41. Fejezet - Clairita Ocon

202 20 1
                                    

Clairita Ocon (2053 augusztus 9. lakodalom)

Nehéz szavakat találni, amit most érzek. Vacsora után rámosolyogtam a férjemre, aki egy lágy csókot lehelt az ajkaimra.
- A bátyád szerintem tervezett valamit. – suttogta a fülembe
- Nagyon elemében van. – emeltem rá vigyorogva a tekintetem
Luckas éppen Phillel diskurált valamin, miközben csatlakozott hozzá Nickolas, George, Matteo és Victor is.
- Nem illik társaságban sugdolózni. – emelte rájuk kimérten Emma a tekintetét
- Csak egyeztetünk. – röhögött Luckas
- Talán valamin töröd a fejed? – érdeklődte tőle Emma
- Majd meg tudod csillagbogaram. – villantotta rá a fogsorát – Martin! – kiáltott utána a DJ-nek, aki a pultjához igyekezett
- Igen? – lépett oda hozzá Martin Garrix, aki, amikor felkértünk, hogy legyen a lakodalmunkon a DJ rögtön igent mondott a felkérésre a régi ismeretségünkre való tekintettel.
- Akkor ahogy megbeszéltük. – kacsintott rá
- Rendben haver, de majd később.
- Nick meg van? – érdeklődte az öcsénktől
- Persze. – vágta rá
- Már odaadta. – mosolygott rá a DJ
- Kösz haver. Király vagy! – emelte felé a pezsgőjét
- Valahogy kihúzom belőle. – tolta ki a székét Dan
- Hagyd! Biztos valami videót készítettek. – mosolyogtam rá
- És ahhoz kell hat férfi? – nézett rám kikerekedett szemekkel
- Emma! – emeltem fel a kezem, így a barátnőm odasietett hozzánk – Mit hallottál?
- Csak azt, hogy totál le fog esni az álluk.
- Phil nem mondott semmit? – érdeklődte Dante
- Még korábban sem. Csak azt, hogy Luckas ötlete volt.
- Már előre félek. – túrt bele a hajába Dan
- Botrány biztos nem lesz. Tudja, hogy akkor megverem. – nevette el magát Emma
- Akkor én is. – kacagtam
Édesapám végigsimított a kezemen így ráfigyeltem.
- Talán izgulsz apci? – vigyorogtam rá
- Én ezt nem csinálom Liri. – suttogta
- Pedig biztos ütős lenne. – hajoltam a füléhez
- Lámpalázas vagyok. Izzad a tenyerem. – mutatta felém
- Hidd el elmúlik! – mosolyogtam rá és megszorítottam a kezét bátorításképpen
- Na jó! – fújta ki a levegőt pár másodperccel később – Megcsinálom.
- Ez az! – visítottam fel picit hangosan, így minden szem rám szegeződött
- Mit diskuráltok már? – nevette el magát édesanyám
- Beszédet mondasz Char? – vigyorgott rá Esteban
- Egy kis figyelmet szeretnék kérni! – kocogtatta meg a poharát a ceremóniamester, mielőtt édesapám válaszolhatott volna a barátja kérdésére – Egyeztettem a menyasszony bátyjával, aki a vőlegény tanúja, hogy a beszédek később lesznek. A menyasszonyunknak. – emelte rám a tekintetét így felálltam és odasétáltam hozzá – Volt egy különleges kérése, amiben valaki a segítségére volt. Fogadjátok sok szeretettel a menyasszonyunk meglepetését.

