A rész vége 18+-os jelenetet tartalmaz! (Megszokottól eltérően lehet felkavarja az idegzeteteket, csak saját felelősségre az a részlet. Külön jelzem.)
Luckas Leclerc (2049. augusztus közepe nyári szünet)
Imádtam a szezonok közti szünetet és ez ahogy idősödtem sem változott. Második évemet töltöttem a Scuderia Ferrari csapatnál és harmadik helyezett voltam a világbajnoki pontversenyben. Az első szezonomban a negyedik helyen zártam, ha így haladok idővel még a világbajnoki cím is meg lehet. Mindenkit megleptem a kiemelkedő teljesítményemmel és a céljaim egyre világosabban rajzolódtak ki a szemem előtt a karrierem tekintetében. Magánéletben viszont nem szándékoztam semmin változni. Továbbra is kicsapongó életet éltem, ami abban mutatkozott meg, hogy gyarapítottam skalplistámat, ahogy az újságírók nevezték lányok tekintetében. Alkohol szempontjából viszont igyekeztem tartani a mértéket. Főleg a szórakozóhelyeken, ahol bármilyen kompromittáló felvétel készülhet rólam. Erre édesapám és édesanyám is felhívták figyelmemet, mivel elég nagy port tudok kavarni a bulizásaimmal. Én viszont így éreztem jól magam. Nem találkoztam még olyan lánnyal, aki megfogott volna hosszú távon, amit nem is bántam. Egyelőre a kötöttség nem szerepelt a listámon egy nő tekintetében sem.
Kivettem a szekrényemből még egy pólót és az utazótáskámba dobtam. Pár hete vettem meg az első lakásom Monte – Carlo egyik negyedében. Úgy éreztem ideje, hogy elköltözzek a családomtól. Még nem sikerült véglegesen átköltöznöm, mivel pár bútordarabom még nem érkezett meg. Így célszerűbbnek találtam, hogy addig is itthon lakjak. Édesanyám addig is teljes bedobással gondoskodik rólam is a testvéreim mellett. Kivettem a farmerom és beraktam a táskába.
- Hány szett ruhát csomagolsz? – érdeklődte Matteo, aki a forgószékemben ült
- Minden napra egyet, ha elfogy hazahozom kimosatni. – világosítottam fel
- Édesanyád elkényeztet. – nevetett fel
- Végtére is én vagyok a legidősebb fia. – vigyorogtam rá
- Csodálom, hogy eddig nem költöztél el. Én tizennyolc évesen szedtem otthonról a sátorfám. – fűzte hozzá a legjobb barátom Philip, akit gyerekkorom óta ismertem.
A francia származású pilóta a Scuderia Toro Rosso színeiben versenyzik harmadik éve. A paddockban az a hír járta, hogy Max Verstappen, aki a Red Bull Racing csapatfőnöke össze akarja olvasztani a két csapatot költségvetési szempontból. Phil már nyugodtan hátradőlhetett, mivel 2054 – ig írt alá a csapatnál. Még a gokartos időszakomban ismertem meg és hatéves koromtól kezdve nagyon jó barátok lettünk. Ő tudta minden titkomat és ismerte az összes rigolyámat Dante mellett. Dantéval ellentétben, aki kiegyensúlyozott boldog párkapcsolatban él a húgommal Clairivel egy éve, ő egy ördögi kerékben tengődik. A barátnőjét az év elején jegyezte el abból a célból, hogy a kapcsolatuk jóra forduljon. Azonban semmi változás nem történt a kapcsolatukban. Cathy továbbra is féltékenykedett és mindenben szabályozni akarta az életét. Ezen felül pedig mindig azt szajkózta, hogy Philip sosem törődik vele igazán. Pedig mindent megtett a félig olasz félig spanyol származású nő iránt. Nagyon sok dolgot elnézett neki még azt is, hogy éjszakákon át a tanulótársával Frankkel tanult a vizsgáira. Nekem volt egy sejtésem, hogy nem csak tanulnak. Egyszer említettem Philnek, de ő lezárta annyival, hogy nem könnyű űrhajós mérnöknek tanulni. Tiszteletben tartottam és lezártam ennyivel a barátnőjét érintő témát.
- Cathy nem tud velünk jönni Mohéliba. – nyögte Phil
- Ugye nem mész haza? – néztem rá kimérten
- Bejött neki valami NASA-s projekt. Washingtonba kell utaznia. – válaszolta
- Akkor oda mész? – érdeklődte Matteo
- Azt írta menjek veletek. – emelte fel a telefonjából a fejét – Furcsa, hogy nem akadékoskodik. – húzta meg a száját
- Reggel még azon panaszkodott, hogy velünk jössz bulizni. – fűztem hozzá
- Nem lehet rajta kiigazodni. Nem is érdekel. – dobta a telefonját az ágyamra
- Kitűztétek az esküvő időpontját? – kérdezte Matteo
- Abban egyeztünk meg, hogy jegeljük a témát, amíg le nem diplomázik. Az pedig két év múlva lesz. – világosított fel minket
- Addig még bármi megtörténhet. – vigyorogtam rá
- Hátha pozitív irányba változik. – bizakodott
Hallottam, hogy a nappaliból újra felcsendül a zene. Pitbull egyik száma dübörgött az alsó szinten, így tudtam, hogy a húgom tizenhat éves barátnője Emma, aki a keresztapám lánya átjött hozzánk. Ilyenkor a földszinten kész életveszély a két energiabomba lány mellett megmaradni.
- Ideje szerintem lelépnünk. – cipzáraztam össze az utazótáskám
- A húgodnak talán valami új versenye lesz? – érdeklődte Matteo a latinos ritmusra utalva
- Nem tudok róla, hogy stílust váltana. – húztam meg a szám
- Ez messze áll a break és a hip – hoptól. – tette hozzá Matteo
- Az tuti. Biztos itt van Emma. – világosítottam fel majd kiléptem a szobámból.
Közvetlenül mögöttem jött Matteo és Phil, aki továbbra is a telefonjának szentelte a figyelmét, miközben Matteo finoman irányítgatta nehogy elessen a saját lábában.
YOU ARE READING
Túl a csúcson - Az új generáció
FanfictionA név az csak egy bélyeg, amivel beazonosítanak minket Leclerc, Norris, Ocon, Sainz, Ricciardo, Vettel és még sorolhatnám. Híres emberek család nevei, akik az életükben egy új szakaszba értek. De mi lesz azután, ha a mindennapokat más váltja fel? A...