59. Fejezet - Emma Norris

245 15 1
                                    

A rész 18+-os jelenetet tartalmaz!

Emma szemszöge (2054. augusztus vége)

Az embert az életében számtalan megpróbáltatás éri. Pár évvel ezelőtt, amikor megkérdezték tőlem az egyetemi felvételi elbeszélgetés alkalmával, hogy mit akarok elérni az életben az volt a válaszom, hogy: Az álmaimat elérni. Szinte mindenről listám volt az egyetem előtt. A megvalósítandó karrier tekintetében mindig tisztán láttam: Sikeres táncos karrier. Pipa. A hároméves művészeti képzést sikeresen befejeztem. A záró előadásom nagyon sikeres volt, amely modern tánc és balett elemekkel volt teletűzdelve. A gratulációk sorra érkeztek és pár felkérést is elfogadtam Monacói társulatoktól, mivel egy szemeszter előttem állt még az egyetemen, amely során a második nagy álmomat valósíthatom meg: Elismert női ruha tervező. Volt a másik válaszom az elbeszélgetés során. A divattervezésbe beleszülettem, mivel édesanyám a JD Company tulajdonosa és a JD ruhamárka megálmodója. Egyszerű francia lányként arról álmodott, hogy híres divattervezőktől tanuljon, amely a középiskolai tanulmányai során elkezdődött, majd az egyetem alatt folytatódott és végül révbe ért. Általános iskolás koromban meglátta bennem a tehetséget. Tizennégy éves voltam, amikor segített először a saját magam által tervezett ruhát megfoghatóvá tenni. Egy farmer egyberuha volt, amelyhez egy farmerhatású magassarkú cipőt terveztem. Tervezés során a szoknyák voltak a kedvenceim. Középiskolás koromban már több tucat ruhám volt, amelyet én terveztem és mindegyikük egyedi. Sokszor említette, hogy dolgozzak a cégénél, azonban én saját lábakra akartam állni.

Szerencsésnek mondhatom magam, mivel anyagilag a szüleim támogatnak és sosem esett nehezemre a munka, amely során ruhákat terveztem, táncoltam vagy táncos fotózásokra jártam. A pénzt egy bankszámlára gyűjtöttem, hogy a jövőmet megalapozzam belőle. A több éves spórolás meghozta a gyümölcsét és a hét elején írtam alá a szerződést a Cariraghi and Deneuve Companynál, akik segítenek a cégem az EmNoir megalapításában. A tervező és a varroda helységet már megvettem, amik egy kis butik hátuljában vannak. A személyzeti listát is összeállítottam és beszéltem a kiszemelt személyekkel, akiket a csapatomban akarok tudni. Rita, mint a marketingért felelős személy mindenben segítségemre volt, ahogy a barátnője Paula is, aki a pénzügyi hátteret és befektetési lehetőségeket irányította a cégnél. Mindkét nőt általános iskolás korom óta ismerem. Luckas közeli barátai voltak és először, mikor találkoztam velük csak könnyűvérű lányoknak gondoltam őket, akik rajonganak Luckas Leclercért. A felszín, azonban más takart. Óvodáskoruk óta ismerték egymást és szoros barátság kötötte őket össze. Tizenhat éves kora után Luckas sosem utalt rájuk barátként, hanem alkalmi partnerként, azonban ez csak a látszat volt a külvilág számára. Rita és Paula úgymond hozzájárultak a Crush imidzs kialakulásához, ahogy mindenki hívta. Luckas teljesen felvette a szerepét. Átgázolt mindenen és mindenkin a céljai elérése érdekében és idővel nem tudott mást mutatni a külvilágnak éveken keresztül lányok tekintetében. Tizenegy év sok idő és teljesen felvette a női szíveket összetörő Don Juan szerepét, azonban a számára közelállókra mindig is vigyázott és megmutatta az igazi arcát számukra néha csak egy kis idő erejéig. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy én láttam Luckast az álarca nélkül és emögé a barátnője Sharon is belátott. Minap egy képet posztolt róluk Nickolas a nyár végi Leclerc féle családi ebéd után.

 Minap egy képet posztolt róluk Nickolas a nyár végi Leclerc féle családi ebéd után

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Túl a csúcson - Az új generációWhere stories live. Discover now