A fények kialudtak majd felcsendült Tim Mcgraw – My little girl című számának akkordjai. Lassan ringatózni kezdtem a mixre, amit Martin készített az egyeztetések alapján. Ahogy felcsendült az énekes hangja édesapám felállt és megvilágította a reflektor majd odalépett hozzám. A kezét tartotta felém majd lassúzni kezdtünk. A számot énekelni kezdte egy perctől, miközben a szemembe nézett. Egymásra mosolyogtunk majd a szám átváltott. A teremben lévő nők felsikítottak, ahogy meghallották a Piszkos tánc című film betétzenéjét a Time of my life-t. A filmből ismert lépéseket eltáncoltuk majd a refrén vége felé kipörgetett édesapám és beálltam, hogy iramodjon felém és majd a magasba emelem. Édesapám elnevette magát, miközben meghallottam a bátyám hangját.
- Basszus, ha felemeli megeszem a nyakkendőm!
Hirtelen mielőtt édesapám ugrott volna lemezcsúszásos recsegéses bejátszás következett majd Ciara feat Missy Elliot – 1, 2 Step című száma hangzott fel a hangszórókból. Édesapám rám nézett miközben elkezdtem mutogatni 1,2 Step szövegre, miközben végigutánzott. Megtekertem a csípőm majd jobbra lépkedtünk, majd a térdünk felemeltük és megtámasztottuk a kezünkkel az állunkat majd balra is. Keresztlépésekkel forgás majd csípőtekerés egymás mellett. A szám átváltott Mc Hammer – U can't Touch This című számára. A klipből ismert ugrásos koreográfiát mutattuk be majd boka mozgatásokkal oldalasan haladtunk, miközben a testünkön köröző mozdulatokat tettünk. Dantére emeltem a tekintetem, aki mellett édesanyám ült és tátott szájjal figyelte az egészet. Lando a széken mozgatta a felső testét majd hatalmasat fütyültek Luckassal és Nickkel. Emma az egészet kamerázta Phil karjaiban, miközben próbált egy helyben maradni, így Phil tartotta biztosan a telefonját. A szám hirtelen átváltott majd Bruno Mars - Finesse című számának a refrénje hangzott fel, amire a klipből lévő koreográfiát adtuk elő. A tekintetem Finora és Inezre siklott, akik elismerően mosolyogtak. Phil húga Inez és Fino tanították be nekünk a meglepetés táncunkat édesapámmal, ahogy Dantéval is. Egyszerűsítettek pár lépésen és néhány vicces mozdulatsort is beleraktak mindkét nyitótáncba. Könnyebb volt így megtanulni a lépéseket, mintha saját magam találtam volna ki a koreográfiát. Nekik pedig gyakorlatuk is van az esküvői nyitótáncok betanításában. Fino a break és a hip – hop részeket szokta betanítani. Inez pedig a latin, keringő, balett, modern tánclépéseket. Következett a mixnek a következő száma, ami a LMFAO – Party Rock volt. Shuffle mozdulatokat tettünk egymás mellett. Kifejezetten örültem, hogy a magassarkúmat a ceremónia után nem felejtettem el lecserélni fehér tornacipőre. Stílusváltás következett, így Elvis Presley – Jailhouse Rock című száma jött. Édesapám megfogta a derekam és először jobbra majd balra emelt fel. A tenyerébe csaptam és egymás mellett tettünk pár rock and roll lépést majd felcsendült Vanilla Ice – Ice, ice baby című számának a második része majd a refrén is. Teljesen elememben éreztem magam, ahogy az enyhén break stílusú szám felcsendült. Édesapám mutogatni kezdett, miközben egy forgást csináltam.
- Csak el ne ess kislányom! – kiáltott fel édesanyám
- Jó a nacid Liri! – kiáltotta Penelope
Fehér rövidnadrágot húztam a szoknyám alá, hogy elkerüljem azt, hogy a tánc közben bugyit villantok. A spárga után édesapám mögém állt és a hónaljamnál fogva finoman felhúzott, ahogy felcsendült a következő szám Justin Timberlake – Can't stop the feelingje. Megpörgetett majd egy betanult vicces koreográfiát kezdtük előadni rá. Mielőtt váltott a szám terpeszbe álltunk rogyasztottunk megtekertük a csipőnk és végigsimítottunk a testünkön, ami édesapám egyik barátjának Daniel Ricciardonak az ismert tánc mozdulata volt.
- Elloptátok a figurám! – harsogta az ausztrál, mire mindenki elnevette magát
Latinos vonalra eveztünk ezután Nayer, Pitbull, Mohombi – Suavamentéjére, ami az egyik nagy kedvencem volt. Édesapám megpörgetett majd a kezünkkel a magasba bokszoltunk az o, o, o résznél. Suavamente ének résznél magához pörgetett majd a betanult salsa lépéseket bemutattuk. Ránéztem Inezre, aki annyit tátogott free a rap rész előtt. Kipörgetett édesapám és pár break lépést tettem majd ahogy spárgába érkeztem édesapám felhúzott és felemelt a derekamnál fogva és megpörgetett. Fütty és ováció fogadta a megmozdulását. Láttam rajta, hogy kezd már nagyon fáradni és felüdülésként érte, ahogy Tim Mcgraw – My little girl című számának a második fele felcsendült. Oldalra tartotta a jobb kezem a baljával és a jobbját a hátamra rakta. Pár másodperccel később szorosan átöleltem és lágyan ringatóztunk. A szám végén a szemébe néztem és mondtam neki:
- Szeretlek apa.
- Szeretlek kicsim. – puszilta meg a homlokom

Túl a csúcson - Az új generációWhere stories live. Discover now