~27

965 41 54
                                    

E: Ca do me besh aman se gjunjt po me dridhen- tha Ema dhe shitesja e pa gjithe nerva.

X: Po ti qenke idjote fare mi- tha ajo dhe hodhi floket prapa dhe Ema e terhoqi nga jaka e bluzes dhe e afroi afer saj.

Aleksi ishte pak me larg dhe pa qe Ema e afroi afer dhe i psheretiu dicka por nuk e degjoi.

E: Degjom mir. Te pash edhe njehere t'i hedhesh syte mashkullit tim do te te bej te ndjesh live torturat e Sharra 6. Prndj mbylle sqepin mos te ta mbyll un dhe mos flasesh me. Kurva dreqi- tha ajo dhe e leshoi.

X: Urdheroni- tha ajo dhe u kthye me pas me kurriz dhe po kontrollonte dicka neper rafte.

E: Ec dil ti- tha me nerva drejt Aleksit dhe dolen nga marketi.

Hyri gjithe nerva ne makine dhe e mbylli deren fort.

A: Me kujdes se ja kepute deren Luisit😂- tha duke qeshur Aleksi dhe ne shkembim mori nje shikim vdekjeprures prej Emes.

E: Mos fol ti qe mos te te nxjerr nervat kaq po t them. Mos fol per 5 minuta sa te qetesohem.

A: Mos xhelozove gje ti?- tha ai dhe mezi po mbante te qeshuren.

E: ALEKS DALSANI QEPE T THASH- tha ajo duke uleritur gjithe nerva- e di cke ti hap nje sekond krahun- tha ajo dhe ai ndaloi.

E: Su be surrati jot te flirtoje me kurva ne syte e mi. Ishim bashke dhe kur je me mua s dua te shohesh goca te tjera more vesh. Ti nxjerr syt nga vendi kaq po t them. U bere ti te ngacmohesh me te tjerat ne syte e mi. Idjot- tha ajo dhe kryqezoi duart ne kraharor dhe syte po i mbusheshin me lot nga nervat.

A: Em..

E: UGHHHHHHHH- uleriti ajo dhe nuk e la Aleksin te fliste.

Doli nga makina perplasi perseri deren fort dhe i ra me kembe makines nga nervat por vrau kemben.

E: Ato robt more vesh- tha ajo dhe u ngrit ne kembe dhe po ecte ne drejtim te kundert me makinen.

A: Macke ku shkonn?- pyeti ai Emen nderkohe ajo me nerva turfullonte dhe syte i ishin mbushur me lote.

Po qante nga nervat dhe donte vetem te uleriste.

Aleksi shkoi pas saj e kapi nga krahu dhe e ktheu nga vetja.

A: Macke ca ke qe qan?- tha Aleksi dhe i mori fytyren ne duar.

E: Se me vjen inat prndj- tha ajo duke thithur hundet si femije dhe Aleksi e perqafoi dhe e puthi ne koke.

A: As kam sy per ato debile kur kam gjith kete bebe ketu- tha ai dhe ajo qeshi dhe e puthi ne faqe.

E: Eja ikim- tha ajo dhe ai e kapi nga dora dhe shkuan drejt makines...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now