~24

968 41 83
                                    

Po e shihte Emen me etje kur po kapte floket bisht dhe u pozicionua me mire.

A: Uh..- psheretiu lehtas nga gjithe ato mendime qe i erdhen ne mendje.

E: Sa idjot je- tha Ema dhe po vendoste llastikun ne floke.

A: E pse jam idjot?

E: Pervec idjotit je dhe maniak.

A: Po maniak pse?

E: Ca mendove se po kapja floket dhe do t beja gojore pall- tha Ema troc fare dhe Aleksi ngeli.

Ajo vajze e nxirrte jashte cdo parashikimi dhe e linte pa fjale me ato cka thoshte. Ishte kaq e drejtperdrejte.

A: Po njerez jemi edhe na shko mendja-tha ai djallezor.

E: Njerzit normale nuk jane kaq idjote sa ty- tha ajo dhe u ngrit ne kembe- cohu t bejm mundjen.

A: Erdha- tha ai dhe u ngit dhe po qendronte perballe saj.

Filluan te ndesheshin dhe nje grusht erdhi nga Ema por Aleksi iu shmang kapi doren e aaj dhe ia vendosi prapa kurrizit dhe mbeshteti te pasmet e saj me organin e tij.

Kapi floket e saj lehtas dhe i rrotulloi disa here ne dore pasi ishin shume te gjate. I shtrengoi dhe u afrua ne qafen e Emes.

A: Uhh- shfryu ai ne qafen e saj dhe ajo u dridh- sa me pelqejne keta floket e tu sidomos keshtu- tha ai dhe e puthi pak ne qafe- я думаю, что я трахаю тебя обратно ( me duket sikur po te p@lloj nga prapa dhe ti me kerkon me shume)-tha ai dhe kafshoi veshin e saj.

Pasi Ema erdhi ne vete e gjuajti me brryl ne bark e ktheu nga vetja por Aleksi u tregua me i shpejte e kapi nga krahet dhe kembet e tyre u ngatruan duke rene te dy Ema siper Aleksit.

A: Me pelqen ky pozicion te pershtatet shume me karakterin tend te eger- tha ai dhe buzeqeshi djallezisht- por- tha ai dhe e me nje levizje kaloi Emen poshte- ky pozicion do te behet i preferuar per ty- tha ai dhe po e puthte ne faqe.

Ema mendoi djallezisht dhe e kaloi poshte. Do ta bente te vuante per cdo lot qe derdhi per te. E kaloi poshte vetes dhe hipi mbi organin e tij qe filloi te forcohej.

Vendosi duart ne kraharorin e tij dhe filloi te levizte ngadale dhe e shihte ndikimin e saj mbi te.

A: Uhh macke- filloi te merrte fryme rendshem dhe rekonte lehte.

Ema u afrua afer tij ne veshin e tij dhe e puthi pak atje qe mbi te zgjuan mijra ndjenja dhe leshoi rendshem frymen e saj.

E: Ndryshe nga ti nqs e deshiroj dicka nuk e enderroj por e realizoj Aleks Dalsani-tha ajo dhe u ngrit prej tij dhe e la ate te cuditur dhe teper te eksituar...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now