15. rész - Régi álom

826 60 5
                                    

- Jó reggelt, Bathsheba! - nyitott be. - Szeretném elkérni Miss Silvermant - jelentette ki.

Mindenki Piton és Haven között kapkodta a tekintetét.

- Bajban van? - csodálkozott a professzor.

- Nem - zárta le ennyivel a bájitalmester.

- Persze, menjen csak nyugodtan - mondta végül Babbling.

- A cuccaim légyszi szedjétek össze, ha nem jövök vissza óra végéig - mondta miközben felállt.

- Bajt csináltál? - suttogta Nash.

- Nem - rázta a fejét.

- Akkor? - nézett rá kérdőn Aura.

- Miss Silverman, nem érek rá egész nap! Esetleg idefáradna? - mérgelődött a férfi.

Gyorsan legyintett egyet a többieknek, majd hosszú léptekkel az ajtóhoz sietett.

- Dumbledore beszélni szeretne magával - mondta miután becsukta az ajtót.

Haven biccentett egyet, majd szinte futva a professzor után ment.

- Jó reggelt, Dumbledore professzor! - köszönt amikor beléptek az irodába.

- Jó reggelt, Miss Silverman! - mosolygott rá. - Nos, először is azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan érzi magát?

- Jól, köszönöm - mosolygott vissza. Komolyan ezért kirángatta óráról?

- Örülök neki. Láttam barátokat is szerzett.

- Igen - bólintott kínosan.

- A hazajutását illetően...- váltott hirtelen témát. - Azt említette, hogy a szülei ebben az évben találkoztak. Jól emlékszem igaz?

- Igen.

- Fontos szerepet játszik, hogy megtudjuk, csak az időben került vissza, vagy dimenziót is váltott-e. Ha tudna egy dátumot és egy helyszínt....Úgy vélem nem kell elmagyaráznom , hogy erre miért van szükség - nézett rá komolyan a félhold alakú szemüvege mögül.

- November 10.-én Denverben egy Eminem koncerten voltak.

- Ez remek! - mosolyodott el. - És itt jössz képbe te, Perslus.

- Nem mondod komolyan Albus - meredt rá a férfi.

- De kedves barátom.

- Nem válalom - vágta rá azonnal.

- Perselus, ezt már megbeszéltük - zárta le a maga részéről.

- Amúgyis egy pénteki napra esik - számolta ki.

- Mi a probléma ezzel? - tárta szét a karját.

Eközben Haven teljes sokkban ült a széken. Végre ott lesz egy Eminem koncerten. Nagyon régóta vágyott már rá. Már akkor teljesen felpörgött, pedig még volt addig több, mint két hete -pontosabban 15 napja.

- Khm... - köszörülte meg a torkát.

- Igen, Miss Silverman - pillantott rá egyből Dumbledore.

- Ilyenkor hatalmas tömeg szokott lenni, hogyan találjuk meg őket?

- Majd megoldják, Kisasszony - kacsintott rá.

- Mehetnék végre? - szólt közbe a bájitalmester.

Egy másik világbanWhere stories live. Discover now