~13

774 41 52
                                    

Pasi kishin dale ne takim Aleksi kishte vendosur te bente nje loje si cdo vajze me Emen.

Sigurisht vetem nqs nuk do te lidhej keq pas saj.

E kishte cuar ne spital dhe te gjithe ishin atje. Prinderit e saj,vellezerit e saj,motra e saj, gjithashtu dhe disa prej miqve te saj.

Doktori doli nga dhoma dhe te gjithe u afruan.

D: Familjaret e Ema Gjonit?

Te tjeret: Ne jemi.

D: Nuk kishte asgje serioze thjesht ka kaluar momente teper stresuese dhe te merzitshme prndj dhe i kishte rene te fiket. Persa i perket temperatures e ka ngaqe kishte dale ne shi. Pasi te qetesohet dhe zgjohet mund te largohet.

M: Faleminderit doktor.

D: Ju lutem dikush te vije te mbylle dokumentat ndersa te tjeret mund te hyjne ne dhome ta takojne.

Te gjithe hyjne ne dhome dhe Ema ishte ulur ne krevat.

E: Hellooooo bitchessss- tha ajo duke qeshur.

S: Zhulseeee- tha Sofi dhe e perqafoi- he moj debile se me tmerrove.

E: E di e di qe me doni shum- tha Ema dhe me pas Nikolasi e perqafoi me pas Brajani dhe me pas Mateo dhe Krisi. Luisi i shpupuriti pak floket dhe ajo e pa me inat pstj i qeshi.

E: Hej oo rebel- tha Ema drejt Aleksit.

A: Urdhero macke.

E: Macke e surratit tat. Rrofsh qe me ndihmove- tha ajo dhe i qeshi- miq- tha ajo dhe zgjati doren.

A: Miq- tha Aleksi dhe shkunden duart.

E: Mua me hahet bukkk.

S: Ca do t t marre Mateoja- tha Sofi dhe po qeshte drejt Mateos.

E: E pse palloshi?

S: Sepse kur ishe brenda n dhom u shqetesua aq shum saqe ja bente vetem te zgjohet pa t gjitha do ja blej gjitha kerkesat do ja plotesoj prandaj mos ju kurse😂😂- tha Sofi duke qeshur bashke me Emen dhe Mateo po e shihte keqmas.

M: Mjer un per kto motra qe kam🤦🏻‍♀️

E: Shiko ti thot Sofi cfar dua un dhe shko bliji dhe na i sill shpi pasi do ikim tani- tha Ema dhe u be te ngrihej por iu moren pak mendte dhe Aleksi ishte afer saj dhe e kapi.

A: Kujdes- tha ai dhe ajo e pa venger.

E: Pse o zot me ben borxhlie kundrejt nje njeriu si ky ktu. Hej zot- tha ajo dhe u clirua nga krahet e Aleksit.

Dolen nga spitali dhe u nisen per ne shtepi dhe ishin ne makine te dyja me Sofin.

E: Sof kush qau per mua aman- tha Ema dhe mezi po mbante te qeshuren.

S: Teta,xhaxhi,mami,babi,Matoja dhe Kristaqi😂😂😂

E: Aha s harrove ndo1.

S: Jo.

E: Lere ti s paske qar e paske mbush lum atje prandaj e morem me not ne derisa dolem nga spitali- tha Ema dhe kur pa fytyren e Sofit ja kerciti te qeshures me te madhe.

S: Mir mir mbaje mend- tha Sofi si e merzitur.

E: O po un ty te kam zemer mojjj- tha Ema dhe e puthi ne faqe- motrushi imeee- tha ajo dhe e puthi perseri faqe- prit te vendosim ndo1 kenge.

~Young Zerka- Konflikt~

Gabovaaa,se di ca mendovaaa
Pse ty te lejovaaa
Kush je se kuptovaaaa
Kena konflikt kena kena konflikt
Kena konflikt kena kena konflikt
Kena konflikt kena kena konflikt
I dont lieee I swear.

Po kendonin te dyja me zerin deri ne fund me xhamat e hapur dhe ndaluan pasi semafori ishte i kuq.

Nderkohe ne anen tjeter ndaloi nje Audi e zeze dhe brenda saj ndodhej Aleksi dhe Luisi. Aleksi hapi dritaret dhe Ema pa qe brenda ishte ai,Luisi dhe 2 goca te tjera.

Se kuptoi po i ndjeu nje sembim ne zemer sikur dicka pesoi nje goditje. Nje merzi e kaploi dhe Aleksi e kuptoi dhe qeshi djallezisht.

Nuk dinte te ndalej. Donte te luante me ate vajze dhe kjo ishte e sigurt.

Nga ana tjeter Luisi kishte filluar te kishte nje simpatizim te papare per Sofin. I vertitej ne mendje 24/7 dhe nuk mundej me. E pelqente shume por ndoshta dhe me shume se pelqim.

A po dashuroheshin 2 djemte playboy me 2 gocat moskokecarse por brenda tyre lule te brishta dhe shpirtbardha?

A do te arrinin ato te nenshtronin ata djem qe luanin me ndjenjat e vajzave nepermjet dashurise?...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now