38. Fejezet - Dante Ocon

270 20 0
                                    

A rész 18+-os jelenetet tartalmaz

Dante Ocon (2053. július közepe)

A holland nagydíj után Clairivel hazarepültünk Monte – Carloba. A harmadik szezonom a MotoGP király kategóriájában nagyon jól alakult. Negyven ponttal vezettem a világbajnokságot a Yamahával. Úgy éreztem, hogy az álmaim, amit kitűztem a karrierem során, hogy világbajnok legyek, egyre világosabban rajzolódik ki körülöttem. Az ágyban feküdtem Clairi mellett, aki a mellkasomon szunyókált. Megszerezte a múlt hónapban a sportpszichológusi diplomáját a koreográfusi oklevele mellé. A szakdolgozatában összevetette a pszichológusok munkáját a Forma 1 és a MotoGP világában. Mindenkit lenyűgözött vele az egyetemen és több sportújság is utalt a munkájára. A szakemberek elismeréssel nyilatkoztak a dolgozatáról és kiemelték az alaposságát, de mit is várhatnának Charles Leclerc lányától, aki a tanulmányai során, mindig a tökéletességre törekedett.

Kisimítottam az arcából egy kósza tincset, mire halvány mosoly jelent meg a szája szélében. Az apró gödröcskék táncot jártak az arcán, mint ahogy ő szokott a táncparketten. A szemhéjai megremegtek majd lassan felemelkedtek. A szürkéskék tekintetébe bámultam, amivel mindig megdobogtatta a szívem és olyan érzéssel töltött el, hogy én vagyok a legszerencsésebb férfi, hogy mellettem tudhatom.
- Jó reggelt. – csókolt meg
- Neked is szívem. – simítottam végig az arcán, mire lecsukta a szemét
Elmerült az érintésemben majd megmozdította a kezét és beletúrt a hajamba.
- Mióta vagy fent? – játszadozott a tincseimmel
- Fél órája. Néztem, ahogy alszol.
- Hány óra van?
- Nem rég múlt tizenegy. – világosítottam fel
- Jól elaludtunk. – nevetett fel
- Ránk fért a pihenés. Hajnalban értünk haza. – emlékeztettem az esti bulira, amiben a barátainkkal voltunk.
Tegnap este hat órakor találkoztunk Emmával és Phillel az egyik kedvenc éttermünkben majd elmentünk a Viragebe szórakozni, ahol találkoztunk Luckassal. Clairi és Emma önfeledten mulatoztak a táncparketten, míg mi Phillel szemmel tartottuk őket. Luckas szokásosan az este folyamán összeszedett egy lányt majd éjfél környékén elhagyta a szórakozóhelyet. Phillel jókat derültünk a lányokon, ahogy a hip – hop, break és a balett mozdulatokat váltogatták. Emma annyira elemében volt, hogy különböző piruetteket adott elő elektronikus zenére. Clairi pedig ezeket break mozdulatokkal egészítette ki. Gyerekkorom óta jókat szórakoztam rajtuk, mikor kibújt belőlük a bohóckodás. A különböző táncstílusuk egybegyúrva egy teljes egészt alkotott. Phil az este folyamán meg is jegyezte, hogy sosem látott még olyat, hogy egy állóspárgából átmenjen valaki hídállásba majd ismét állóhelyzetbe és a partnere köríves forgást tesz a levegőben a lábával befejezésként.
- Elég érdekes mozdulatokat fejlesztettek ki együtt. – nevettem fel
- Végtére is mindegyiküknek az egyik szerelme a tánc.
- Az már biztos. Clairinek a lételeme. Mellette nekem is el kellett sajátítanom pár lépést, de azok csak alapok.
- Sosem zavart, mikor klipben szerepelt vagy valami fotózáson, hogy hozzányúlnak? – kíváncsiskodott
- Kezdetben igen majd hozzászoktam. Szerencsére a break nem éppen egy páros tánc. Az intimitás egyáltalán nem jellemző rá, inkább párbajoznak egymással. A hip – hop az viszont más. Sosem adott arra okot, hogy féltékenykedjek. A srác, akivel több klipet forgatott együtt pedig sosem nyúlt úgy hozzá, hogy letaperolta volna.
