60. Fejezet - Külön kiadás

261 13 2
                                    

Netflixes interjú részletek Charles Leclerc – A Vörös Titán (E/3)

Főtudnivalók:

Cím: Charles Leclerc – A Vörös Titán

Alkotó és forgalmazó: Netflix

Vezetőrendező: Victor Hardie
Rendező:            Thomas Routh
                             Christopher Martin
Producer:           Samuel Ford
                             Felix Levi
Operatőr:           Paul Edward
                             Klaus Shuller
Riporter:            Scott Veyres

Vezetőrendező: Victor HardieRendező:            Thomas Routh                             Christopher MartinProducer:           Samuel Ford                             Felix LeviOperatőr:           Paul Edward                             Klaus Shul...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2054. szeptember első hétvégéje Spa, Belgium. A legendás versenypálya, amely 1950 - től 1970 - ig, majd 1983 - tól látja vendégül a Forma 1 Száguldó Cirkuszát. Charles Leclerc a 2018 – tól a 2035 – ig tartó Forma 1-es karrierje során tizenkét győzelmet zsebelt be ezen a pályán. 2019 -től egészen 2025 - ig megállíthatatlan volt és senki nem tudta megtörni a győzelmi sorozatát. Hét egymást követő szezonban nyerte meg a belga nagydíjat. Olyan rekordot állított fel a Forma 1 történelem könyvébe, amelyet eddig senkinek nem sikerült megdönteni és lehet, hogy sosem, de nem csak Spa. A karrierje során tíz világbajnoki címet és tizenhat konstruktőri címet zsebelt be 2022 – től a Scuderia Ferrari színeiben, ahol a becenevét kapta Xavier Marcostól egykori mérnökétől, majd csapatfőnökétől. 2022 – ben Sebastian Vettellel egykori csapattársával, majd mérnökével lerakták az első mérföldkövet, amelyet 2023 – tól Lando Norrissal a gyerekkori legjobb barátjával egészen a visszavonulásukig folytattak. Charles Leclerc egy legenda a Forma 1 – ben, aki egyben az országának Monaconak a büszkesége. A vörös fehér zászlók a karrierje során bőszen lengedeztek a vörös fekete paripát ábrázoló Ferraris lobogók mellett. Sok mindent el tudunk róla mondani, hiszen a karrierjét és az életét a kamerák körbe vették. 2022 – ben talált rá élete szerelmére, az edzője Amy Sofia Clucher személyében, akit 2025. augusztus 9 – én vett feleségül. Három gyermekük született elsőként Luckas, aki 2048 – tól versenyzik a Scuderia Ferrari színeiben. Középsőként Clairita, aki Esteban Ocon fiának Dante Oconnak lett a felesége. Tinédzserkorától kezdve pedig nemzetközileg elismert break táncos. A legfiatalabb gyermekük Nickolas, aki 2053 – tól a GT kategóriában kezdett el versenyezni a Scuderia Italy csapatánál. Harmonikus családi élet, eget rengető sikerek. Tíz éve a Scuderia Ferrari Forma 1 – es team csapatfőnöke, ahol a sikereit elérte. Láthattuk rengeteg oldalát: a kiszámíthatatlant, a kiegyensúlyozottat, a bohókást, a családapát, a szerető férjet, a mindenre elszánt versenyzőt, az igaz barátot. Charles Leclercet csak úgy emlegetik, hogy a Vörös Titán, aki egy új korszakot alapozott meg a Forma 1 – ben utat mutatva a generációknak a karrierje és magánélete tekintetében.

- 3,2,1 Kamera forog! – Netflix főrendező (Victor Hardie)
- Hogy is kell ezt fogni? – forgatta meg Luck a kezében a csapótáblát és összezárta a két felét vigyorogva – Felvétel!

Túl a csúcson - Az új generációWhere stories live. Discover now