19. rész - Kígyó barlang

833 58 2
                                    

18+

- Nem lehet - suttogta a bájitalmester szájára, majd nagy lendülettel kiszabadította magát és kifutott az irodából.

Haven, amikor kinyitotta a szemeit hirtelen nem is tudta, hogy hol van. Ahogy körbe nézett, viszont már minden beugrott. Sötét volt, körülötte négy szuszogó lány aludt. A hatalmas ablakokon nem lett behúzva a függöny, így a Hold által visszavert fény teljesen Havenre világított. Amint tudatosult benne, hogy hol is van egyetlen dolog jutott eszébe. Vagyis pontosabban egyetlen személy. Nem törődve a pizsamájával, nem törődve Friccsel, nem törődve semmivel kipattant az ágyból és halk, de gyors léptekkel az ajtóhoz indult. Óvatosan, nehogy bármi nesz keletkezzen kinyitotta, kisurrant, majd visszacsukta az ajtót. Futva végigment a kihalt klubbhelyiségben, végig egy dologra koncentrálva. El kell, hogy jusson Hozzá. Miután kimondta az aktuális jelszót, a kőajtó azonnal kitárult. A szokásos pince hidege azonnal megcsapta. Gyorsan körbenézve felmérte a terepet, aztán becsukva az ajtót ismét futni kezdett. A hosszú keskeny folyosón csupán a halványan pislákoló fáklyák adtak némi fényt. Megállva a férfi ajtaja előtt mégegyszer átgondolta, hogy biztos jó ötlet-e, majd miután egyértelműen arra jutott, hogy ennél szarabb dolog eszébe se juthatott volna kinyitotta, remélve, hogy nem kelti fel Perselust. Az ajtó másik felén teljes sötétség fogadta, csupán a kinti fény szűrődött be. Abban a pillanatban kezdte szétátkozni a saját fejét. Egy pillanatra megtorpant végiggondolta a dolgokat, majd becsukta az ajtót és visszafelé kezdett rohanni. Ha tényleg el akar Hozzá jutni szüksége lesz a pálcájára. És, ha csak annyi kell, ezerszer is képes megszerezni azt. Szinte bármi áron. Sprintelve ment egészen a hálókörletükig, majd ott átváltva lopakodásra megszerezte a pálcáját. Amint kiért onnan ismét eszeveszett futásba kezdett.

- Hát te nagyon nagy idióta vagy Silverman - csóválta meg a fejét. - Lumos - mondta, majd újra kinyitotta az ajtót, viszont ezúttal be is ment. - Ó, bazdmeg! - suttogta, miután belerugott a kanapéba. - Lumos Maxima - erősítette meg a pálcája fényét, a biztonság kedvéért.

Így, hogy már jóval többet látott, azzonal észrevette az ajtók rengetegét. Szuper, és akkor döntse el, hogy melyik hova vezet. A legközelebbinek a kilincsére téve a kezét egy Nox elsuttogása után benyitott. Nem látta pontosan milyen helyiség volt, de azt megtudta állapítani, hogy biztos nem a háló. Pechére természetesen a legtávolabbi, a negyedik ajtó volt amiben a férfi tartózkodott.

- Nox - sutyorogta el újra.

Az ajtót kitárva egyből észrevette a hatalmas farnciaágyat, amiben a professzor aludt. Nem túl nagy szoba az biztos, viszont többet nem igazán látott belőle. A szemközti falon egy hatalmas alakot lehetett kivenni, az lehet a ruhás szekrény. Mellette volt egy bemélyedés az biztos egy ajtó, vélhetőleg egy fürdőé. Az ágy két oldalán egy-egy éjjeliszekrény volt, amin szintén egy-egy lámpa helyeszkedett el. Nagyon óvatosan lábujjhegyen, remegő lábbakak indult el be, becsukva maga mögött az ajtót. Lassan, a füleben dobogó vérrel az ágyhoz indult, majd véve egy hatalmas levegőt megemelte a takarót és próbálva minél kevésbé elmozdítani a matracot bemászott Piton mellé. A bal karjával azonnal magához szorította a lány derekát, az alul lévővel pedig benyúlt a feje alá és a mellkasához húzta. Fejét a szétterülő fürtökbe nyomta. Haven lélegzete azonnal elakadt, a szíve majd' kiesett a hejéről. Fejét a csupasz és izmos mellkasba fúrta, a bal kezével támasztva azt. A jobb kezét a férfi köré fonta és úgy próbált még közelebb bújni hozzá. Mosolyogva, egy különös érzéssel a hasában feküdt Perselus karjai közt. Olyan boldog volt, hogy az eszébe se jutott, mennyire szabálytalan is valójában amit művelnek.

- Kényelmesen elhelyezkedtél? - suttogta egy mély, rekedt hang a hajába. Haven a hirtelen teljesen ledermedt.

- Komolyan azt hitted, hogy egy volt kettős ügynök hálójába csak úgy be lehet menni? - kérdezte halkan nevetve. A lány óvatosan hátrébb csúszott, majd feljebb tolta magát. Így pontosan egy szinten volt a feje Perselusével.

Egy másik világbanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang