Luckas Leclerc (2048. március)
Adrenalin, amire mindig szükségem van, akár a pályán, akár kívül. Ez ösztönöz mindig arra, hogy jobb legyek. Az Alfa Romeónál a második szezonomban ez hiányzott, amikor az autómban ültem nem kerített hatalmába már a bizsergés. A pályán kívül viszont az élvezeteknek éltem, mivel nem volt barátnőm és néhány lány mindig kapható volt egy – egy kalandra, akik a testemben tomboló energiák levezetésében segítettek. Sokan gondolhatják emiatt, hogy bunkó, tapló vagyok, de mindig közöltem a lányokkal, hogy nem akarok tartós kapcsolatot csak egyéjszakás kalandot. Fiatal voltam és kiakartam élni magam. Nem találkoztam még olyan lánnyal, aki megfogott volna hosszú távra. A két tartós kapcsolatom is csak három hónapra datálódott még tizenéves koromból. Most azonban húsz vagyok és az életem egy fordulóponthoz ért. Nemrég igent mondtam egy élmezőnybeli csapatnak a Forma 1-ben. A téli tesztek új energiákkal töltöttek fel. Az érzékszerveim újra kiélesedtek és úgy éreztem magam az autóban, hogy újra élek.
Jelenleg Melbourneben vagyunk az időmérő előtt. A szabadedzéseken az autóval az első ötben végeztem, így elégedett voltam a teljesítményemmel, ahhoz képest, hogy az első futamomra készültem a csapatnál. A mérnökeim segítségével átnéztem az autót majd magamra vettem a tűzálló maszkom és az egyedi festésű sisakom és beszálltam a kocsimba. A monitoron szemléltem az aktuális verseny állapotot majd a mérnököm intett, hogy ideje pályára gördülnöm. A Q1-ben a negyedik helyre hoztam be az autót.
- Szép munka Crush! Csak így tovább. – mondta a mérnököm
- Köszönöm.
A Q2 eseménytelenül zajlott majd a Q3-ban az autóval a harmadik helyre kvalifikáltam magam.
- Jiháá! – kiáltottam fel a kör végén
- P3. Remek szezon kezdés! Csak így tovább Crush!
- Nagyon szépen köszönöm srácok! Új értelmet adtatok a versenyzésnek. – nevettem fel
- Tartalékolj a holnapi futamra!
- Minden koncentrációmat befogom vetni.Mérlegelést követően kiszálltam az autómból és a bokszomban egy barna hajú lány ugrott a nyakamba.
- Szuper voltál bátyus! – vigyorgott rám
- Igyekeztem.
- Újra a csúcson tesó. – veregette meg a vállam Dante
- Remélem csak feljebb. – vigyorogtam rájuk – Terveztetek valamit?
- Körbejárjuk a környéket? – kérdezte Clairi
- Nem voltál még elégszer itt? – nevettem fel
- De, csak mindig valami újdonságot látok.
- Elkészült az új szabadidő központ. Nem megyünk el bowlingozni? – kérdezte Dante
- Benne vagyok. Kipróbálhatnánk a játékokat. – vigyorogtam rá
- Szimulátor! – emelte magasba az öklét Clairi
- Nagyon elemedben vagy húgi. – nevettem fel
- Persze, mert a két legjobb pasi kísér engem mindenhová.
- Ó, ezt felírom a naptáromba. – kacsintottam rá
- Írd is! Mert nem sokszor fogod tőlem hallani. Meghagyom a rajongóidnak.
- Nem is te lennél. – borzoltam össze a haját
- Luckas! – ugrott a hátamra
A fotósok a háttérben iszonyatos kattogtatásokba kezdtek.
- Luck! Clairita! – hallottuk a kiabálást és egy mikrofon megállt a fejem előtt.
- Mi a véleményed a hétvégi teljesítményedről?
- Édesapád, hogy reagált az eredményedre?
- Már nyilatkozott az ifjú úr! Holnap feltehetik a maradék kérdésüket! – lépett a riporterek elé Domenico a trénerem.
Az újságírók és a riporterek nagy zsörtölődések közepette magunkra hagytak minket, miközben hálásan tekintettem az edzőmre, aki a Formula 2-es karrierem óta van velem és az FBSCI program alapján készíti el az edzéstervemet, amit édesanyám fejlesztett ki a diplomamunkájaként.
- Kösz Dom. – öklöztem vele
- Semmiség kölyök. Reggel találkozunk! Este 10-ig dugjátok ágyba! – nézett Clairire és Dantéra
- Meg lesz főnök. – kacsintott rá Dante
- Nem kell nyalizni, nem a te edződ. – morogtam
- De igaza van. Remek formában kell lenned. Máskülönben, hogyan mutatod meg, hogy nem csak a neved miatt kaptad meg az ülést. – magyarázta lágyan Clairi
- Jó nem vitázok veletek. De egy sört csak ihatok? – emeltem rájuk a tekintetem
- Csak egyet. – vágta rá a húgom
- Hú! Rosszabb vagy, mint anya. – nevettem fel
- Tudod, vigyázok rád, ahogy te is mindig rám. – kacsintott rám majd megpuszilta az arcom, mire mosolyra húzódott a szám.
- Máris jövök. Itt várjatok meg! – indultam a bokszomba majd a pihenőhelyiségemben átöltöztem.
ESTÁS LEYENDO
Túl a csúcson - Az új generáció
FanficA név az csak egy bélyeg, amivel beazonosítanak minket Leclerc, Norris, Ocon, Sainz, Ricciardo, Vettel és még sorolhatnám. Híres emberek család nevei, akik az életükben egy új szakaszba értek. De mi lesz azután, ha a mindennapokat más váltja fel? A...