35. Fejezet - Philip Gerard

192 20 1
                                    

Philip Gerard (2053.február előszezoni teszt időszak)

A falnak támaszkodva találtam, ahogy meglátott elindult a park felé, ahová követtem. Leültünk egy eldugott helyen.
- Miről akartál beszélni? – érdeklődtem tőle
- Beszéltem Emmával és felvázolta a terveit. – kezdett bele – Mik a tieid? –emelte rám a tekintetét
- Mindennél jobban szeretem. Egyszerűen úgy érzem magam mellette, hogy érdemes élni. Tudom, hogy úgy tűnik, hogy rohamléptekben haladunk.
- Az biztos, hiszen mondhatjuk összeköltöztetek. Húsz éves és hiába tapasztalt már meg sok mindent, szeret hirtelen dönteni.
- Bizonyos helyzetekben igen. – értettem vele egyet
- Látom az összhangot köztetek, amiről Jemma beszél, de úgy érzem nagyon fiatal még. Nem akarok ellene beszélni, de ismered milyen heves és néha kiszámíthatatlan.
- Úgy ismerem akár a tenyeremet. Ez alatt a három hónap alatt, amíg együtt laktunk minden rigolyáját volt időm megismerni, ahogy ő is az enyémeket. Mást én ezekkel őrületbe kergettem, ő csak jót derült rajta. Tudtam jól, hogy ez a három hónap sorsfordító lehet a kapcsolatunkban. Az elején nem is gondoltuk, hogy így fog alakulni. Mindketten meglepődtünk azon, hogy hirtelen egyre több cucca került hozzám.
- Táskával ment haza. – világosított fel mosolyogva
- Sejtettem. Egy teljes szekrényt elfoglalt a ruháival. Ne értsd félre! Örülök neki, mert azt bizonyítja bízik bennem. A saját életemnél jobban szeretem a lányodat. – néztem határozottan a szemébe
- Tudom. Csak egy dolog foglalkoztat és hiába próbálom elengedni valahogy nemsikerül. – sóhajtott egy hatalmasat
- Mi? – kérdeztem lágyan
Tudtam, hogy őszintén elfogja mondani. Nagyon sokat beszélgettünk Emmáról, mióta megismertem. Nyíltan felvállaltam neki az érzéseimet tavaly március óta, amikor is tudatosult bennem, hogy többet érzek, mint barátság. Mióta pedig összejöttünk tudja jól, hogy szerelmes vagyok a lányába és bármit megtennék azért, hogy boldog legyen.
- Nemrég töltötted be a huszonhetet. – bólintottam megerősítésképpen – Én huszonhét éves koromban jutottam el arra a pontra, hogy meg akarok állapodni,mivel megismertem Jemmát. Nagyon hamar összeköltöztünk, mivel november végén ismertem meg. És mondhatjuk a szezon után közvetlenül össze is költöztünk, amit januárban tettünk hivatalossá. Hatalmas léptekben haladtunk. Előtte csak egy komoly kapcsolatom volt. Igazi kicsapongó életet éltem, mint Luckas. Kitomboltam magam. Jemma derült égként villámcsapásként bukkant fel az életemben és csak azt éreztem, hogy meg kell szereznem magamnak. Nem úgy, mint egy trófeát vagy egy nőt egy éjszakára, hanem vele akartam leélni az életem.Összeköltözni, összeházasodni, majd jönnek a gyerekek. – hallgatott el majd nagy levegőt vett és folytatta – Több kisebb nagyobb akadállyal néztünk szembe ezalatt a huszonhat év alatt. Más már biztos elhajtott volna a sunyiba, de ő nem. Kitartott mellettem, bízott és teljes szívéből szeretett, ahogy most is. Te szereted-e annyira a lányom, hogy vakon megbíz benne?
- Célzol valamire pontosan? – érdeklődtem
- Nekem az első komoly barátnőm egy Kathy nevű lány volt, ahogy bekerültem a Forma 1-be nemsokkal azután lett vége a kapcsolatunknak. Ő volt mindenben az első számomra. Kathy felbukkant 2028-ban a Monte – Carlo-i futamhétvégén. Az a pár nap nagyon próbára tette a kapcsolatunkat Jemmával. Első nap megcsókolt. Vasárnap a futamot követő bulin együtt ittam vele és Charral. A második felesembe drogot kevert. – nézett rám kimérten. Csendben figyelmesen hallgattam a volt Scuderia Ferrari pilótát, aki olyan titkot osztott meg velem, amit valószínűleg a barátain és a feleségén kívül senki nem tudott – Annyira kiütött a cucc, hogy nem tudtam magamról. Hallucináltam, Kathyre, azt hittem, hogy Jemma. Mielőtt olyan történt volna a feleségem észrevett és megállította. Kimért és nyugodt maradt végig. A barátaim kanalaztak össze a földről