~1

1.1K 54 101
                                    

Ne shtepine e Emes~
Pip..pip..pip..pip

E: Ato ropt ti q¡fsha e kurr per ty mos nifsha- tha Ema neper gjume drejtuar alarmit armikut te saj te perbetuar.

E: Ooo alarm bythe me prishe gjumin o zdroms dreqi qe mos e bofsh piken e hajrit ishalla.

-Emaaaaaaaa cohu mojjjj- therriti Sofia qe ne koridor.

E: Oooo u zenc kaps cerre muti. Ca ke q ulerrettt qe ne koridor hajde dhomeeee- thirri Ema drejt saj.

S: Ka lar teta ooo zhulsseee. Cohuuuu se s dua te me sulet me shkopin e fsheses.

E: Hajde hyrrr mojjjjjjj se do te ta nxi syrinnn

S: Ehaaa e di q po iki drejt vdekjes me duart e mia po s kam zgjidhje tjtr.

Sofia hyri dhome hodhi canten ne toke dhe u shtri ne krevatin ngjitur me t Emes e cila e kishte marre per Sofian pasi ajo vinte shpesh nga Ema dhe Ema gjithashtu nga ajo. Gjithashtu kishin dhe celsa rezerve per shtepite e njera-tjetres.

S: Oiii cu lodha o goc.

E: Si bon dhe ti sikur more gjith qytetin n kemb. 2 kate me posht zbrite.

S: Ooooii se harrova.

E: He shkrepe.

S: Degjova n hyrja e Qaniut dhe Myrvetes ca renkime.

E: Hhahahahahahahah shaja ropt.

S: Me rob shpie po. Qe me mengjes dhe dgj ca se e mora dhe video.

Beri play videon dhe dgj renkimet e tyre dhe qeshnin me lot. ( Kjo me ka ndodhur mua dhe shoqes time te ngushte me komshiun ngjitur 😂🤪)

E: hhahahahhahahah po qenkan djegur kta t dy pse s thu ti.

S: Po sesht shkenc me bo sheks se ci bo. Do bejn dhe kta njerez jane.

E: Hahahahhahahah aaa ti je debile fare.

S: Aaaaa ti je psiqike fare.

E: T vishem dalim pijm ndo1 kafe i varim lesht shkolles sot apo s kemi dhe me at Lavatricen e letersise sot. S kam nerva pr sherr me at sot.

S: Edhe un pz. Shkojm pijm ndo1 kafe shikojm dhe pr shpin dhe punen.

E: Oki

Pasi Ema u be gati dolen nga dhoma e saj dhe shkuan n sallon.

M: He zemrat e mia si jeni sot- tha mamaja e Emes drejt gocave dhe i puthi ne faqe.

E: Super po mengjesi si gjithmon vl.

M: E di t keqen mami.

S: Un vdiqa pr buk. Car ka mengjes tet?

M: Po shiko kuzhin merr c t duash. Ke nutella ta bleva n mengjes.

S: E shef q kam teten me t mir n bot un- tha ajo dhe e puthi ne faqe.

E: Guxo hajde t gjithen vete po s ti nxora syte nga vendi.

S: Ti te ha mutin pr at pun po nejse.

M: Sof c po bente ajo mami jot?

S: Sheks me burrin😂😂😂- tha Sofia dhe perplasen duart me Emen duke ngrene nutella.

M: Sofff- tha ajo me ton kercenues.

S: Ueee po as shaka s lejohet t behet. Shoqja jote e dashur ishte shtrir ne tel dhe po shihte nk e di se cfar😂

Mamaja e Emes dhe Sofias ishin shoqe femijerie dhe shume te ngushta sic ishte dhe Ema me Sofian.

M: Mir un po iki lart mbaroni buk dhe kycni dyert kur t ikni.

E: Okej mam- tha Ema dhe e puthen t dyja dhe e ema iku.

S: Moj kishte hapur dje Sara live.

E: Uuu kurva. Ehe edhe- tha Ema dhe hipi n banakun ku prisnin ushqimet kurse Sofia mbi banakun e kuzhines dhe qendronin perball me njera-tjetren.

S: Hyn ter ata veta edhe hyri dhe Ildi edhe se cr i shkr dhe ja beri kjo broiii- tha Sofia duke e imituar.

E: Booo sa nammm. Ti thuash exit "Broii" esht kulmi. Pse me vllain llapesh dhe shkon pallohesh banjave t shkolles. Sa debile femer esht ajo.

S: I knowww.

E: E di kush m shkr dje.

S: Kush m? Pse s me the ti mu?

E: Mbaruam se foluri bashk u shtriva un t flija. Nga ora 3 u cova vajta WC edhe kur u ktheva pash nje notifitacion. Hap celin un shikoj mszh nga Kloi.

S: Puuuu kurvari. Do ja thyej turrinjte. S mori vesh me drurin e pare njeri i fiksuar.

E: Po pra. Ore burr i dheut ngacmo se djale je ngacmove 1 her s ta vari ngacmove t dyten prp s ra vari edhe t treten prp s ta vari. Tashi kaq gje s kupton qe sesht e interesuar pr ty si plas bytha fare. Shkon e ze n lokal me force dhe i flet. Ha dhe dru per me se tepermi ne mes t pubit dhe te bejne peshk 2 femra. Njera ta hodhi doren ne gips tjtr t thevi brinjen dhe prp shkr n cel me jep nje mundesi te njihemi🤦🏻‍♀️.

S: Te gjitha kto ne ja bem😂👌🏻

E: Po njeri me te fiksuar s kam pare. Me cmend nervin kot.

S: Po do zoti na del para sot po s ia cava ballin. Ti shfryj mir nervat😂😂

E: Uaaa po q e ke mir ti. Po dgj e di c do bej do vem njeher palester bejm nje dor boks dhe pstj vem nga e lam. Se kam koh pa vajtur. U be 1 muaj q s vem.

S: Do e ket marre malli Irsin😂

E: Irsit po i rash nje her e palosa direkt po cti bejm qe ai na fut pa lek pa ja kisha rregulluar un atij😂😂

S: Hajde cohu vishu t vem se ngelem ktu- tha Sofia dhe u drejtuan drejt dhomes se saj per tu zhveshur...

Pershendetjeee❤️❤️ Me carje balli me gjera gocat😂😂per sqarim nk kan perfunduar n komisariat kur kishin rrahur at Kloin sepse nk i kishte denoncuar😂😂prandaj s kan perfunduar akoma burg😂😂❤️

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now