~37

1K 43 47
                                    

Kishin arritur ne shtepi dhe tashme ishin ne dhomen e Aleksit.

E:Aleksh🥺- tha Ema si macke dhe Aleksi ngriti koken nga tavolina e studimit.

A: Urdhero bebe- tha ai dhe ktheu koken nga ajo.

E: Me hahet buk mua. Dua te ha ce vdica fale🥺- tha ajo prp si beb dhe Aleksi u afrua dhe e puthi ne balle.

A: Edhe mua me hahet po dicka tjt- tha ai dhe po shihte buzet e Emes.

Nuk priti me ky ishte momenti. Nqs ua kishin prishur momentin e pare kesaj rradhe s do ta lejonte.

U afrua dhe puthi buzet e saj. Me ne fund. Puthi buzet e saj mishtore me delikatese me te madhe sikur te thyheshin dhe me pas egersoi puthjen.

Ajo ia ktheu qe ne momentin e pare puthjen dhe hipi ne prehrin e tij dhe duart i kaloi prapa qafes se tij dhe gishtat i nderthuri me floket e tij.

Po putheshin eger derisa duhej te merrnin fryme. Kafshoi buzen e saj dhe e thithi sikur te kerkonte me shume shijen e saj ne buzet e tij.

E: Cfare beme- tha Ema duke marre fryme rendshem.

A: Beme ate qe duhej ta benim vite me pare- tha Aleksi dhe e perqafoi fort.

E: Aleks.

A: Ema. Macka ime. Karamelja ime. Duci ime- tha ai emrin me te cilin ai e therriste kur ishte e vogel dhe ajo filloi te qeshte.

( Duc esht nje emer me perkedheli qe thuhet per femijet ose personat qe jane topolake dhe pak te shendoshe😂)

E: Hahahahhahahaha uuu sa kisha pa e degjuar kete emerrr- tha ajo duke qeshur dhe Aleksi i dha nje baby kiss.

A: Bukuroshe shiko- tha ai dhe i kapi duart u ul para saj nderkohe ajo ishte ulur ne shtrat- te betohem jam penduar aq shume per ato budalliqe qe bera dhe jam bere pishman sa nuk e imagjinon dot. Sidomos tani qe e mora vesh qe ishe ti vogelushja qe nuk me hiqej nga mendja dhe ta imagjinosh q ne klase te 4. Degjo Ema dua te te them dicka- tha ia dhe zemra e Emes sa nuk po pushonte.

A: Ti me ben te ndihem shume mire. Gjithmone me ke bere te ndihem mire. Dua gjithmone te te kem prane. Se imagjinoj dot te jet dikush tjeter afer teje. Dua te te kem prane dhe kur te jemi te merzitur me njeri-tjetrin. Te me qendrosh ti prane ditet e veshtira dhe te merzitura dhe te jesh ti gezimi i dites sime. Te jem une ai qe do te beje te qeshesh dhe te te zgjase doren cdo moment qe do kesh nevoje. Ema Gjoni te dua. Te dashuroj me gjith qenien time dhe kete se ndryshon dot askush. Me beso me mir lendoj veten sesa ty. Je ber si droge per mua nqs s te kam prane behem si i vdekur i vdekur per te te pare dhe te shijuar ty. Te dua ducja e vockel qe ma ke marre zemren qe femije dhe s ma leshon me😂- tha ai duke qeshur dhe Ema ju hodh ne perqafim dhe ai u ngrit ne kembe bashke me Emen.

E: Edhe une te dua Aleks. Te betohem te kam dashur qe ne fillim edhe pse kisha frike ta pranoja se mos me lendoje. Te lutem vetem zemren mos ma lendo pastaj gjithcka do ma kerko- tha ajo dhe e perqafoi akoma me fort gjithashtu dhe Aleksi.

E puthi ne buze shume embel dhe me pas e pa ne sy. Filloi i puthi ballin me pas syte, hunden, faqet dhe ne fund buzet.

A: Edhe nqs te lendoj me beso se une do te jem ai qe do te sheroj- tha ai dhe e puthi perseri ne buze dhe e perqafoi fort...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now