~39

1K 46 52
                                    

A: Ti beb pse po qaje. Cfare ka ndodhur?

Ema mori fryme thelle dhe pos hihte gjysme henen qe ndriconte shume. Ndersa Aleksi po shihte ate dhe i kapi doren dhe ja puthi.

E: Po ta them shkurt.

A: Si te te doje shpirti.

E: Nje djale qe kam pas ne klas paralele n gjimnaz ishte i fiksuar si nje idjot pas meje dhe ne nje eskursion me shkollen kur po  shkoja ne pyll me nje nga gocat e klases kishte bere plan me at gocen dhe ajo me la vete ne pyll dhe ai donte te me perdhunonte.

A: Mos me thuaj qe- tha Aleksi dhe u be te ngrihej por Ema e shtyu prej ballit dhe ja vendosi koken perseri ne preher.

E: Jo nuk arriti sepse Sofi e goditi me dru pas koke dhe me pas erdhen dhe profesoret dhe e perjashtuan nga shkolla.

A: Te ka dale me perpara?

E: Jo dhe me duket se ka vdekur.

A: Si quhej ky- tha me dyshim Aleksi.

E: Petro..

A: Satili

E: Nga ja di mbiemrin? Mos me thuaj qe..

A: Po un e kam vrar. Ne fakt e vram te 6- tha Aleksi dhe Ema ngeli e shokuar.

E: Mos me thuaj qe Ma..

A: Mateo na tha por arsyen jo. Dhe tani e meriton nje dru sepse po t ma kishte thene do e kisha torturuar shkerdhaten- tha Aleksi ndersa Ema u perkul dhe e puthi ne buze.

E: Piti.

A: Zemer.

E: Me hahet buk.

A: Ca i hahet Amelias- tha ai dhe e Ema e pa e cuditur.

E: Amelias?!

A: Vajzes sone- tha ai dhe buzeqeshi pafajesisht ndersa Ema filloi te qeshte me budallekun e tij.

A: Ca ka Amelia A esht Aleks ME mbrapsht behet Em dmth Ema L esht Luis dhe IA Sofia- tha ai dhe Ema e puthi dhe po qeshte.

E: Ca emri o zot ku t shkoi mendja njeher.

A: Prit se ka akoma.

E: He aman se jam kurioze.

A: Semiol esht i goces se dyt- tha ai dhe Ema filloi perseri duke qeshur.

E: Po ku i gjen keto emra o zot kur i shpike njeher.

A: Jam mendje pjellore un.

E: Hahahahaha vazhdo cfar kuptimi ka kjo😂

A: Semiol quhej mami im.

E: Sa emer i bukur- tha Ema dhe po e shihte Aleksin.

E: Sa femije do te kemi?

A: Dua te kemi 2 goca dhe 2 cuna me pelqen qe te jete shtepia plot. 4 besoj jan mjaftueshem se po ta zesh te bejm 4 secili cift i bie 16 femije si skuader futbolli😂😂- tha duke qeshur Aleksi dhe Ema gjithashtu.

E: Okej ca do na marresh per te ngren ose ca do bejm pr t ngren?

A: Ja te porosis ndo1 pic.

E: Okej- tha Ema dhe Aleksi mori ne telefon nje piceri.

Duke buzeqeshur dhe biseduar erdhi porosia dhe Aleksi u cua te shkonte te merrte picat dhe Ema u ngrit dhe shkoi afer mbajteses se ballkonit.

Po shihte nga siper oborrin e stermadh dhe Aleksin qe i dha leket puntorit dhe u fut me vrap te lehte ne shtepi...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now