~28

1K 41 28
                                    

Ishin ne makine dhe Ema ishte duke ngrene nje pako me Raffaelo dhe Aleksi po pinte nje redbull.

A: Te te coj shpi macke?

E: Pse apo ke ndo1 plan me ndo1 kurve?

A: Si dihet- tha Aleksi duke e provokuar dhe Ema e kapi lojen. Ishte koha e levizjes se saj.

E: Okej. Me co ne shtepi se e lash qe do vinte dhe Brajani.

Aleksi shtrengoi timonin dhe po shihte me shikim te errur rrugen.

A: Kush eshte Brajani- tha ai serioz ne maksimum.

E: Ai djali qe isha fiks para 2 oresh- tha ajo dhe ai ktheu koken me te shpejte.

A:Cne ne kete ore te nates ai ne shtepine tuaj?

E: Si dihet- tha ajo duke ja kthyer me te njejten fjale dhe ai e pa serioz.

A: Ske per te shkuar shtepi- tha ai dhe Ema qeshi fitimtare.

E: Arsyeja zoteri?

A: S ke as per ta takuar me as ate pederastin- tha ai dhe po e shihte eger.

E: Edhe te dua un ti rrij larg s rri ai dot larg meje.

A: Pa merak se ja rregulloj un atij palles- tha ai me te vogel dhe Ema e degjoi dhe po qeshte.

E: Mos xhelozove gje ti?

A: Sigurisht qe jo.

E: Edhe un do e takoj.

A: Jo.

E: Po

A: Jo po te them.

E: Fjalet e tua me kalojne nga nje vesh dhe dalin ne tjetri.

A: Ema kaq po te them ske per ta takuar me.

E: Me vjen keq Aleks por nuk degjoj nga ky veshi ktej- tha ajo dhe Aleski hapi krahun dhe gjithe nerva kapi nofullen e saj duke e shtrenguar por shume lehte.

A: Degjom mir nqs nuk do qe atij bythq¡rit ti ndodhe gje nuk ke per tu takuar.

E: Do takohem- tha ajo duke e sfiduar me sy dhe nuk kishte fare frike prej tij.

A: Emaaa.

E: Ska fare Ema. Un thash do takohem dhe ti nuk me ndalon dot. Edhe guxo vetem guxo te besh ndo1 te pabere me beso do shohesh anen time qe s do te doje kurre ta shihje.

A: As ti timen- tha ai djallezor.

E: Hej zot i madh. Ju djemt perfundimisht jeni debila ne kulme ekstreme. Ca e mendon veten ti qe shkon pallohesh perdite kurva dhe un mos qendroj me shoket e mi. Jeni shume egoista dhe teper te padrejte. Po s ka problem sepse kjo s vlen per mua. Mohoje po deshe.

Aleksi kishte ngelur pa fjale. Nuk dinte cfare te thoshte dhe u kthye perpara.

E: E pra kete mendova dhe un- tha Ema kur pa heshtjen e Aleksit.

U nisen drejt pallatit dhe sapo Ema hoqi rripin per te zbritur u kthye nga Aleksi me te shpejte.

- Sofi/Luisi- thane ne nje kohe ata dhe vendosen perseri rripat e sigurimit dhe u nisen drejt kodres.

******
Nga ana tjeter Luisi me Sofin ishin duke fjetur se bashku. Sofi kishte vendosur koken ne kraharorin e Luisit ndersa Luisi kishte perqafuar Sofin dhe mbeshtetur koken mbi koken e saj.

Ema dhe Aleksi arriten zbriten nga makina dhe kur pane ata te dy duke fjetur u cuditen.

A: Me rob shpie jan te vetmit njerez qe flene ne kete ore dhe ne keto kushte- tha Aleksi dhe Ema e pohoi me koke.

E: Qenkan te dy gjumashe.

A: Shpirta binjake pra ca pret- tha ai dhe shkoi te zgjonte Luisin.

A: Luis o plak zgjohu.

L: He mer burr s na lat rehat t flem na cat trapin- tha ai dhe ferkoi fytyren me duar dhe me pas pa Sofin duke fjetur.

L: Hape deren prapa te makines te vendos Sofin dhe te shkojm ne vile.

A: Hajde se na kerkonte dhe xhaxhi me babin q n mengjes- tha ai dhe hyne ne makine te 4 dhe u nisen drejt shtepise se Aleksit.

Ema gjate rruges e mori gjumi dhe Aleksi vendosi doren ne kofshen e saj nderkohe Luisi dhe Sofi po flinin te perqafuar me njeri-tjetrin.

Pasi arriten ne nje vile super gjigande Aleksi zgjoi Luisin dhe moren ne krahe vajzat. Luisi e coi ne dhomen e tij Sofin kurse Aleksi coi Emen ne dhomen e tij...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now