~6

734 39 50
                                    

Po ecnin me makinen e policise dhe arriten komisariat.

P: Merre zonjushen tjtr- tha polici drejt kolegut te tij per te marre Emen.

S: Hej po qe qeke yll ti zoti komisar.

P: Zonjushe mos vazhdoni me- tha ai autoritar dhe e coi ate ne paraburgim bashke me Emen.

S: Po e mori vesh mami dhe teta ciaooo shtepia e re.

E: Do fillojn: Nje dit ne shtepi bashk perfunduat ne komisarjat,kushedi ku do perfundoni pas 10 ditesh.,as qe behet fjal te rrini ne nje shpi s duam t na vije njoftim nga spitali etj- tha Ema duke numeruar me gishta.

S: Ueee shiko kush na qenka ktu Sara kurva- tha Sofi duke bere me shenje nga dera ku ndodhej Sara e cila ishte police dhe po fliste me komisarin e tyre dhe po qeshte duke e prekur nga shpatullat.

E: Shif si flirton

S: Edhe ta mendosh qe thash ta gjuja ate komisarin.

E: Lene se qenka kurva e Sares ai.

S: Hajde luj qyqek, mori shyrek, e kalle krejt sa paska lezet, hajde luj qyqek- filloi te kendonte Sofi dhe Ema qeshte me te.

S: Kur me zbret o moj kurve nga Voskopoja- tha Sofi duke pare drejt Sares qe shkoi te hapte deren e qelise dhe ajo po e shihte venger nderkohe Sofi dhe Ema qeshnin.

Sara: Qeshni zonjusha esht bukur te rrezikosh 3 vite burg per vrasje ne tentative.

E: Me gjith qejf hyj n burg vetem ti te me vizitosh-tha duke pare thonjte Ema- te kenaqemi pak apo jo Sof.

S: Hidhe vallen kurva Sara hidhe vallen ti o moj me kurvarë valle valle bythëçame nje kurvar ti ki me marrë- tha Sofi dhe filloi te kercente duke levizur duart.

E: Hopaaaa,jashaaaa- therriste Ema nderkohe Sara thirri policet dhe i cuan ne dhomat e pyetjes te ndara.

Komisari qe i mori ne fillim shkoi te merrte ne pyetje Sofin ndersa Sara Emen.

K: Sofia Tome- tha komisari.

S: Ja profesor po vjen se e kishte zen gjumi si kishte ren alarmi- tha me sarkazem Sofi.

K: Akuzoheni per tentative vrasje. Si e shpjegoni ngjarjen?

S: Si quhesh?

K: Si nisi sherri?

S: Cfare shenje horoskopi je- tha duke i shkelur syrin komisarit dhe kembet i kishte mbi tavoline.

K: Sofia Tomee jeni ne komisarjat.

S: Boma be

K: Shoqja jote ka deshmuar kunder teje dhe ta ka hedhur ty fajin.

S: E di plak prandaj dhe ti je duke u thinjur ketu qe te nxjerresh fjale prej meje sepse shoqja ime ka deshmuar kunder meje😉- tha ajo duke shkelur syrin.

K: Uffff- tha komisari dhe Sofi po e shikonte fitimtare.

S: Komisar as t provokova c ndodhi qe po shfryn😂- tha Sofi duke qeshur.

K: MJAFT- berrtiti ai per te trembur Sofin.

S: Uuu macka nxori kthetrat.

K: Keni dicka per te thene ne deshmi?

S: Je shum i mir- tha Sofi duke u ngritur ngadale- por cti besh qe je nje prej kurvave te Sara Kleronit. Me kaq mbyll deshmine- tha ajo dhe vendosi duart para qe komisari te vendoste prangat.

Nderkohe Sara hyri ne dhomen e pyetjes ku qendronte Ema duke pertypur camcakiz dhe kembe mbi kembe.

E: Hellouu bitch- tha ajo duke bere nje te qeshur dhe duke nxjerre ne pah dhembet e saj te bardha rruaze- te mori malli besoj hmm-tha ajo duke e pare ngulmaz.

S: Ema Gjoni- tha ajo drejt Emes.

E: E tera dhe e bera- tha ajo duke bere me shenj nga vetja- dhe e vetmja reale sepse t gjitha t tjerat jan fake duan t marrin fam😂- tha ajo duke qeshur ndersa Sara e shihte gjithe inat.

S: Si te therras Ema Gjoni apo rrugacja.

E: Si te te therras Sara Kleroni apo kurva e stazhonuar😉- tha ajo duke shkelur syrin dhe po qeshte fitimtare duke pare fytyren e saj te skuqur prej inatit.

S: Jeni te akuzuara per vrasje ne tentative.

E: Se marr vesh si ka mundesi vrasje se un vetem e rraha pak.

S: Kjo esht akuza.

E: Okej shum e bukur. Do dal ne gazete faqe te pare Ema Gjoni akuzohet per vrasje ne tentative- tha ajo duke bere me duar si te tregonte titullin ne gazete- mahnitese- tha duke bere nje tollumbac me camcakiz dhe me pas filloi ta pertypte perseri.

S: Si ka mundesi qe je kaq e qete nderkohe qe shoqja jote ka deshmuar kunder teje.

E: Ohh moss- tha ajo duke bere nje fytyre te merzitur- nqs do kishte deshmuar kunder meje s do te isha ketu tashme por ne qeli duke pir nje caj te ngrohte dhe duke pergatitur shkaterrimin e kurvave tradhetare si ty.

S: Ta kam shpjeguar s kisha faj.

E: Epo ateher prit shkaterrimin si "e pafajshme" - tha ajo duke bere thonjzat.

S: Keni dicka per te thene ne deshmi.

E: Se dija qe ke rene kaq poshte dhe merr deshmi por gjithsesi duhej sepse te vijn gjithe keto diva ne komisarjat ka feste😂- tha ajo duke hedhur floket prapa- gjithsesi per mua s ka deshmi bazohu ne deshmine e shoqes sime per cdo gjykim.

S: Avokat?

E: Pse do q te te palloje njeher?- tha Ema menjeher duke e pare fitimtare- jo per gje se nqs ja lyp ta jep😉

S: Keni apo jo zonjushe?

E: Kam Mario Gjoni dhe mos u lodh kot te pyesesh shoqen time sepse dhe ajo ka esht Kristi Tome.

S: Ne rregull.

E: Sigurisht ne rregull. Po t duash te te pallojn jepju nje 200€ te kalosh super nate😉- tha ajo dhe e pa fitimtare dhe doli nga dhoma me nje polic tjeter duke degjuar bertitjet e saj te nervave dhe karriget qe hidheshin dhe buzeqeshte djallezisht...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now