- Finora gondolsz? – érdeklődte
- Talán ismered? – néztem rá meglepetten
- A húgom férje. – nevetett fel
- Inez ugye? – gondolkodtam Fino feleségének a nevén, akivel tavaly házasodtak össze.
- Igen. Ő versenytáncolt régebben. Főleg hip – hop és latintánc. Egy verseny alkalmával ismerte meg Párizsban még középiskola alatt. Nem is tudták, hogy egy művészeti suliba járnak.
- De Fino az olasz nem? – kérdeztem tőle
- Félig francia. Az édesapja olasz, az édesanyja francia.
- Érdekesek ezek az európai vérvonalak. – húztam félmosolyra a szám
- Nekem mondod? Vérbeli francia vagyok. Emma félig brit, negyedrészt francia és spanyol.
- Clairi félig monacói és olasz. Ellentétben én már keményebb vagyok. Mondhatom, hogy félig francia vagyok, mivel édesanyám és édesapám is félig azok. Negyedrészt viszont olasz és spanyol.
- Nemzetközi találkozó egyesül a vérvonalaitok által. – nevetett fel
- Így is mondhatjuk. – értettem vele egyet
- Izgulsz az esküvő miatt? – érdeklődte majd lerakta az üres söröskorsóját a pultra
- Kicsit. Sikerült mindent elintéznünk és kevesebb, mint egy hónap van hátra. Őszintén Clairit bármelyik nap feleségül venném, de tudom, hogy nagy esküvőt akar. A nyitótáncunk - sóhajtottam egy hatalmasat - haver, nem gondoltam volna, de feladja a leckét. – nevettem fel
- Végtére is egy nemzetközileg elismert táncos lesz a feleséged, aki több éve uralja a táncvilágát.
- Ne is mondd! – raktam le az üres korsóm – A legutóbbi Red Bull One BC-n azt hitték megfogják. A döntőben viszont előhúzta a kalapjából az új figuráját és mindenkit lenyűgözött vele.
- Em mesélte, hogy egy új forgást talált ki.
- Igen. A köríves forgását, ami a védjegyévé vált mindenki ismeri. Újat kellett mutatnia a bíráknak és a versenyzőknek. Így jött az, hogy a kezén megtámaszkodik forog a lábaival körívben és váltogatja a kezeit.
- Láttam róla a videót. Kemény állóképessége van.
- Néha úgy érzem engem is lepipálna teljes testes edzésekben, de ilyenkor felszívom magam és tovább motivál. Hatalmas kitartása van. Nem tudom, hogy mikor vonul vissza. Emlegette, hogy esküvő után majd babát szeretne.
- Végtére is a feleséged lesz.
- Igen, de azt nem mondta, hogy mikor. Tudom, hogy nagyszerű anya lenne, de a karrierje nagyon fontos számára és nem tudom képes lenne-e a fenekén megmaradni. Hiperaktív személyiség és gyerekkorához képest nagyon le van higgadva. Ha nem jött volna a tánc Luckassal tuti megfojtják egymást. Mindig én voltam a békebíró. – nevettem fel, ahogy eszembe jutott a gyerekkorunk. Sokszor kellett Clairit Lucktól távol tartani, mert piszkálta. Velem viszont mindig a higgadtabb oldala mutatkozott meg, ezért is alakult ki köztünk olyan mély és szoros kapocs közvetlen hároméves korunktól kezdve. A kellemetlenségek elkerülése miatt sok időt töltött nálunk Clairi vagy én náluk. A tánc hatéves kora óta van jelen az életében és ennek ellenére a pörgőssége még amellett is megmutatkozott.
- Kiszáradtam. – huppant le mellém Clairi és lágyan megcsókolt
- Nekem mondod! – nevetett fel Emma, ahogy helyet foglalt Phil mellett. – Energiabomba vagy, mint mindig. Dante, hogy bírod?
- Te se panaszkodhatsz babám. Kibújt belőled most minden. – kacsintott rá a menyasszonyom
- Valaki húz magával. – fordult felé ragyogó mosollyal

Túl a csúcson - Az új generációWhere stories live. Discover now