Hapi syte ngadale dhe ndjeu dicka te rende qe e kishte rrethuar neper trup. Hapi syte dhe pa Luisin duke fjetur qete dhe ne perqafim mbante Sofin.
U be te ngrihej por Luisi e terhoqi perseri dhe e perqafoi fort hipi mbi te dhe vendosi koken ne qafen e saj.
S: Luis cohu duhet te iki.
L: Fli gjum bebe- tha ai me zerin e pergjumur dhe te trashe dhe fluturat ne barkun e Sofit po luanin valle.
Vendosi duart ne floket e tij dhe filloi ti perkedhelte.
L: Mmm vazhdo jet se e di sa rehat esht- tha ai perseri neper gjume dhe Sofi qeshi pakez.
Vazhdonte te perkedhelte floket e tij dhe e puthi lehte ne koke.
Luisi ngriti koken u vendos ne nje nivel me te dhe e puthi ne buze fort.
L: Mirmengjes dashuria ime- tha ai dhe e puthi lehte ne balle.
S: Mirmengjes shpirti im- tha Sofi dhe e puthi ne buze.
Luisi e mori nen perqafim dhe po e puthte ne koke dhe kalonte gishtat neper floket e saj te gjate kafe.
Ajo ngriti koken dhe po e shihte embel ndersa ai duke qeshur. Ja puthi hunden dhe e pa ne sy dhe ja puthi prp.
L: Hunçka ime e vockel- tha ai dhe puthi prp hunden e saj ndersa ajo qeshte si femije.
S: Ku jemi keshtu?- pyeti ajo duke pare dhomen gjigande te Luisit.
L: Ne vilen time dhe te Aleksit.
S: Kushedi sa kurva ke futur ne kete dhome- tha ajo xheloze dhe Luisi filloi te qeshte.
L: As edhe nje. Kemi hotele plot asnje kurve s ka hyre shtepi- tha ai dhe Sofi e pa e gezuar.
S: Betohu.
L: Per koken tende.
S: E pse per koken time?
L: Sepse ti je gjeja me e shtrenjte per mua- i tha ai dhe e puthi ne buze.
L: Keshtu dua te zgjohem cdo mengjes. Ti nen perqafimin tim. Te shoh ty kur fle si nje engjell i vogel ne krahet e mi per te me mbrojtur dhe une qe te shoh si nje i marrosur dhe te kem frike te te prek se mos te lendoj ose te friksoj. Te te shoh ty qe hapen syte e pergjumur dhe strukesh nen perqafimin tim te ngrohte. Te marr ere flokeve te tu kafe dhe te te puth ty pa pushim. Te puth ato buze jetshtuese per mua qe me jane bere si oksigjen. Te dashuroj Sofia Tome Kulti te dashuroj- tha ai dhe e puthi ne buze ndersa syte e Sofit ishin mbushur me lote.
Nuk i la lotet te binin. Puthi dhe njehere Luisin dhe ai po e shihte duke qeshur.
S: Pse po qesh?- pyeti Sofi.
L: Sa bukur tingelloi Sofia Tome Kulti. Fantastike- tha ai dhe ajo po qeshte me budallekun e tij- duhet qe te shkojme sa me shpejt ta vendosim kete mbiemer- tha ai dhe Sofi po e shihte e lumtur.
S: Vertet kaq shume me do sa mendon se do te jemi te martuar?
L: Te dua aq shume sa mendoj edhe per femijet tane dhe per me me se tepermi shoh endrra ku jemi ne te dy bashke me femijet tane. Aq shume te dua- tha ai dhe Sofi filloi te qeshte me ze.
L: Ca ke mi qe qesh😂
S: Uau thjesht uau. Luis Kulti te shohe ne enderr veten e tij me te dashuren dhe familjen e tyre thjesht uauu.
L: Pse ca ka per tu cuditur ktu. Njerez jemi dhe ne s jemi aliene.
S: Nk e dija qe cunat shihnin ne enderr gocat se mir ne gocat qe shohim po juu. Kujt ja merrte mendja😂
Po qeshnin te dy dhe po qendroni nen perqafimin e njeri-tjetrit vetem kur degjojne nje te uleritur ne shtepi.
E: ALEKSSSSSSSSSS DO TE TE VRASSSSSSSSS- u degjua Ema dhe te dy filluan te qeshnin.
L: Oho na iku dhe Aleksi me kembe nga dielli😂😂
S: Ushqim per qente ka per te perfunduar😂😂😂.
L: Prit- tha ai dhe mori telefonin dhe telefonoi Abin- Ab mblidh grupin dhe shko ndaj tet vella se u therr me Emen.
A: Kush esht Ema more?
L: Ajo qe do i fute kembet ne nje kepuce vllait tend.
A: Hahahahhaahhaha oo shyqyr o zot na erdhi kjo dite. Lere more ta vrase fare se qe tani po e dua kunaten e re.
L: Hahahahhahahaha
A: Mir kte po pse s shkon ti ta ndash?
L: Sepse jam me kunaten tende ne dhome...
YOU ARE READING
Our Thug Life💸❤️
RomanceHistoria ime e dyte. Kjo histori flet per 2 shoqe te ngushta qe nga femijeria qe vendosin te jetojne se bashku ne nje apartament. Jane ne fakultet por kane mendje te cmendur dhe mendojne vetem per prapesira. Cfare do te ndodhe me dy shoqet dhe per m...