18. Fejezet - Nickolas Leclerc

269 20 4
                                    

Nickolas Leclerc (2052. március)

A tesztelést követően minden visszaállt a régi kerékvágásba. A 2052-es szezont a megbeszéltek szerint a Prema Racing csapatnál kezdtem. Az előszezoni tesztelések sikeresen lezajlottak. A szüleim úgy gondolták a szezon kezdete előtt, hogy egy szombati nap folyamán ebédre meghívják a barátaikat, amelyre a Norris és az Ocon család jött el. Sajnos Jaredék éppen Madridban voltak a nagyszüleinél. Keresztapámék pedig meglátogatták a legnagyobb lányukat Matildáékat Bernben, mivel az egyik unokája most töltötte be a tizedik életévét és születésnapi bulit szerveztek neki. Daniel és a felesége Jessica pedig Christopheréknél volt, mivel megszületett az első unokájuk.

Édesanyám hatalmas energiákkal sürgött – forgott a konyhában, miközben a nővérem a süteményeket készítette. Már reggel nyolc óra óta tőlük volt hangos az egész ház. Fél tízkor arra mentem le a nappaliba a szobámból, hogy édesanyám olaszul hadar, miközben a húsokat klopfolta ki. Clairita válaszolt neki, miközben süteményformákba nyers tésztát öntött.
- Mi ütött beléjük? – kérdeztem édesapámat, aki a nappaliban a laptopján híreket olvasott.
- Ma átjönnek Landoék és Estebanék. – világosított fel
- Az ma van? – kérdeztem meglepetten
- Talán elfelejtetted? – nézett rám a szemüvege mögül
- Azt hittem március első hétvégéjén.
- Az ma van. – mosolygott rám
- Totál elfelejtettem. – néztem a konyha felé
- Én a helyedben nem mennék be. Háborús övezet uralkodik. Hallod, hogy édesanyád olaszul hadar. – magyarázta nyugodt hangnemben
- Éhes vagyok. – húztam meg a szám
- Tessék. – nyúlt az asztal felé és felém nyújtott egy tálat, amiben croissant volt
- Nem szoktam ilyet enni. – húztam meg a szám
- A nővéred sütötte. Cukormentes és házi lekváros. – világosított fel
- Akkor gond nem lehet belőle. – vettem el a tálról egy péksüteményt majd leültem a kanapéra
- Nem érem el. – hallottam meg édesanyám hangját
- Én sem. – csatlakozott hozzá a nővérem
- Már megint mit pakoltak el? – tette le édesapám a laptopot az asztalra és a konyha felé igyekezett
Ránéztem a laptopra és a cikk, amit édesapám olvasott a bátyámról szólt: Luckas Leclerc ismét megmutatta, miért hívják Crushnak. Magam felé fordítottam a számítógépet és olvasni kezdtem a cikket. Luckas Leclerc az előszezoni tesztelések alkalmával mindenkinek megmutatta, hogy miért kapta a Crush becenevet. A huszonnégy éves monacói pilóta, aki a 2048-as szezontól a Scuderia Ferrari versenyzője úgy vágott át a mezőnyön, mint a kés a vajon. A csapattársa Matteo Legoza csak az ötödik helyen végzett az előszezoni tesztelések alkalmával, míg az ifjú Leclerc egy balesetet is kockáztatott George Reissel (Mercedes AMG Petronas versenyzőjével). A vörös autóval versenyző fiatal pilóta, aki nem számít újoncnak, mivel a hetedik szezonját kezdi a Forma 1-ben még mindig tud váratlant mutatni, amivel mindenkit meglepett a mezőnyben. Az autók tesztelése közben a fiatal Leclerc egy hirtelen ötlettől vezérelve veszélyesen bevágott a Mercedes pilóta elé, aki ennek következtében elvesztette az autója felett az uralmat és lekoccolta a falat. Luckas a kérdésünkre, hogy direkt csinálta-e csak meghúzta a vállát majd ennyit mondott: Láthatta, hogy jövök. Untam már a folytonos körözgetést. A futamokon is meg fog ijedni, ha meglát?
George Reies, aki Luckassal eddig jó viszonyt ápolt azt nyilatkozta a sajtónak, hogy: Egy őrült. Ha nem rántom félre a kormányt az első szárnyam bánta volna. Versenyhelyzetben ez nem megengedett.
Arra a kérdésünkre, hogy romlott-e a viszonyuk egyik sem nyilatkozott, de azt láthattuk, hogy a beszélgetésükhöz Philip Gerard (Scuderia Red Bull Toro Rosso pilótája) is csatlakozott, aki megpróbálta jó barátként kibékíteni a feleket. Philip nem kívánt bővebben nyilatkozni a témában csak ennyit mondott: Versenyzők vagyunk. Hajt a vérünk.
Charles Leclerc a Scuderia Ferrari csapatfőnöke, aki Luckas édesapja nem kívánt nyilatkozni a témában, de szívesen részt vettünk volna azon a beszélgetésen, amit a fiával folytatott le a Scuderia Ferrari Motor Homejában.

Túl a csúcson - Az új generációWhere stories live. Discover now