~30

993 41 74
                                    

Kishte hapur syte dhe kishte mbi 30 minuta qe po shihte Emen. Macken e tij.

Dukej kaq e qete dhe engjellore ne gjume. U afrua afer saj dhe e puthi ne hunde dhe me pas ne balle. E mori nen perqafim dhe e mori gjumi nen aromen e saj.

Sapo hapi syte ndjeu disa krahe qe i kishin rrethuar trupin. Pa qe ishte ne nje dhome tjeter dhe u be te ngrihej por krahet rreth belit te saj e shtrenguan me fort. Ngriti koken dhe pa Aleksin.

Zemra filloi ti rrihte shpejt. Ishte kaq i bukur. Floket e shpupuritur te rena pak mbi balle buzet e fryra dhe ishte pa bluze. Shitttt pa bluze.

Muskujt e tij dhe tatuazhet qe kishte neper kraharor e tregonin kaq hot.

Po e shihte dhe e la ne nje ane krenarine dhe u shtri perseri nen perqafimin e tij dhe nderthuren kembet me njeri-tjetrin.

Po thithte aromen e parfumit te tij qe po e cmendte dhe zgjonte mijra emocione ne trupin e saj.

A: Miremengjes macke- tha ai me zerin e pergjumur dhe e puthi ne koke.

E: Mirmengjes- tha Ema lehte dhe u struk akoma me shume nen perqafimin e tij.

Ky veprim i pelqeu shume Aleksit. Buzeqeshi dhe e puthi perseri ne koke.

A: Si ka mundesi qe s me vrave?

E: Epo nuk jam aq shpirt keqe qe te vras qe me mengjes dhe nqs nuk e di je duke me shtrydhur ne perqafim dhe nuk kam si dreqin te ngrihem.

A: Hmm- tha ai dhe e hipi siper vetes ndersa ajo vendosi duart ne kraharorin e tij dhe po e shihte ne sy- mendoj se doje vete.

E: Jo- tha ajo dhe kaloi ne anen tjeter te krevatit dhe u ngrit ne kembe.

Po levizte neper dhome dhe po shihte dhomen e tij gjigande ndersa ai kishte vendosur duart prapa koke dhe po e shihte duke buzeqeshur.

A: Hee te pelqen dhoma.

E: Esht shummm e bukur po cti besh qe ka dicka qe ja prish bukurine.

A: E cfare eshte kjo?

E: Po ti sigurisht- tha ajo duke qeshur dhe ai rrotulloi syte dhe u nis per ne banjo.

A: E di ti shum mir qe shkrihesh per mua- tha ai dhe mbylli deren e banjes.

E: Ne endrrat e tuaa- therriti Ema dhe ai hapi perseri deren.

A: Ne endrrat e mia un jam mes kembeve te tua tani duke te bere te ulerasesh emrin tim nga kenaqesia- tha ai dhe mbylli deren e banjes.

E: Iuuuuuu- bertiti Ema dhe Aleksi po qeshte.

Beri nje dush dhe doli nga banja vetem me nje peshqir ne bel dhe me nje tjtr po thante floket.

E: Ku shkon kshu ti ore ouuuu- tha Ema dhe mbylli syte.

A: Pse karamele apo u eksitove nga trupi im- tha ai dhe hoqi peshqirin.

E: Sigurisht qe jo.. aaaaaa- therriti ajo pasi hapi syte dhe i mbylli serisht nga pamja qe pa. Aleksi lakuriq😂

A: Avash se na shurdhove- tha ai duke qeshur.

E: ALEKSSSSS DO TE TE VRASSSSS- uleriti ajo dhe me sy mbyllur mezi arriti te gjente deren dhe doli me te shpejte prej saj.

Aleksi po qeshte me te madhe dhe me pas filloi te vishej per te zbritur poshte.

Nje dite plot supriza i priste...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now