~64

884 36 162
                                    

E: Prit te ta fshij dhe pak hunden- tha Ema duke i fshire me leter te lagur hunden e Aleksit qe ishte me krem.

E: Mbarova- tha ajo dhe u kthye me kurriz nga Aleksi dhe po lante duart.

Aleksi pa floket e gjate dhe te mendafshe te Emes qe qendronin kaq bukur mbi kurrizin dhe supet e saj dhe filloi ti vertiste ne doren e tij.

A: Shpirt- tha ai duke ngjeshur organin e tij tashme te fryre prej mendimeve erotike dhe psheretiu me nje ze sensual ne veshin e saj.

A: Si thua per nje raund ktu ne banjo- tha ai dhe filloi te fuste doren poshte mbathjeve te saj.

E: Mmm- tha ajo mes kenaqesise- kur te kam refuzuar ndonjehere- tha ajo djallezore dhe dergoi doren e saj prapa dhe shtrengoi penisin e tij tashme super te forcuar.

A: Sonte nuk ka gjume- tha ai dhe ngjeshi  Emen pas lavamanit i hoqi bluzen e tij te cilen Ema mbante veshur dhe uli te mbathurat e saj.

E: Zhveshur Aleks- tha Ema kur pa Aleksin me kanotjere.

A: Harxhim kohe.

E: S bejm gje nqs nuk heq kanotjeren- tha Ema dhe ai e hoqi menjehere.

Pasi kishin kaluar fazen e dhimbjeve banja ishte mbushur me renkimet e tyre.

A: Ahh cfare super pamje..uhhh jepi shtrengoje k#rrin tim babyy yeahh- renkonte Aleksi teksa levizte shpejt brenda saj.

E: Ahhh jepiiii fuckk yeahhh- renkonte Ema ndersa Aleksi shtrengoi belin e saj me nje dore ndersa me tjetren floket e saj nderkohe qe syte e Emes shkonin lart nga kenaqesia.

A: Yeahhh- renkoi Aleksi dhe Ema u ul me te shpejte dhe mori penisin e Aleksit ne goje dhe ai u derdh ne gojen e saj.

A: Yeahh shittt- renkonte ai nderkohe qe ajo po thithte gjithe spermen e mbetur- uhh yeahh- renkoi ai dhe mori ne krahe Emen ajo rrethoi belin e tij me duart e saj dhe u drejtuan drejt shtratit.

A: Sot do bejm dicka ndryshe- tha Aleksi dhe nxori nga komodina nje rrip Gucci super te shtrenjte dhe nje lidhse per syte.

A: Duart lart- tha ai me ton urdheri dhe Ema ngriti duart ai i lidhi duart me pas syte.

E: Uhh seks i eger i like it- tha ajo dhe ai pershkroi me gjuhe ne vije te drejte qe ne fund te barkut deri tek qafa e saj dhe la disa kafshime atje.

A: Nuk ke pare asgje akoma- tha ai me ze te ulet super seksi dhe Ema mori fryme thelle- behu gati te ngresh vilen ne kembe my devil- tha ai dhe hapi kembet e saj dhe filloi te levizte gjuhen shume shpejt ne organin e saj.

E: Ohhh yeahhh Alekssss ehhhhhhmmm yeaaaaaa- renkonte ajo dhe ishte gati te vinte dhe perkulte trupin e saj ne pamundesi per tu ngritur per shkak te kenaqesise.

A: Mmm eja per mua moya devushka (e dashura ime)- tha ai dhe Ema renkoi fort dhe u prish.

Ai hyri brenda saj dhunshem duke bere ate te renkonte fort dhe filloi te levizte shpejt dhe eger gje qe per Emen ishte mrekullia 7.

E: Fuckkkkkk yeaahhh- therriti ajo fort dhe Aleksi gjithashtu dhe u derdh brenda saj.

A: Uhh yeahh. E adhuroj sesi me shtrengon kur prishem brenda teje- tha ai dhe Ema po merrte fryme shpejt.

E: E adhuroj zerin tend kur renkon prej kenaqesise qe te jap une- tha ajo sensuale dhe ai i liroi duart dhe syte.

A: Sje ngopur mesa duket.

E: Sikur the gjith naten zgjuar- tha ajo djallezisht dhe ai e puthi embel ne buze.

A: Un e mbaj fjalen dhe sikur mos e kishe permendur- tha ai dhe filluan perseri aktin e tyre seksual ne te cilin shpalosnin dashurine dhe rendesine qe kishin ata per njeri-tjetrin...

Redi_ola
aureljana7.  Kjo esht per ju t dyja dhe Redo ja ku e ke pjesen qe me kerkove😂😈😈😈🤝❤️❤️

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now