Pasi djemte ishin nisur per te shkuar ne takimin me baballaret e tyre gocat ishin vetem ne shtepi.
A: Ca do bejm?
S: As ja kam iden me te vogel- tha Selena.
S: Bejm ndo1 embelsire?- tha Sofi dhe po qeshte embel.
E: Do bejm nje kek me cfaredo gje te na zere dora dhe nje kek normal. Do ja u japim djemve ta provojne kur te vijne.
S: Un per vete jam dakort- tha duke qeshur Sofi.
A/S: Gjithashtu- tha Abi dhe Selena.
E: Eja pra shkojme sepse super gallata na presin- tha Ema duke qeshur dhe vajzat qeshen gjithashtu djallezisht.
Ishte ne mbledhje dhe as qe e kishte mendjen fare cfare po thuhej vetem mezi priste momentin te shkonte prane lules se tij te embel dhe te qendronte me te gjate gjithe kohes.
L: O i menduar i vitit- tha Luisi drejt Simones.
S: Shprehu.
L: Ca po mendon mer burr?- pyeti Luisi Simonen pasi kishin ngelur te 6 ne tavoline bashke me Mateon dhe Kristin.
S: Kur t shkojm me pushime dua ti propozoj Selenes- tha ai dhe Luisi ngeli. Po e shihte me dyshim dhe me pas e pa serioz.
L: Kujt i more leje?- i tha ai serioz dhe Simone po e shihte serioz gjithashtu.
S: S kam nevoje te te marr leje Luis sepse edhe te thuash ti jo un e dua aq shume saqe per te jap dhe jeten dhe gje s me intereson- tha Simone dhe djemte po shihnin serioz.
Luisi u ngrit ne kembe dhe nxori armen ne drejtim te tij dhe djemte gjithashtu u ngriten ne kembe.
A: Luis ule armen idjot- po i thoshte Aleksi ndersa ai mbante armen akoma te drejtuar drejt Simones.
L: E di qe te vras?
S: Sesht se kam frike Luis ti e di shume mire. Me vrit jepi qello me beso qe s me dhimbset jeta ime dhe e jap jeten me deshire po te jete fjala per dashurine- tha Simone dhe po e shihte pa iu dridhur qerpiku fare- ama do te ta perballoje zemra te shohesh ate te derdhe lote?
L: Epo u trashegofshi- tha duke qeshur Luisi dhe e perqafoi- ti e di qe une te kam si vella dhe as nuk e ve asnjehere ne dyshim dashurine qe ke per te- tha Luisi dhe te tjeret shfryne te lehtesuar.
A: Eja shkojm ne shtepi tani- tha Aleksi dhe mori telefonin dhe celsat e makines rregulloi kemishen veshi xhaketen e zeze dhe dolen me djemte nga vendi ku u mbajt mbledhja.
L: Te mori malli per kunaten eee- tha Luisi duke qeshur dhe goditi ne krah Aleksin para se te vinte makina.
A: Sigurisht qe me mori kam 2 or e 30 min pa e puthur me jan bere buzet e saj si oksigjen- tha Aleksi dhe Luisi po qeshte dhe hyne ne makine te dy dhe vune rripat e sigurimit.
L: Kur...
A: Aman vec ate fjal mos e thuaj se pz fjala jote doli ama e urrej kur e thua ti- tha Aleksi drejt Luisit dhe ai filloi te qeshte me te madhe.
L: Nuk rri dot pa ta thene. Kur te thashe une jo ti- tha Luisi dhe Aleksi kafshoi grushtin.
A: Thuaj shyqyr qe jemi makine se te sqaroja ndryshe un ty- tha Aleksi dhe pstj filluan te dy te qeshnin se bashku.
********
Djemte arriten ne shtepi dhe vajzat sapo kishin mbaruar se gatuari keket. Sapo degjuan makinat te parkoheshin ne oborrin gjigand te shtepise dolen nga kuzhina dhe shkuan te hapnin deren.
Sapo hapen deren u perballen me ata te gjashte ata, fantastike dhe joshes si gjithmone. Sofi dhe Ema sapo pane vellezerit e tyre filluan te qeshnin dhe me pas vrapuan jashte dhe iu hodhen ne qafe Luisit dhe Aleksit.
Ema po e perqafonte fort dhe e puthi Aleksin ne qafe ndersa ai po qeshte dhe perqafonte gjithashtu fort. U larguan pak sa per tu pare ne sy dhe me pas u pasuan me nje puthje te embel dhe jeteshtuese.
Pasi u takuan me njeri-tjetrin hyne ne shtepi.
E: Po he more djema si kaluat ne mbledhje?
T: Mbledhje moj kunate si mbledhje- tha Toni dhe vajzat po qeshnin djallezisht drejt Emes dhe ajo iu shkeli syrin.
A: Atehere ju keni te dashurat me te mira,me te bukura, dhe me te mrekullueshmet ne bote te cilat mendojne per ju dheee- tha Abi duke qeshur.
A: Dheee- tha Aleksi bashke me djemte nje zeri.
A: Iu kemi pergatitur nje kekkkkk- tha Abi dhe ua dha pjatat para.
M: E sigurt qe nuk helmohemi?- tha duke qeshur Mateoja.
E: Kaq s t pelqen kur gatuajm ne ti pallosh.
M: Si dihet ca s pret nga 4 lucifera- tha ai duke qeshur.
E: A u kacafytsh q me kafshaten e par t ngelt n gryk do zoti..- tha Ema me te vogel kurse vajzat qe e degjuan filluan te qeshnin me te madhe.
M: Ca the?
E: Gjak e dhjam- tha duke bere nje buzeeshje ironike Ema dhe me pas po priste reagimin e tyre...
*****
Vec per ju kjo pjese @aureljana7 @_blog_ela @Redi_ola ❤️😘
Pershendetje te gjitheveeee. E di qe ua kam vonuar pak pjesen por me vjen keq tiu them qe edhe per pak do te jem jo aktive ama me vone do tiu hedh pjese shume te bukura dhe gjithashtu jam duke menduar dhe per historine e trete. E di qe doni qe te hedh pjese sa me shume por gjate ketij muaji dhe deri n fund korriku nuk do te jem shume aktive pasi do te jem me pushime dhe nuk do te kem shume kohe te shkruaj por sapo te gjej mundesine e pare patjeter qe do te shkruaj ❤️❤️❤️😘
Do te ndaj dhe nje lajm shume te bukur qe historia ime e pare "Dashuria Dizajni Jone❤️" eshte renditur ne vend te pare ne kategorine #dashuri. Ju falenderoj me gjithe zemer dhe me behet zemra mal te shoh keto njoftime ne wattpad ❤️❤️. Ju dua shume shume fare dhe shihemi pjesen tjeter❤️😘
YOU ARE READING
Our Thug Life💸❤️
RomanceHistoria ime e dyte. Kjo histori flet per 2 shoqe te ngushta qe nga femijeria qe vendosin te jetojne se bashku ne nje apartament. Jane ne fakultet por kane mendje te cmendur dhe mendojne vetem per prapesira. Cfare do te ndodhe me dy shoqet dhe per m...