~31

1K 38 66
                                    

Po zbriste shkallet dhe u perball me nje vajze shume te bukur dhe ngjante shume me Luisin.

E: Pershendetje- tha Ema dhe vajza i buzeqeshi. Ishte Selena motra e Luisit.

S: Helloouuu- tha ajo dhe e perqafoi fort dhe Ema kishte ngelur e cuditur- o zot shyqyr erdhen goca te tjera se shkalluam ne shtepi 2 goca. ABIIIIII- therriti ajo dhe nga dhoma doli nje goce tjtr shume e bukur qe i ngjante shume Aleksit.

A: Ca ke o debile qe uleret se esht pik e mngjesit flen njerzit s jan si ty qe cohesh ngron vezet- tha Abi dhe kur zbriti pa Emen.

A: Gocc e reee. Ooo zottt shyqyrrr- tha ajo dhe e perqafoi dhe Ema po qeshte.

E: O goca cne qe u cuditet?

A: Jooo ne po gezohemi kaq shume. Nuk na pranojne per shoqe- tha Abi dhe buzeqeshi trishtueshem.

E: Epo jo me sepse tani jemi shoqe se bashku.

S: Seriozisht??

E: Un seriozisht e thash- tha Ema dhe gocat iu hodhen ne qafe.

A: Te betohem kam fiks 4 minuta qe te njoh dhe te dua kaq shume- tha ajo dhe e terhoqi nga dora.

S: Ku do q te shkojm.

E: Shkojm ne kuzhin se po me hahet nutella te qetesoj mendimet se isha duke u marre me nje kafshe deri tani.

A: Me ke?- tha Abi pasi i dha nje kavanoz nutella dhe nga ana tjeter po hante nje luge nutella nga kavanozi i saj.

E: Me Aleks Dalsanin- tha ajo dhe Abi filloi te kollitej.

E: Je mire?- tha Ema dhe Abi po e shikonte super e lumtur.

A: Mos me thuaj qe je ajo qe uleriti Alekss do t t vrass- tha Abi duke bere zerin e saj kur uleriti dhe Ema e pa me vetull ngritur.

E: Aq keq tingelloi zeri im?- tha ajo me pyetje drejt Selenes.

S: Pak a shum.

E: Un jam ajo q uleriti- tha Ema dhe Abi ju hodh ne perqafim.

A: Kunata imeee- tha ajo dhe Ema ngeli.

E: Kunata?! Mos me thuaj qe je...

A: Motra e Aleks Dalsanit Abiflena Dalsan por te afermit me thon Abi dhe ti je nje prej tyre per mua- tha ajo dhe Ema e pa duke qeshur dhe e perqafoi.

E: Kurse ti me siguri je motra e Luisit.

S: Dora vet- tha ajo dhe e perqafoi fort- Selena Kulti motra e atij palles- tha ajo dhe Ema filloi te qeshte.

E: Jo moj vllai jot esht rob zoti ai vllai i ksaj- tha drejt Abit- esht kokra e kurvarit- tha Ema dhe vajzat filluan te qeshnin me te madhe.

A: Ashtuu eee- tha Aleksi qe ishte mbeshtetur tek dera e kuzhines nderkohe te treja filluan te qeshnin.

A: Ore pse me esht mpir goja mu- tha Abi duke levizur nofullen dhe Selena me Emen filluan te qeshnin si te marra.

E: Hajde Aleks hajde o bukurosh- tha Ema drejt tij dhe ai e pa i cuditur- eja te te puth pak- tha ajo dhe ai hapi syte dhe u afrua menjehere drejt saj dhe mori kavanozin e nutelles nga dora dhe e provoi pak me gisht.

A: Dreq- mallkoi nen dhembe Aleksi- ato robt o Toni- tha ai dhe pa drejt Emes qe qeshte si e cmendur dhe levizte trupin si e dehur...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now