és Esteban felesége Elena adta az utasításokat, hogy mit csináljanak velünk, hogy ne kerüljünk kórházba Charral. Jemma nem törődött semmivel, csak azzal, hogy én jól legyek. Igaz bemosott Kathynek, de érthető volt. – mosolygott rám, amire a szám megmozdult felfelé – Az estét Charék akkori lakásán töltöttük. Másnap mindent elmeséltek. Azt hittem Jemma ott adja ki az utam és mindennek vége. Ő mégis annyit mondott: Nem voltál ura a tetteidnek Lan! Aznap este kértem meg kezét. Tudtam, hogy ennél jobb alkalom nem lesz és mellette akarom leélni a maradék életemet. – fejezte be a mondandóját
- Nem semmi történet. – húztam meg a szám – Gondolom arra vagy kíváncsi én mit tettem volna Jemma helyében.
- Pontosan. – emelte rám határozottan a tekintetét
- Tuti, hogy bemosok a csávónak és lehet péppé is verem, de Emmát sosem hagynám el emiatt. Ti is gyorsan haladtatok, így biztos átérzed, hogy az elején volt bennem félelem. Főleg, hogy a volt barátnőm, milyen csúnyán elbánt velem. Hagytam időt magamnak, hogy túl tegyem magam rajta. Őszintén, amikor először megláttam Emmát, úgy éreztem én ezt a lányt ismerem. Érdekes, hogy hiába Luckas a legjobb barátom korábban sosem találkoztunk. Láttam róla képet náluk, de csak futólag. Mikor először találkoztunk nem is tudtam, hogy köze van Luckashoz. Csak annyit tudtam, hogy meg akarom ismerni. Iszogattunk, táncoltunk, jókat beszélgettünk majd megjelent Luckas. Gondolom nem mesélte a lányod, hogy nem ismerte fel.
- Mit csinált vele? – kérdezte kimérten
- Semmi komolyat. A fülébe suttogott majd Emma felismerte a hangját. Mikor megláttam, hogy megmerevedik és szinte jéggé fagy a kezem automatikusan ökölbe szorult. Képes lettem volna beverni a legjobb barátomnak a szórakozóhelyen. Azt hittem kihasználta a lányod. Pedig csak ismerték egymást. Később pedig rengeteget beszélgettünk egymással. Nem akartam elengedni, mert tudtam, hogy nekünk dolgunk lesz még egymással. Olyan érzéseket hozott felszínre belőlem a tavalyi szezon elején a telefon és videóbeszélgetések során, hogy amit Cathy iránt éreztem azok teljesen eltörpültek. Bármit megtennék érte Lan. Teljes szívemből szeretem és vakon megbízok benne. Tudom, hogy félted, de tőlem nem kell. Tudom most arra gondolsz, hogy hét évvel vagyok nála idősebb és én már a családalapításon gondolkodhatok. Igen néha egy röpke pillanatig eljátszok a gondolattal, de szeretném, hogy még éljen. Nem mondom azt, hogy a közeljövőben nem fogok odamenni hozzád, hogy szeretném feleségül venni a lányod.
- Még várj egy kicsit vele még két és fél év hátra van neki az egyetemből. – mondta kimérten
- Tudom. – bólintottam megerősítésképpen
- Folytassad csak. – köszörülte meg a torkát
- Idővel biztos megkereslek vele, de nem akarom megijeszteni. Fiatal még és ha lehet azzal szembesül húsz évesen, hogy gyűrűt akarok az ujjára húzni, félek, hogy elutasítana.
- Biztos, hogy nem mert mindennél jobban szeret téged. Sosem láttam még ilyennek pasi mellett. Azt tudom mondani, hogy tényleg szeretitek egymást.
- Jó ezt tőled hallani. – mosolyogtam rá majd folytattam – Feleségül venni, azután nem egyből fogom, miután megkértem tőled. Idővel mikor látom, hogy készen áll rá. - néztem határozottan a szemébe
- Köszönöm, hogy ilyen őszinte voltál velem. – mosolygott rám lágyan
- Mint mindig. Szeretek nyílt lapokkal játszani.
- Kicsit sokként ért az eljegyzés szó. – túrt bele nevetve a hajába – Nem rég volt még pelenkás. Azt hittem egy ideig nem kerülök hasonló helyzetbe, mint Char, de úgy látszik tévedtem és igaza lesz.
- Megnyugtat, ha megvárom a huszonegyedik születésnapját? – érdeklődtem tőle mosolyogva
- Legalább, akkor már több, mint egy éve együtt fogtok élni. – tette a vállamra a kezét
- Hozzám költözhet? – kérdeztem izgatottan
- Igen, erről akartam veled beszélni, csak komolyabb vizekre eveztünk. – nevetett fel, ahogy a bokszutca felé sétáltunk. Messziről láttam Luckast és az édesapját Charlest felénk közeledni.

