~34

1K 42 36
                                    

Ishte ne nje eskursion dhe se bashku me nje prej shoqeve te klases po shkonte ne pyll per dru.

Sofi i kishte thene te shkonin se bashku por Ema i kishte thene se nuk kishte nevoje.

Duke ecur po shihte perreth dhe me pas vuri re qe shoqja e klases nuk ndodhej krah saj.

Filloi te trembej dhe kishte nje parandjenje shume te keqe. Po ecte e vetme dhe teper e friksuar vetem kur nje prej djemve te klases paralele doli afer saj.

E: Petroo- tha Ema dhe u tremb- me trembe idjot- tha Ema ndersa ai filloi ti afrohej rrezikshem.

Ai kishte pelqim per Emen ose jo pelqim por me shume fiksim per te. Fiksim i nje pedofili.

Filloi te hidhte hapa prapa dhe e tmerruar filloi te qante nderkohe ai kapi duart e saj e shtriu ne bar dhe hipi siper saj.

P: Uuhh Ema sa e kam enderruar kete moment- tha ai dhe Ema filloi te lidhte ne sekonde ngjarjet.

Momenti kur para se te niseshin vajza qe kishte ne klase dhe do shkonte ne pyll po fliste me Petron. Pstj kur ai u largua me shpejt per ne pyll dhe vajza e klases qe kundershtoi menjehere kur Sofi po kembngulte qe te vinte derisa Ema i kishte thene mos shkonte.

Filloi te qante me te madhe dhe mundohej te largohej prej tij. Nuk donte kurresesi te binte pre e nje perdhunimi.

Po luftonte dhe sapo ai u be ta puthte ne qafe ndjeu duart ti cliroheshin dhe hapi syte dhe pa Sofin me nje dru ne dore dhe Petron e shtrire ne toke pa ndjenja.

S: Shpirt i motres- tha Sofi dhe e perqafoi menjehere Emen dhe e ngriti me te shpejte nderkohe Ema qante me te madhe.

S: Te beri gje? Arrita ne kohe apo jo? Te preku se te betohem e mora prp drurin ne dore dhe e bera peshk- tha Sofi nderkohe kishte fytyren e saj neper duar.

Vetem ne nje moment kur Petro goditi Sofin me shkop fort dhe e la te vdekur dhe...

***
Ishte duke fjetur gjume dhe kishte Emen nen perqafim. Ndjeu qe ajo filloi te leviste dhe u hapi syte menjehere.

A: Macke?!- tha Aleksi i merakosur dhe i cuditur.

E: Jo, jo te lutem me ler largohu. Te pergjerohem mos te lutem- qante ajo dhe uleriste neper gjume.

A: E embel, bukuroshe, Ema zgjohu po sheh enderr. Shiko jam ketu afer teje. Ema zgjohu bukuroshe jam un Aleksi- i thoshte Aleksi dhe e puthte neper fytyre.

E: Sooooofffffffff- uleriti Ema dhe hapi syte dhe mezi po mbushej me fryme dhe filloi te qante.

Aleksi u be ta perqafonte por ajo u largua nga ai dhe filloi te therriste.

E: Aaaaa largohuuu aaaa me ler mos te lutemmmm jooo- theriste ajo ndersa Aleksit iu mbushen syte me lot.

Nuk e kishte pare kurre Emen ashtu dhe kujtime te hidhura i erdhen neper mendje.

Mori fytyren e saj mes duarve edhe pse ajo kundershtonte dhe filloi ta shikonte ne sy.

A: Ema, Emaaaa- therriti ai dhe Ema ndaloi dhe po e shihte e trembur- qetesohu zemer jam un Aleksi ne rregull Aleksi- tha ai duke i folur qete dhe ajo e perqafoi fort...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now