Ndodheshin ne zyren e Aleksit te gjithe bashke me Sofin dhe Emen dhe vajzat( Abi, Selena) te cilat ndihmonin ne punet me mafjen. Abi ishte shume e mire me zgjedhjen e armeve dhe drejtimin e makines ndersa Selena kishte aftesi shume te mira ne kompjuter.
A: Atehere ne mbledhjen me padronet folem per transportin e fundit te armeve qe patem ne doganen e Ukraines. Hasem disa probleme dhe padronet na thane qe Balesi ishte infiltruar ne rojet e Daiosit dhe ai kishte pergatitur ate plan.
L: Biri i bushtres- tha Luisi gjithe mllef.
A: Atehere ne dosjet qe iu kam lene para kemi planimetrine e Shtepise se Arit dhe tek tjetra magazinen ku cojne ne fillim te rrembyerit. Duhet te bejme nje plan teper te mire pasi ka njerez te armatosur- tha Aleksi dhe Ema po mendohej.
E: Kam une nje ide- tha Ema dhe te gjithe e pane te cuditur.
A: Pa he njeher- tha Aleksi dhe u rehatua mire ne karrige dhe vendosi krahet tek mbeshteteset e karriges me rrota dhe vendosi duart e nderthurura para mjekres.
E: Atehere planin do e them me nje kusht.
T: Cfare kushti kunate?
E: Qe dhe une dhe Sofi do te marrim pjese.
A/L: Ne asnje menyre- thane ne nje kohe Aleksi dhe Luisi.
E: Okej ta dini qe keni humbur nje super plan- tha Ema dhe po rrinte e merzitur.
A: Okej thuaje njeher pastaj vendosim.
E: Okej- tha Ema dhe u ngrit ne kembe.
E: Atehere do te gjejme njehere vendodhjen e godinave me GPS dhe do te marrim nje pamje nga lart me satelit. Toni dhe Abi do te qendrojne 150 metra larg nesh me snaiper dhe do te mundohen te vrasin shumicen e rojeve jashte pa shume zhurme. Nderkohe skuadra tjeter Mateo dhe Kristi do te jene nga pjesa e mbrapme e godines dhe do te merreni me rojet prapa. Une do te hyj e inflirtuar si sherbetore ne vile ose si nje prej kurvave qe shkon atje. Sofi dhe Luis do te hyni nga prapa godines dhe do mundoheni te vrisni me silenciator shumicen e rojeve brenda dhe te fshihni trupat dhe me pas Luisi do te vishet si roje. Selena do te na udhezoje ne kufje per cdo levizje qe do te behet dhe te hakoje kamerat dhe ti shikoje nga makina. Ndersa ti Aleks do te caktosh nje takim me Daiosin dhe do mundohesh te vendosesh paqe une do te hyj ne zyre dhe do ti hedh ne pije nje helm. Do ta kercenojme te firmose nje dokument ku te na kaloje te gjitha pronat dhe cdo gje qe drejton dhe do ti japim kunderhelmin po perkundrazi sapo te pije kunder helmin ose ti ose une do ta vrasim me nje plumb ballit. Dhe nga ky mision dalim dhe te fituar dhe marrim dhe hakun- tha Ema dhe te gjithe po e shihnin te cuditur ndersa Aleksi krenar duke qeshur.
M: O cerre po s te dija kaq t rrezikshme un ty mi- tha Mateo akoma i cuditur.
E: E di e di kot e kam humbur per mafioze do isha super koke mafie- tha ajo duke qeshur.
A: Epo ja ta plotesoi zoti deshiren ke te dashurin mafioz- tha Aleksi dhe i shkeli syrin.
L: Plak esht super plan- tha Luisi drejt Aleksit- por ju nuk do te vini- tha Luisi dhe Sofi e pa shtrembert.
E: Okej mos mendo se do tiu bindemi sepse jam shume e sigurt q nqs flas me padronet do te pranohemi direkt.
A: Okej do te vini- tha Aleksi- por me nje kusht.
E: Cfare?
A: Do te behesh sherbetore jo kurve se ti thyej brinjet ti shkosh atij dhe ti perdridhesh ne syt e mij.
E: Okej se kam problem. Do te le pa ndjenja nje sherbetore dhe do i marr rrobat. Me pas do vendos helmin ne pije dhe ta tamm mbaroi si pune- tha Ema dhe Aleksi qeshi kurse te tjeret shihnin akoma te cuditur sesi asaj i dukej normale kur thoshte do te le dike pa ndjenja.
T: Te betohem kunate une per ty do jap dhe jeten s do te spiunoj dhe s do bej asgje pa miratimin tend- tha Toni dhe te tjeret filluan te qeshnin.
E: Po ky c pati?- tha Ema e cuditur.
L: U tmerrua prej teje- tha Luisi duke qeshur dhe Ema u ngrit dhe shkoi afer tij dhe i thirri njeher bummm dhe ai u tremb.
Te gjithe po qeshnin me te madhe dhe Ema gjithashtu.
E: Kush te beri mafioz ty me qafsh se ti mezi vret nje miz.
T: Ja do e shohim kur te vras ata rojet per cdo 10 sekonda nga 5 veta- tha Toni dhe te gjithe vazhduan te qeshnin...
YOU ARE READING
Our Thug Life💸❤️
RomanceHistoria ime e dyte. Kjo histori flet per 2 shoqe te ngushta qe nga femijeria qe vendosin te jetojne se bashku ne nje apartament. Jane ne fakultet por kane mendje te cmendur dhe mendojne vetem per prapesira. Cfare do te ndodhe me dy shoqet dhe per m...