- Minden rendben? – kérdezte tőlem a barátom, ahogy odaértek hozzánk
- Persze. Emma hozzám költözhet. – mondtam neki boldogan
- Szuper. – tette a vállamra a kezét – Keresztapu jól vagy? – érdeklődte tőle
- Igen. – rázta meg a fejét
- Mit mondott neked Philip? – érdeklődte tőle Char
- Meg akarja majd kérni a lányom kezét. – mondta a szemébe nézve
- Mondtam, hogy készülj fel rá lelkileg. – tette a vállára kezét vigyorogva
- Igen. – húzta meg a száját – Talán addigra fel fogom dolgozni. – mosolygott rám
- Végülis, te neked is be kell állnod a sorba. Az én kicsikém ez évben férjhez megy. – vigyorgott rá
- Ha te megbarátkoztál vele, akkor én is. – fújta ki a levegőt
- Végtére is. Te mondtad mindig, hogy te vagy a lazább apuka. – nevetett fel
- Az igaz. Jól van Phil. – tette a vállamra a kezét – Ha elérkezettnek látod az időt beszélj velem és Jemmával.
- Köszönöm. – mosolyogtam rá, miközben megpaskolta a hátam
- Pezsgőt bonthatnékom támadt. – nevetett fel Luckas
- Miért? – kérdezte az édesapja
- Bírom a húgom leendő férjét és Emma pasiját is. Felfogjátok ezt ép ésszel, hogy anyumat nem számítva, az életemben a két legfontosabb nő szerelmének nem akarom beverni a képét?
- Nehéz, de átérzem Luck. Átestem rajta és azt mondom a húgaim is nagyon jól választottak. Náluk jobb sógort a világon elképzelni nem tudnék. – mondta Lando
- Én sem majd náluk. – vigyorgott rám Luckas
- Kösz tesó, de Lando és Jemma áldása kell majd. – emeltem Lanre a tekintetem
- Bizony. Picit még reménykedem, hogy odébb lesz, de mindenesetre az ajtóm nyitva áll előtted. – tette a vállamra a kezét
- Köszönöm. – ejtettem felé egy fülig érő mosolyt.

Sziasztok!

Meghoztam a harmincötödik fejezetet. 😊

Phil és Lan őszintén beszélgettek. Lan bepillantást adott a múltjába Philnek ezáltal is a bizalmáról biztosította. A sokkos állapot viszont most sem maradt el Lan részéről 😅

Csütörtökön hozom a következő részt, mivel jövő héten nyaralni leszünk párommal és nem tudok majd publikálni.

Ha minden a terveim szerint alakul akkor az ígért funfactból is hozom a héten az első részt, ami a Sebesség vonzásában című könyvem háttértörténetét tartalmazza. Illetve megszavaztátok a live videót amiben kérdezhettek tőlem és köszönetet mondok nektek. Valahogy felfoghatatlannak tűnik, hogy egy éves lett az egész történet, az általam felépített univerzum. Köszönök nektek mindent. Egy kérdés mikor tartsuk a liveot? Délelőtt vagy délután? 😘

Remélem, hogy tetszett nektek ez a rész, ha igen kérlek hagyj magad után egy kommentet ✉️ és vote-ot! Üzenhettek is számomra, amire ha időm engedi válaszolok.

Sokat jelentene számomra ha tudnám a véleményeteket. 🥰😘

írói instagram fiókom: https://www.instagram.com/rikutokiki/
Illetve a facebookos írói profilom: https://www.facebook.com/konyvei.rikutoki.9

Az éppen aktuálisan megjelenő részből idézetmorzsát töltök fel.

Túl a csúcson - Az új generációWhere stories live. Discover now