A szombatról már tud?
Másnap reggel kialvatlanul kelt fel. Egész éjszaka alig aludt. Ha nem éppen az járt a fejében, hogy végre beteljesült gyerekkori álma, és végre a Roxfortban van, akkor minden gondolatát Piton töltötte be. Mire felébredt senki nem volt a szobába. Csalódottan konstantált, hogy a két idegen lányt megint lekéste.
Nyújtózkodott egyett, majd kikelve az ágyából a szekrényhez sétált. Ez így nem megoldás. Tegnap Dumbledore valahonnan előszedett egy pelenkát, hogy arra végezze el a dolgát Bogyó, de azt már lekéne cserélni. Tegnap este felcsempészet egy csirkecombot kutyájának, de nem szokta emberi étellel etetni, így ez sem működik hosszú távon. A vizet megoldja, de az sincs rendben, hogy egész nap egy szekrényben van szerencsétlen állat. Sőt, nem, hogy nincs rendben, egyenesen katasztrófa. Leguggolt, majd kiemelte a halálra rémült kisállatot.
- Szia Bogyó! - símogatta meg a fejét.
Majd holnap megpróbálja rávenni Pitont, hogy had vigye magukkal az Abszol Útra. A gondolatra összugrott a gyomra. Egy egész nap kettesben Pitonnal.
Utoljára megsimogatta Bogyót, aztán visszarakta a szekrénybe, és egy bűbájjal levédte. A ládájába nyúlva elővette a tegnapi ruháját, és a fürdőbe ment. Mivel nem tudott fogat mosni, megivott vagy fél liter vizet. Gyorsan felöltözött, majd a tükörképét bámulva eldöntötte, hogy muszáj lesz majd valami sminket is vásárolni. Az órájára pillantva látta, hogy ha siet még éppen megtud reggelizni. Futó lépésben ment a nagyterem felé.
A nagytetembe beérve már csak elszórva látott egy-egy diákot reggelizni. Gyors pillantást vetett a tanári asztal felé, ahol egyedül Piton és McGalagony ült, és beszélgetett. Mardekár asztalhoz leülve szedett pár kanál műzlit a tányérjába, s leöntötte teljel. Komotósan elfogyasztotta a reggelijét, majd már ált is volna fel, amikor Piton hirtelen ott termett mögötte. Ijedten huppant vissza a padra.
- Holnap várom a tölgyfa ajtóban pontban 9-kor - mondta monoton hangon. - Érthető voltam?
- Igen uram - biccentett.
A bájitalmester már nagy léptekkel tovább indult, amikor Haven utána szólt.
- Professzor! - ált fel.
A férfi nem mozdult, csak megtorpant. Haven tudta, hogy ilyenkor arra vár, hogy ő oda menjen, és majd út közben elmondja, hogy mit akar. Gyors léptekkel indult a professzor felé. Mire elég közel ért Piton újra útnak indult.
- Tudom, hogy így is elég nagy dolog, hogy eljön holnap velem, viszont szeretném megkerni, hogy had vigyem a kutyámat is - túrt bele a hajába.
A férfi annyira megilletődött, hogy egy pillantara megtorpant.
- Micsodát? - meresztette rá a szemeit.
- A kutyámat - ismételte lehajtott fejjel.
- Azt már nem! Egyáltalán mit keres itt? És most hol a szent égbe van? - indult újra el. Olyan gyors, és nagy léptekkel ment, hogy a lány szinte futott utána.
- Kérem professzor! Tegnap reggel óta a szekrényemben van szegény Bogyó - húzta el a száját.
- Tessék? A szekrényében? Ezt ön sem gondolhatja komolyan - nevetett hitetlenkedve.
Amikor észrevette, hogy igen is komolyan gondolja Haven, és nem vicc, megrökönyödve bámulta a lányra. - Most azonnal hozza az irodámba azt a Merlin verte állatot - dohogott. - Mondom most! - akkorát kiáltott amikor látta, a lány nem mozdul, hogy az egész folyosó vízhangzott tőle.
A körülöttük álló összes diák őket kezdte figyelni. Gyorsan körbenézett Haven mielőtt futni kezdett, és egy csomó sajnákozó tekintettel talta szembe magát. Mindenki tudta, ha Piton kiabál az nem jelnet jót.
YOU ARE READING
Egy másik világban
FanfictionEgy átlagos 2021-ben élő lány, aki él és hal a Harry Potterért, és persze a mi goromba bájitalmesterünkért. Azonban egy este olyan dolog történik, amire álmában sem gondolt volna. Az élete visszafordíthatatlanul a feje tetejére áll. Vajon képes lesz...