~79

673 41 32
                                    

Pas 3 vitesh...

Tashme Ace dhe Massimo ishin rritur dhe ishin 3 vjec. Ema ishte perseri shtatezane me nje vajze. Ndersa Sofi dhe Luisi kishin vajzen e tyre Giana dhe Liami te cilet ishin 2 vjec e 10 muaj.

Mateo dhe Maria kishin nje cun te vogel 2 vjece gjysme. Ndersa Grejsi dhe Kristi prisnin nje djale.

Abi dhe Toni ishin duke shijuar muajin e tyre te mjaltit ndersa Selena dhe Simone ishin nisur drejt Porto Rico per pushime verore.

Aleksi dhe Luisi ndodheshin ne oborrin e madh te shtepise duke u marre me disa shkresa vetem kur ne ato momente vjen drejt tyre Ace dhe Giana te kapur per dore.

Ac: Babi o babi una e xheta nushen time- tha Ace duke qeshur dhe Giana kishte ulur koken dhe faqet i ishin skuqur.

A: Jet e babit ti- tha Aleksi dhe u perkul dhe puthi ne faqe vogelushin dhe Gianen e cila i kishte faqet si petull- petull e xhaxhit ti- tha Aleksi.

Shtyu karrigen me prapa dhe i mori te dy ne preherin e tij.

A: Pa thoi babit tat ti cila esht nusja ime e gruja jote- i tha Aleksi dhe Ace perqafoi Gianen dhe e puthi ne faqe.

Ac: Giana ect gluja ime babi- tha ai dhe Luisi sapo kishte pire nje gllenjke nga kafja e tij u kthye nga ana e kundert dhe e nxori kafen.

L: Gianaaa- tha Luisi me qortim- seriozisht e ka Ace.

G: Po o babi. Un e ua cum Ace ve ai me fot xhela t butla. Je taqe tepul. Je butulose. Te ua cum. Eve me ka pufur- tha pafajsisht Giana e vogel me zerin e saj te embel dhe Aleksi filloi te qeshte me te madhe dhe e puthi fort ne faqe Gianen.

Duke qene se Giana ishte goca e vetme ne familje Aleksi dhe gjith cunat e donin shume. Madje Aleksi mendonte dhe te behej kumbarja e saj po qe mesa duket planet u prishen.

L: Te ka puthurrr???- pyeti Luisi me ze te larte dhe Giana uli syte dhe koken dhe u be gati te qante.

G: Me fal babusi- tha ajo dhe zbriti nga preheri i Aleksit dhe iku duke qare brenda.

Ac: Xax i teq. Ste am xan falee po faleee- tha Ace dhe zbriti nga preheri i Aleksit dhe e u nis te ikte.

Me pas u kujtua u kthye mbrapsh goditi Luisin ne kembe dhe iku me vrap brenda me te ecuren e tij prej bebushi.

Shkoi ne dhomen e Gianes dhe e gjeti te strukur ne cepin e dhomes dhe ne dore kishte fotografine e saj me Luisin e cili e mbante ne krahe.

Ac: Face petul ca ben ti tu?

G: Ace un nut dua ce babusi te melzhitet plandaj shdua te me fuash me ce te ua. She melzhitet babi- tha vogelushja duke fshire lotet.

Me vrap brenda hyn Massimo.

M: Gianaaa. O zulse po had te luam- tha ai dhe e kapi per dore dhe e terhoqi.

Giana pa me keqardhje drejt Ace dhe shkoi poshte.

Ac: Xax i teq- tha ai me inat dhe me pas u nis te zbriste poshte ku po qendronte Sofi dhe Ema...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now