha Ema duke uleritur dhe mezi gjeti atletet. I veshi dhe duke zbritur sheh Abin,Selenen dhe Simonen ne korridor.

T: Ca keni qe pellisni si kuaj ne mes t nates mor burr- tha Toni dhe doli nga dhoma e Abit vetem me pantallona pa bluze.

Aleksi i hodhi nje shikim vrastar Abit dhe te gjithe pane Tonin venger.

L: Mos mendo se shpetove Ton. Tani tu shtua dhe nje tjtr gabim- tha Luisi duke pare nga Abi e cila po qeshte pafajsisht drejt Aleksit dhe Luisit.

(Sa per sqarim Luisi e quante Abin motren e tij dhe Aleksi Selenen pasi ishin rritur pa prinder te dyja ndersa baballaret i kane shoke shume te ngushte si vellezer)

E: Shpejttt nisemi t shkojmm- tha Ema dhe te gjithe dolen me te shpejte nga shtepia...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now