22. Fejezet - Philip Gerard

286 17 3
                                    

Philip Gerard (2052. május közepe)

Vasárnap reggel nyolc óra van a Monte – Carlo-i futam napja. A tegnapi nap folyamán sikerült megszereznem a pole pozíciót magam mögé utasítva ezzel Luckast és a Georget is. Úgy éreztem ebben a szezonban szárnyalok és nem létezik számomra akadály. Különösképpen ezen a futamhétvégén. Színültig voltam telítve pozitív energiával. A lelkemet megszállta a nyugalom és a boldogság. Végignéztem a karjaimban fekvő nőn, aki békésen szuszogott. Finoman kisimítottam egy tincset az arcából, mire halvány mosoly jelent meg a szája szélében. Elmerengtem a vonásain és úgy éreztem én vagyok a legszerencsésebb férfi a földön, hogy magam mellett tarthatom. Tavaly december közepén az Abu – Dzabi futamhétvégén, mikor legutoljára találkoztunk az érzelmeim kezdtek diktálni. Olyan érzéseket ébresztett fel bennem, amiknek eddig csak a töredékét éreztem. Jött és berobbant az életembe és kihúzott a fényre. Egy olyan mély gödörből rántott ki, amiből azt hittem nem lesz kiút, azonban a lényével utat mutatott és egy olyan világot nyitott meg számomra, ahol érdemes nyitott szemmel járni. Úgy éreztem ő jelenti számomra a világot, amelyet nem akarok elengedni, de vajon én is neki? Készen áll-e arra, hogy szembenézzen a valósággal, amit a sors tartogat számunkra? Én készen álltam, de Emma Norris is?

2026. február 7-én születtem Franciaországban Rouenben. Édesapám Jean – Jacques Gerard édesanyám Pascale Gerard. Egy lány testvérem van Inez, aki két évvel fiatalabb nálam és három hónap múlva megy férjhez a középiskolai szerelméhez. 2051 elején még én is így gondoltam, azonban hatalmasat csalódtam a volt barátnőmben Cathyben. Úgy éreztem nincs kiút abból a gödörből, amibe beledobott, azonban fél évvel később a sors utamba sodort egy fiatal félig brit negyedrészt francia, negyedrészt spanyol szépséget Emma Norrist, aki atombombaként süvített végig az életemen. A szenvedélyes, gyönyörű magával ragadó nő egyszerűen levett a lábamról és megtanított arra, hogy értékeljem a világ csodálatos oldalát.
Hat éves koromban kezdtem el gokartozni és azóta vált szenvedélyemmé az autóversenyzés, amely során megismertem a legjobb barátomat Luckas Leclercet. A közös szenvedélyünk hamar összhangba hozott minket és lassan húsz éve vagyunk legjobb barátok. Támogattuk egymást és örültünk egymás sikerének. Mellettem volt akkor is, mikor úgy éreztem, hogy a világom darabokra hullott. Életet lehelt belém és tartotta bennem a lelket, miután rájöttem, hogy Cathy megcsalt. Az együtt felépített életünket le kellett húzni a wc-n, ami akár beláttam, akár nem, már három éve nem működött és csak tengődtünk egymás mellett. Leszívtuk egymás energiáit és a kezdeti szerelem, amit iránta éreztem a rég múlt homályába veszett. Őszintén megmondva hálás is lehetek, hogy vége lett a kapcsolatunknak, mivel egy kudarcra ítélt házasságba kényszerítettem volna bele magunkat. A végével nem voltam egyedül elégedett. Senki nem érdemli meg szerintem a sorstól, hogy megcsalják. Még hozzá a saját lakásában, de lenyeltem ezt a békát és sikerült tovább lépnem. Így a sors az utamba sodorta Emmát, aki a temperamentumával már elsőre levett a lábamról. Teljesen elvarázsolt és egy új univerzumot nyitott meg felém. Kezdetben próbáltam homokba dugni a fejem, azonban rá kellett jönnöm, hogy érzéseket mozgat meg bennem, amire Abu – Dzabiban döbbentem rá. Az Egyesült Arab Emírségek fővárosában, mikor megpillantottam a szívem egy új ritmust talált mellette. Megmagyarázhatatlan boldogság öntötte el a lelkem és megszállt a nyugalom. Mikor nem volt mellettem hiányzott. Próbáltam megtartani a két lépés távolságot tőle, azonban sosem tűntem el. Majdnem mindennap beszéltünk valamilyen formában, hiába nem találkoztunk és ezek a beszélgetések egy idő után a kezdeti baráti viszonyt kezdték átlépni. Végül kellő erőt éreztem, ahhoz, hogy egy futamhétvégére elhívjam. Ez a pár nap pedig teljesen meggyőzött abban, hogy nem csak testi vágy, amit iránta érzek. Igaz csütörtökön nem bírtam a megvadult hormonjaimmal, de az azt követő két napban türtőztettem magam és ezáltal teljesen megvilágosodtam, hogy beleszerettem.

Túl a csúcson - Az új generációWhere stories live. Discover now