24. Fejezet - Dante Ocon

281 22 0
                                    

Dante Ocon (2048 október vége)

A sepangi futamhétvége után a repülőút nagy részét végigaludtam. A versenyen harmadik helyen végeztem, így harminc ponttal vezettem a világbajnoki pontversenyt. Ez volt a második évem a MotoGP 2 kategóriában és a célom az volt, hogy a király kategóriában versenyezhessek a MotoGP-ben. További egy évre írtam alá a jelenlegi csapatomnál és reménykedtem benne, hogy azután a 2050-ben kezdődő szezont a király kategóriában kezdhettem, amelyre nagyon jó esélyem volt. Izgatottan szálltam le Monte – Carloban a repülőgépről. Az edzőm Josh vitt haza kocsival. Az üres lakás szinte megnyugtatólag hatott az idegeimre. Édesanyám éppen a kórházban dolgozott. Édesapám pedig a következő szezonommal kapcsolatban egyeztetett a szponzoraimmal Londonban a csapatom székhelyén. Még egy futam volt hátra a szezonból, amely után még két hét tesztelés következett. Végül pedig a megérdemelt pihenés egészen február elejéig, amikor ismét kezdődik a tesztidőszak majd a szezon március elején. Felvittem a bőröndöm a szobámba majd írtam egy cetlit és a hűtőre raktam. Átmentem Riához majd jövök. D.
A lábamra húztam a bakancsom és felvettem a kabátom. Bezártam a bejárati ajtót és elindultam a pár házra arrébb lakó Leclerc család otthona felé. Alig vártam már, hogy a barátnőmet a karjaimban tartsam, akit már szerda reggel óta nem láttam élőben. Ő Rómában volt egy klipforgatáson a közelgő Red Bull One BC táncpárbaj verseny miatt. Délelőtt folyamán értek haza, most meg már elmúlt egy óra is. Csengettem a kétszintes családi ház bejáratában majd megtöröltem a lábam a lábtörlőben.

- Helló haver! – veregetett vállon Luck
- Szép győzelem volt. – vigyorogtam rá
- Gratula a harmadik helyhez. – mosolygott rám és beengedett a házba – Kérsz valamit?
- Ria? – érdeklődtem
- Szobájában van. Szerintem alszik, ebéd óta nem is láttam. – világosított fel – Mikor érkeztél? – léptünk be a konyhába
- Körülbelül egy órája.
- Kérsz? – mutatta felém a narancslés üveget
- Tölthetsz egyet.
Elővett két poharat majd leültünk az asztalhoz. Odaadta a kitöltött narancslémet.
- Köszi. – kortyoltam bele a hideg italba – Olyan csendes a ház. – jegyeztem meg
- Apa haza se jött. Maranelloba utazott egyeztetni az utolsó két futamra. Anya az eredményeinket összegzi és beviszi a központi rendszerbe. Nick még tesztelni van Barcelonában. Írt neked Emma?
- Mivel kapcsolatban? – kérdeztem
- Liri.
- Történt valami? – kérdeztem idegesen
- Leon. – húzta meg a száját Luckas
- Világosan elmagyaráztam neki, hogy a közelébe ne menjen! – hadartam idegesen
- Nyugalom.
- Miért nem szóltatok?
- Én is csak ma tudtam meg. Délelőtt értem haza nemsokkal Clairiék előtt. Megebédelt majd mondta, hogy pihenésre van szüksége. Emma elmesélte, hogy Leon is ott volt a forgatáson.
- Történt valami? – kíváncsiskodtam
- A húgom melletted megerősödött. – nézett rám határozottan – Köszönöm.
- Mire célzol? – érdeklődtem
- Clairi büszke nőként viselkedett az egész hétvége során. Leon párszor kihozta a sodrából, de nem törte meg.
- Akkor ezért volt olyan furcsa pénteken.
- Igen. Em átküldött egy videót, amit a forgatás közben titokban készített. – vette elő a telefonját és megnyitotta a galériáját. A telefon képernyőjén a barátnőm fekete piros szerelésben volt látható és előtte Leon táncolt, mintha párbajoznának, közben pedig Atika Patum – Atikapatum című száma szólt. Leon mellkason lökte Clairit, amire ökölbe szorult a kezem. Minden koncentrációmat bevetettem, hogy a képernyőn folyó történteket felfogjam. Ria hirtelen lendületet vett, ahogy szokott a forgórúgásos mozdulatakor és pofán rúgta Leont, aki elterült a földön.
- Baszki. – nyögtem és egy büszke mosoly jelent meg az arcomon
- Így jársz, ha Clairi Leclerccel szórakozol. – nevetett a kamerába Emma és vége lett a felvételnek.
- Kösz tesó, hogy erőssé teszed. – nézett rám hálásan Luckas – Évekkel ezelőtt sosem gondoltam volna, hogy az én kicsi törékeny húgom érzelmileg készen fog állni a való világ akadályaira. Úgy gondoltam, hogy apám túlságosan is félti és a túlzott aggodalmaskodása vissza fog ütni. Te pedig mindig mellette voltál legjobb barátjaként és vigyáztál rá, hogy ne fogjon fel szinte semmit a világ durvaságából, ami az ő lelkének árthat. Azonban Clairi is belekóstolt az igazi életbe és annak kegyetlenségébe.
- Szerencsére nem lett nagy gond. – húztam meg a szám és eszembe jutott az a délután, amikor Leon erőszakoskodott vele.
- Igen, mert te valami folytán megérezted. Nem tudom mi köt benneteket össze gyerekkorotoktól fogva, de én kezdettől fogva láttam. Tudtam, hogy ti majd felnőttfejjel egymás mellett fogtok kikötni. Túlságosan is jól ismerlek mindkettőtöket. Hálás vagyok neked, hogy ezt hozod ki belőle. Te vagy a legjobb barátom és testvéremként szeretlek. Tudom ez nyálasan hangzik. – nevetett fel
- Főleg a te szádból. – vigyorogtam rá
- Igen a macsó férfi érzelgősködik. Kérlek vigyázz rá továbbra is! – nézett rám határozottan
- Az utolsó lélegzet vételemig. – mosolyogtam rá
- Köszönöm. – veregette meg a vállam

