Tashme se bashku me Aleksin ndodheshin ne jaht duke shijuar panoramen e servirur.
Jahti.
Te dy ishin shtrire ne nje prej kolltukeve te jahtit dhe Aleksi po perkedhelte barkun e Emes ndersa Ema perkedhelte floket e tij veprim te cilin Aleksi e adhuronte.
E: Aleks.
A: Urdhero bebushja ime.
E: Me do ti mua?- pyeti ajo me nje fytyre bebusheje dhe ai ngriti koken duke pare ate ne sy.
A: Sigurisht qe jo shpirt. Un nuk te dua une te dashuroj me gjithe qenien time.
E: Aiii- tha Ema dhe filloi te qante dhe fshinte lotet.
A: Bebushja ime pse qan?
E: Sa fjale te bukuraa. Ca bera un per te te merituar ty?
A: Asgje nuk ke bere. Ekzistenca jote mjafton- tha ai dhe e puthi ne buze.
E: Hiii- tha Ema duke shkeputur puthjen pasionante qe ata te dy po benin dhe Aleksi shtrengoi pakez grushtin nga nervozimi por me pas e liroi direkt kur kujtoi cfare Ema ishte e afte te bente.
A: Cfare ndodhi bebushe?
E: Me pihet smoothie me frut pasioni,ananas dhe mango- tha ajo duke u menduar te shtonte akoma perberes te tjere apo jo.
A: Jo po mos te pihet smoothie me peshk, rokula dhe majoneze- tha ai me shaka duke qeshur por me pas ndaloi pas te shtyres super te fuqishme te Emes e cila e beri te binte ne toke duke qene se edhe pozicioni ne te cilin qendronte me pare nuk ia favorizonte kundershtimin.
A: Ohh suma u coptova- tha Aleksi qellimisht duke ferkuar pjesen e fundshpines dhe Ema u ngrit dhe shkoi drejt kuzhines pa ia hedhur syte fare- shiko as shaka s te le t besh- tha Aleksi me ze te ulet dhe u ngrit t shkonte drejt kuzhines.
Hyri ne kuzhine dhe pa Emen duke folur me vete duke prere ananasin.
E: Ta coptoj qelbesiren. Qelbsi i dreqit. Maskarai. Tallet me mua. Me hormonet e mia. Edhe m thot te dua. Tia caj kafken zdromsi i mutit- thoshte ajo dhe priste gjithe inat ananasin.
E: Ta marr kte thiken edhe tia ngul ne sy tia ngul. Bastardi i dreqit- dhe Aleksi ishte duke qeshur.
Shkoi e perqafoi nga prapa duke i shtrenguar paksa te pasmet me pas kaloi duart ne barkun e saj dhe koken e vendosi ne qafen e saj.
A: Me lejo mua ti bej bebushe- tha ai ndersa ajo su pergjigj- bebushja ime e vockel, diamanti im i vlefshem, perla ime, e gjithe jeta ime me fal te lutem. Thash te te beja te qeshje po nuk mendova se do e merrje kaq keq. Une te dua shume ty dhe bebushen ose bebushin qe ke ne bark. Iu dua shume me gjith shpirt. Vec per ju lutem cdo mengjes dhe cdo nat vec ju t keni shendet pa asnje gje sdo iu mungoje- tha ai dhe Ema u kthye me fytyre nga ai dhe e perqafoi fort.
Aleksi e ngriti dhe e uli mbi banak ndersa ajo rrethoi kembet rreth ijeve te tij dhe e perqafoi me fort.
E: Te dua shume Aleks. Kurre mos u largo prej nesh. Je gjithcka e jona.
A: Edhe une ju dua me shume se jeta ime. Dhe kurre nuk largohem prej jush. Bashke deri ne fund cdo gezim e hidherim- tha ai dhe e rrembeu Emen ne nje puthje plot pasion, dashuri dhe egersi...
YOU ARE READING
Our Thug Life💸❤️
RomanceHistoria ime e dyte. Kjo histori flet per 2 shoqe te ngushta qe nga femijeria qe vendosin te jetojne se bashku ne nje apartament. Jane ne fakultet por kane mendje te cmendur dhe mendojne vetem per prapesira. Cfare do te ndodhe me dy shoqet dhe per m...