~57

898 40 135
                                    

Luisi e hodhi rendshem ne krevat Sofin dhe hoqi bluzen e tij dhe me pas pantallonat.

S: Luis cfar ben jan dhe Aleksi dhe Ema ne shtepi- tha Sofi me ze te ulet.

L: Mundohu mos therrasesh shume- tha ai dhe filloi ta puthte neper qafe dhe me pas i hoqi bluzen.

Filloi ta puthte neper gjoks dhe te linte shenja mbi qafen e saj dhe gjoksin e saj.

S: Ahh- renkoi Sofi kur ndjeu kafshimin e Luisit n qafe.

L: Shpirt jo me kaq renkime se ka per te te degjuar gjithe pallati- tha Luisi dhe vendosi doren ne organin e saj pasi kishte hequr te mbathurat.

S: Ehhmm- renkoi ajo kur ndjeu gishtat e Luisit brenda saj dhe filloi te ngjeshte organin e saj me bokset e tij.

Filloi t levizte provokueshem dhe Luisi s po permbahej dot me jo pasi ndjeu bokset dhe gishtat e tij te lageshin me lengun e saj.

Hoqi bokset dhe u fut menjehere thelle brenda saj.

S: Ahhh- renkoi ajo dhe shtrengoi floket e tij.

L: Uhh e adhuroj aromen tende- foli ai duke pompuar dhe duke nuhatur qafen e saj dhe me pas e puthi poshte veshit.

S: Ehhhh- renkoi fort Sofi nga gjithe ajo ndjenje kenaqesie prej fjaleve te Luisit.

S: Luis me shpejt ahhh- renkonte ajo dhe shtrengoi floket e tij.

Luisi filloi te pomponte me shpejt dhe Sofi ishte afer.

S: Ehh jepii vazhdooo-renkonte ajo dhe Luisi ishte gati.

S: FUCKK YEAHHH- renkoi fort ajo dhe filloi te conte syte lart dhe u derdh bashke me te dhe Luisi brenda saj.

L: Huuuu yesss. Ishte fantastike- tha Luisi dhe mori Sofin ne perqafim nderkohe mbytur degjoheshin shume lehte disa prej renkimeve te Emes dhe Aleksit.

Sofin dhe Luisin i mori gjumi ne krahet e njeri-tjetrit qetesisht.

****

Aleksi sapo hyri ne dhome me Emen u ul ne shtrat dhe po vazhdonin te putheshin eger.

E: Aleks mhmm - renkoi lehte ajo kur ai filloi ta puthte ne qafe- eshte Luisi me Sofin nga dhoma tjeter.

A: Edhe ata te njejtin plan si ne kane- tha Aleksi dhe me pas u degjua nje renkim i mbytur prej Sofit- e shef a te thashe- tha ai dhe e mori Emen mbi veten e tij dhe ajo filloi te zhvishej deri sa te dy ishin vetem me te brendshme.

Ema kapi floket bisht dhe u ul ne gjunje para Aleksit. Uli bokset plot delikatese dhe filloi te lepinte dhe thithte organin e tij duke bere qe e gjithe dhoma te mbushej me renkimet e tij.

A: UHHH yeahh- renkoi ai dhe u derdh- uhhh shit ca kenaqesie- tha ai dhe e mori Emen ne krahe dhe e uli mbi organin e tij.

Ajo futi organin e tij dhe filloi te levizte duke u munduar ta fuste ate me thelle.

E: Ehh yess ehhmmm ahhh-- renkonte ajo dhe Aleksi ndryshoi pozicionet dhe filloi te pomponte fort.

E: Ahh yeahhh jepiiiii vazhdoooo- renkonte fort Ema dhe ngrinte syte lart nga kenaqesia.

A: Uhh fuck e adhuroj sesi e shtrengon k@rrin tim me ate lageshtine tende- tha ai me nje ze teper provokues ne veshin e saj dhe ajo mori fryme thelle dhe renkoi fort.

E: Ehhh e adhuroj kur me flet piset ehmmm- renkoi Ema dhe ishte duke erdhur.

A: Eja zemer eja jeta ime derdhu per mua- renkonte Aleksi dhe pomponte thelle dhe fort.

E: Ahh jepii vazhdooohh ehhh mos ndalooo AHH yeahhh- renkoi ajo dhe u derdh dhe Aleksi gjithashtu brenda saj. Ama perseri nuk perdori masa mbrojtese.

A: Uhh yess- renkoi ai dhe e puthi Emen fort ne buze dhe me pas e mori nen perqafimin e tij dhe filluan te flisnin per disa tema te perditeshme... 

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now