Halkan kopogtam kettőt a fehér beltéri ajtón. Nem jött válasz, így igyekeztem hangtalanul lenyomni a kilincset majd óvatosan becsuktam magam mögött az ajtót. A barátnőm a jobb oldalára fordulva egyenletesen vette a levegőt háttal az ajtónak. Lágyan elmosolyodtam magam majd óvatosan bemásztam mögé az ágyba átöleltem és a hajába szippantottam, ami megnyugtatásképpen hatott rám. Megpusziltam a feje búbját, amire egy halvány mosoly jelent meg az arcán.
- Dan. – hebegte
- Aludj csak kicsikém! – húztam óvatosan a karjaimba
- Szeretlek. – motyogta álmában
- Mindennél jobban. – suttogtam a fülébe

Fél óra múlva érzékeltem, hogy lassan mocorogni kezd a karjaimban. Éreztem, hogy megfordult, így kinyitottam a szemem és az ő szürkéskék tekintetébe meredtem, ami először meglepődött volt majd pislogott párat és vidámmá változott.
- Szia. – mosolyogtam rá és hirtelen megcsókolt majd ledöntött a hátamra
A lábait átemelte a derekamon és vadul falni kezdte a számat, amire az ösztöneim életre keltek. Pár perccel később a csókját puszikba vezette át, amire mosolyogni kezdtem ő pedig nevetni.
- Akkor nem álmodtam, hogy bebújtál mögém.
- Nem akartalak felébreszteni. – szabadkoztam
- Elbóbiskoltam. – vallotta be
- Hallottam mozgalmas volt a forgatás. – simítottam végig a hátán, miközben a mellkasomon pihentette a fejét
- Mire gondolsz? – nézett a szemembe
- Hallottam pár dolgot.
- Megölöm Emmát. – forgatta meg a szemeit
- Luck megmutatta a videót. Büszke vagyok rád. Én se csinálhattam volna jobban. – nevettem fel, ahogy eszembe jutott Leon képe
- Csak megvédtem magam. – puszilt meg
- Jól tetted. Minden rendben? – kérdeztem tőle pár másodperccel később
- Igen, csak felkavart ez a hétvége. Már az első pillanatban behúztam volna neki. Olyan harag tombolt bennem, hogy alig bírtam kordában tartani.
- Ez volt pénteken?
- Igen. Vasárnap pedig végre revansot vehettem. Még orrba is vágtam a végén. – vigyorgott rám
- Hú, erről nem is tudtam. Nekem is félnem kéne. – kacsintottam rá mosolyogva
- Neked sosem. Kivéve, ha megcsalnál. – húzta meg elgondolkodva a száját
- Arra sosem kerül sor. – csókoltam meg – Mindennél jobban szeretlek.
- Mindennél jobban szeretlek.

A szenvedély fellobbant közöttünk, azonban most sem mentünk tovább a pettingnél. Egyre jobban ismertük meg a másik testét és nem féltünk a másik tudtára adni, hogy mivel tudja a vágyunkat még jobban kielégíteni. Készen álltam volna arra, hogy tovább lépjünk ő azonban még várni akart és ezt tiszteletben tartottam. Élveztem, hogy más módon elmerülhettek a testében és a gyönyör hullámait meglovagolhatom vele.
- Hamarosan ideje lenne tovább lépnünk. – bújt hozzá a meztelen mellkasomhoz
- Nem akarlak siettetni. – pusziltam meg a homlokát
- Holnap beszélek anyával, hogy menjünk el orvoshoz.

Sziasztok!

Meghoztam a huszonnegyedik fejezetet. 😊

Jövő hét kedden hozom a következő részt, amely során folytatódik Dante és Clairi szála😊 Most egy picit az ő történetük kerül középpontba.

Remélem, hogy tetszett nektek ez a rész, ha igen kérlek hagyj magad után egy kommentet ✉️ és vote-ot! Üzenhettek is számomra, amire ha időm engedi válaszolok.

Sokat jelentene számomra ha tudnám a véleményeteket. 🥰😘

írói instagram fiókom: https://www.instagram.com/rikutokiki/
Illetve a facebookos írói profilom: https://www.facebook.com/konyvei.rikutoki.9

Az éppen aktuálisan megjelenő részből idézetmorzsát töltök fel.

Túl a csúcson - Az új generációWhere stories live. Discover now